Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze en meer; 2e poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

enjoint...

Comment

Re: Super Silver Haze en meer; 2e poging

mooi opzet hoop dat het lukt.super silver haze blijft toch mijn favoriet!!!

Comment

Ok duidelijk, is opzich ook goed.
        Persoonlijk zou ik wel de bovenlaag dagelijks met een planten spuit nathouden.
        Is namelijk belangrijk dat je in het begin je toplaag niet zo droog laat worden gezien meeste van de wortels zich nog bovin in bevinden.
        Na een week ofzo maakt het niet zo veel meer uit als je toplaag droger wordt omdat de wortels dan al wat dieper zitten.

Voor de rest nice bezig man!

Grtz man!!
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

hoi hoi,

@ Paffy, heb me zonet beziggehouden met het bevochtigen ven de grond, was idd wel een werkje van lange duur...
          grond is nu veel vochtiger, niet TE. Zal zorgen dat dit zo blijft de komende week - 2 weken.

@ Tayco, favoriet; en terecht, zonder twijfel !
          same here

Euh, is het mogelijk dat ik geen foto's kan bijvoegen? krijg steeds de melding om URL van de foto moet ingeven... Soms wel, soms niet...
          enjoint...

Comment

Wortels gaan in het begin "juist" onderin op zoek naar water en zekr niet bovenin hier worden naar mijn wetn pas naderhand wortels aangemaakt, dat heet natuurlijk niet dat je de bovenste laag nu niet vochtig hoeft te behouden.. Gedurende de hele kweek maar zekr naderhand, want dan is de wortelvorming bovenin optimaal voor de rest gaat het wel goed en leuk dat je zelfverzekerd bent, maar stel het je niet te makkelijk voor ik hoop dat je je van te vorn grondig beleerd hebt en zekr de basis kennis een beetje gestudeert hebt
            Veel plezier ennn veel succes
            gr buttcrack

Comment

Heb ik zeker gedaan, vriend van me had me dit ook gezegd.
              ik zal de bovenlaag vochtig houden met een verstuiver.

Nog enkele foto's, lukte nu dus wel; arjan's #1 heeft het blijkbaar opgegeven. de 2 eerste (omgevallen) waren arjan's strawberry en Super silver (ter correctie, was eerder verkeerd vermeld).
              resterend: 5 Super S 1 nevilles haze en 1 hawaiian snow.

het plantje is van begin klein gebleven... jammer

maandag 31-01 (10).jpgmaandag 31-01 (13).jpgmaandag 31-01 (11).jpgmaandag 31-01 (15).jpgmaandag 31-01 (16).jpgmaandag 31-01 (12).jpgmaandag 31-01 (4).jpgmaandag 31-01 (9).jpgmaandag 31-01 (6).jpgmaandag 31-01 (8).jpg

Grts
              enjoint...

Comment

SDC12544.jpgSDC12543.jpg
                enjoint...

Comment

stand van zaken:
                  2 plantjes blijven toch wel achter, 3 zien er goed gezond uit en een ander heeft misvormde blaadjes.
                  De luchtvochtigheid heeft enkele dagen wat minder geweest, nu alles terug in orde...

SDC12571.jpgSDC12566.jpgSDC12572.jpgSDC12568.jpgSDC12578.jpgSDC12569.jpgSDC12567.jpgSDC12581.jpgSDC12570.jpgSDC12576.jpg

grts
                  enjoint...

Comment

Komt goed ga zo door
                    gr buttspleet

Comment

Zijn sterke plantjes, komt goed wel opassen met natsproeien dat ze geen brand vlekken krijgen.
                      Als ze boven stilstaan dan zijn ze ondergronds bezig met wortel aanmaak, hoe lang staan ze nu in de tent?

grtz..
                      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

de plantjes zijn nu 2 weken oud en staan 10 dagen in de tent.
                        K heb sinds gisteren ook wortelstimulator toegevoegd.
                        enjoint...

Comment

Ik hou je in de gaten SS.
                          Denk wel dat je niet echt de simpelste plantjes hebt gekozen. Veel succes alleszinds!!!

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Hej supersilver,

Welke buisafzuiger gebruik je?
                            Want overweeg mss ook om een cooltube te plaatsen

Comment

@ sir smoke allot : heb idd geen makkelijke plantjes gekozen, maar toch ooo-zo-lekker...
                              @ smokeyhaze: heb momenteel een cooltube hangen met 400W erin, hierbij fotootje.

en weet iemand wat er aan de hand is met het kleine hawaiian snow platje? Het groeit al niet meer van na het overpotten, de blaadjes worden stilaan geel, beginnend aan de punten. (niet goed te zien op de foto, geel is eerder wit op foto)
                              Dan is 1 van m'n SS wat flauw beginnen hangen vandaag, iemand soms idee waardoor dit komt?

plantjes zijn nu 2,5 weken jong, wanneer voeg ik best groeivoeding toe?

grts & thx maandag 24-01 (9).jpgSDC12586.jpgSDC12591.jpgmaandag 24-01 (10).jpgSDC12589.jpgSDC12590.jpgSDC12583.jpgSDC12593.jpgSDC12584.jpgmaandag 24-01 (11).jpgSDC12595.jpgSDC12585.jpgSDC12596.jpgSDC12597.jpg
                              enjoint...

Comment

Die 400 watt is echt te veel voor die mini plantjes. HPS is voor de bloei. of heb je een HPI?
                                Beter deze mini's onder paar tl voor de eerste weken. Gewoon Cool white.
                                Hierdoor is de LV ook beter in de hand te houden.

Ciao TJ
                                Last edited by tomjonko; 10 February 2011, 18:49.
                                "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Bezig...
                                X