Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volume wiettoppe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Volume wiettoppe

is toch knap voor de eerste x binnen ???

Comment

Niet slecht inderdaad, maar als je ze geoogst hebt op het moment van die laatste foto's was dat toch een beetje te vroeg want al je bloeiharen zijn daar nog wit. De planten die je nu staan hebt kunnen nog wel minstens een weekje of vijf blijven staan.

Grtjs,
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Als ge ze op basis van die eerste foto's nog 3 weken geeft kan ik alleen maar concluderen da je te vroeg oogst. Groeitent of niet, amnesia's bloeien makkelijk 12 weken. Die Shiva's konden ook nog zeker 2 weken staan. Ge moet u ni aangevallen voelen, tis maar een vaststelling.

Comment

Fart maak je niet druk die bloemetjes zetten nog wel aan hier is t snachts ook niet al te warm en worden ook kneiterrrrrrs van toppen

Comment

Yow, hier ben ik weer. Het was om te zeggen dat het weer goed gaat.ze hebben precies een kleine 2weken gerust. en even vermelde dat die shiva's nog wel zeker een goede week hebben gestaan. Ik was te hevig met ze om te doen waardoor ik totaal vergete ben om fototje te nemen . als de W I klaar zijn kom ik wel terug.
            Peace

Comment

Bezig...
            X