Hallo iedereen! Ik verveelde me de afgelopen tijd een beetje en dacht ineens 'joh weet je, ik ga wiet kweken'. Meer kan ik er niet van maken haha. Ik heb me redelijk verdiept in het hele hoe en wat, maar door alle meningen en manieren van kweken zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik wil eigenlijk een (goed en dagelijks bijgehouden) kweekverslag met foto's maken, zodat ik met hulp van jullie een in elk geval redelijk tot goed plantje kan laten groeien. Ik hoop dat dit is toegestaan op het forum en anders hoor ik het graag.
Wat ik heb aangeschaft:
- Spectrabox 6 90w
- Fat Banana's Auto (RQS indien van toepassing)
- Kweetpot 11L
- Kweekpot 18L (beide van Raja)
- Plagron batmix
- Intratuin stekgrond
- Biobizz Grow, Bloom, Fish-mix, Heaven, Topmax, Alg-A-Mic, Root-Juice en Calmag
Een tent overweeg ik nog. Is die echt nodig? Vond het een vrij grote uitgave voor een test hobbykweekje, vandaar dat ik die Euro's nog even in de zak heb gehouden.
Het plan:
Wat ik heb aangeschaft:
- Spectrabox 6 90w
- Fat Banana's Auto (RQS indien van toepassing)
- Kweetpot 11L
- Kweekpot 18L (beide van Raja)
- Plagron batmix
- Intratuin stekgrond
- Biobizz Grow, Bloom, Fish-mix, Heaven, Topmax, Alg-A-Mic, Root-Juice en Calmag
Een tent overweeg ik nog. Is die echt nodig? Vond het een vrij grote uitgave voor een test hobbykweekje, vandaar dat ik die Euro's nog even in de zak heb gehouden.
Het plan:
Comment