Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze en meer; 2e poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Silver Haze en meer; 2e poging

Die snow is mis flink beschadigd aan de wortels?even afwachtten..en die ssh staat miss te nat of te droog of de luchtvochtigheid te hoog..even een vinger in de aarde steken,als het gwn vochtig aanvoelt is het goed. Maar het mag niet te droog of kletsnat zijn luchtvochtigheid mag in principe hetzelfde zijn als bij stekken maar bij zaadplanten absoluutt geen must..ovr de voeding : ligt eraan wat voor aarde je hebt,heb je growshop aarde (merkloos ofn maakt niks uit) dan magg je beginnen met voeding. Wel rustig opbouwen,ik zou persoonlijk eerst met wortelstimulator beginnen en gelijdelijk aan met groeivoeding mengen gr buttcrack

Comment

had dit verslag nog nie gezien maar welke aarden heb je gebruikt en hoe hoog is je lv

rustig
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Onzin mogen gewoon onder 400 watt, stroomverbruik zal ook niet veel verschil inzitten,waarom? :
        onder de 400 watt groeiien ze veel sneller en om die snelheid van groei te evenaren onder tl moetten ze onder tl veel langer staan..duss uiteindelijk is er niet veel verschil behalve in de snelheid gr buttcrack

Comment

denk ook dat ze mss beschadigd zijn aan de worteltjes,,, van de hps kan het in ieder geval nie zijn ik zet me kleintjes altijd onder mijn 600w en alles gaat goed dus een 400w zal dan zeker geen kwaad kunnen,,, succes man

grtzzz cannabia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperSilver335 View Post
            @ sir smoke allot : heb idd geen makkelijke plantjes gekozen, maar toch ooo-zo-lekker...
            @ smokeyhaze: heb momenteel een cooltube hangen met 400W erin, hierbij fotootje.

en weet iemand wat er aan de hand is met het kleine hawaiian snow platje? Het groeit al niet meer van na het overpotten, de blaadjes worden stilaan geel, beginnend aan de punten. (niet goed te zien op de foto, geel is eerder wit op foto)
            Dan is 1 van m'n SS wat flauw beginnen hangen vandaag, iemand soms idee waardoor dit komt?

plantjes zijn nu 2,5 weken jong, wanneer voeg ik best groeivoeding toe?

grts & thx [ATTACH=CONFIG]62608[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62610[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62611[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62612[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62613[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62614[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62615[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62616[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62617[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62618[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62619[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62620[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]62621[/ATTACH]
            Ja weetik dat je een 400 watter gebruikt

Comment

Maar welke buisafzuiger gebruik je

Comment

high,

heb het hangende plantje net water bijgegeven, grond was nogal droog...
                normaal mag een 400W idd geen probleem zijn momenteel; heb een collega-kweker waarbij het nooit een probleem is geweest.
                @ smokeyhaze: ik gebruik volgende afzuiger: ventilatorrvk225kub.jpg
                @ bert88: wortelstimulator krijgen ze al sinds begin deze week; rhizotonic.

morgen wss meer nieuws... komt wel goed...
                enjoint...

Comment

Ja vroeg me gewoon af of je door die cooltube een grotere zuigkracht nodig hebt

Comment

Van de afzuiging weet ik bitter weinig; heb hulp gekregen bij het bestellen van de setup.
                    enjoint...

Comment

het doorhangende plantje was vanmorgen op en top in orde, hangt alleen nog wat door wanneer er sproeiwater op de bladen ligt, dus net niet zo sterk als de andere plantjes.
                      het kleine plantje vrees ik voor, al blijft het wel stabiel zo, en het blijft toch nog een sterk plantje... we zullen zien...

grts
                      enjoint...

Comment

Afwachtten

Comment

Geef maar eens een week geen water meer, na een paar dagen mag je met een vernevelaar de bovenlaag bij het plantje wat natmaken (max. 5 ml). Het plantje zelf niet nat sproeien en vochtigheid niet te hoog laten oplopen.
                          Plantjes drinken nog geen 20 ml per dag.
                          De potten mogen heel licht van gewicht worden.
                          Last edited by heaven; 12 February 2011, 09:35.

Comment

high,

een hele week geen water zeg je? de grond komt dan toch enorm droog te staan? na 2 dagen is deze al heel droog.
                            Ik geef om de dag water, dus telkens 1 dag tussen. Uiteraard geef ik maar een klein beetje, ongeveer 25-30 ml voor 2 dagen per plantje.
                            toen ik 3 dagen geen water gaf was duidelijk te zien hoe dat ene plantje de bladen serieus liet hangen...

Grts
                            enjoint...

Comment

high,
                              vandaag kreeg ik telefoon, een maat van me die zelf kweekt vond dat het voor zijn 4 sharksbreath-zaailingen niet de moeite was om z'n lamp te laten branden.
                              Dus ben ik de schatjes maar gaan ophalen , heb ze overgepot en nu zal ik ze direct op 12/12 moeten zetten.
                              Dit omdat m'n andere plantjes ondertussen 22 dagen oud zijn, en ik wil een oerwoud zeker vermijden...
                              foto's van de 4 nieuwe plantjes:
                              SDC12611.jpgSDC12614.jpgSDC12607.jpgSDC12612.jpgSDC12609.jpgSDC12610.jpgSDC12615.jpgSDC12608.jpgSDC12613.jpg
                              enjoint...

Comment

go silverhaze go ben beniewd naar je resultaat .grtz

Comment

Bezig...
                                X