Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super Silver Haze en meer; 2e poging
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Super Silver Haze en meer; 2e poging
Last edited by SuperSilver335; 25 January 2011, 06:53.enjoint...Tags: Geen
-
Re: Super Silver Haze en meer; 2e poging
Hier zijn de foto's
eerste plantjes beginnen de kop op te steken.
Ook enkele foto's van de tent met 600W cooltube
SDC12474.jpgSDC12486.jpgSDC12483.jpgSDC12471.jpgSDC12472.jpgSDC12476.jpgSDC12489.jpgSDC12484.jpgSDC12487.jpgSDC12473.jpgSDC12482.jpg
Grtsenjoint...
Comment
-
Nice setup, probeer je temp nooit hoger dan 28 graden te laten komen houden de plantjes niet zo van.
Je kan een ventilatortje plaatsen tussen de lamp en de bak maar ik zou beginnen wat schuifjes open te zetten zodat ze ook kunnen luchten moet vanzelf wat koeler worden
Je kan ze ook direct onder je 600watt zetten wat jij wilt, ik zet ze iig direct onder de 400watt.
Grtz..Eens een paffer, altijd een paffer........
Comment
-
hallow, even kleine update:
8 van de 10 plantjes hebben hun koppie al laten zien, enkel arjans strawberry en arjans #1 moeten nog uit de grond komen als ik nie mis ben.
de plantjes blijven nu blijkbaar klein, in tegenstelling tot m'n vorige kweek, waarbij alle plantjes gestrekt waren, ipv ze over te potten en grond op te hogen heb ik ze
laten strekken tot ze volledig omvielen en kapot gingen dom van mij natuurlijk. al was dat niet de enige fout, het was een opeenstapeling van fouten. shit happens zeker...
foto's zijn van huidige kweek.
de plantjes hebben net afgezuurd water gekregen voor het eerst sinds ze vrijdag gezaaid zijn.
dinsdag 25-01 (4).jpgdinsdag 25-01.jpgdinsdag 25-01 (3).jpgenjoint...
Comment
-
2 Plantjes lagen vandaag omgevallen, heb de aarde wat natgemaakt en ze wat stevig gezet, nu blijven ze terug mooi staan.
Maar om dit te vermijden zou ik de plantjes seffes graag overpotten, moet ik de nieuwe potgrond natmaken voor ik de pot vul? of is het goed als ik de pot eerst vul, plantje overpot, en dan water geef?enjoint...
Comment
-
man zou beter met gemakkelijker soortjes starten kan je geen pic's plaatsen zou makkelijker zijn om tips te geven heb zelf ook neville haze staan van greenhouse DSC00379.jpgdit is 3 weken oud
Comment
-
hoi,
@ detndewitn: hehe neenee laat me maar met wat moeilijkere plantjes beginnen; ben nogal zelfzeker
ik heb een zeer goed gevoel bij deze kweek, weet niet waarom...
De plantjes zijn ondertussen verpot zonder problemen.
Hier volgen enkele foto's, the ladies zijn naar mijn idee zeer gezond, voorlopig gaat alles goed.
Ik hou jullie op de hoogte
Stoned Grts
SDC12512.jpgSDC12513.jpgSDC12514.jpgenjoint...
Comment
-
Ligt het nou aan mij of zien je potten er erg droog uit na het verpotten
1 Tip als je overpot kan je beste je aarde vochtig maken niet te nat zodat ze de eerste paar dagen na het overpotten voldoende vocht heeft.
imo ziet je medium er veels te droog uit.
Beste zou zijn met een plantenspuit alles evenredig vochtig te maken, je bent wel ff bezig maar het loont iig wel.
Succes man!Eens een paffer, altijd een paffer........
Comment
Comment