Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze en meer; 2e poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoi super ik heb zelf ook 4 arjans, 4 strawberry, en een hawai snow staan die heb ik gestekt gekregen in de 2de week bloei van een kameraad en als ik nu opnieuw
    zie hoe die groeien das echt niet noormaal (dan bedoel ik met name de arjans en de snow want dat worden echt bomen van stam en gaan al gauw
    naar de 1,80m) ook kan ik je al vertellen dat het blad van de arjan haze nogal slap hangt maar das normaal bij dit ras je hebt een exelente keus gemaakt want de hawai snow
    vind ik veruit de beste na de strawberryhaze maar deze is en blijft echt een ondankbare plant want het gaat voor geen meter vooruit maar eenmaal af is het voor mij een van
    de beste hazen

groetjes bjorn
    Last edited by Weedy; 1 March 2011, 18:02. Reden: Dubbelpost = niet toegestaan.

Comment

Re: Super Silver Haze en meer; 2e poging

hoi,
      heb ze vandaag redelijke hoeveelheid water gegeven, in ieder geval genoeg voor de komende dagen.
      @ strawberryhope: ik heb jammer genoeg strawberry en hawaiian snow meer staan deze zijn al vroeg kapotgegaan door wortelprobs.
      De plantjes die ik nu nog staan heb zijn 3 x SuperSilverH (waarvan 1 stilstaand in groei), 1 nevilles haze en 3 sharksbreath.

morgen post ik nog wat fotootjes

GRTS
      enjoint...

Comment

high iedereen,
        even updated met foto's van vandaag.
        SDC12654.jpgSDC12657.jpgSDC12664.jpgSDC12663.jpgSDC12661.jpgSDC12669.jpgSDC12666.jpgSDC12650.jpgSDC12655.jpgSDC12651.jpgSDC12668.jpgSDC12656.jpgSDC12674.jpgSDC12649.jpg

ohja, deze foto is 15 dagen geleden genomen: SDC12611.jpg, die sharksbreath is echt nie normaal aan het groeien :p

Grts
        enjoint...

Comment

Je mag er wel meer licht op gaan brengen . Je plantje streklt nogal gaat zo niet goed komen.

edit , door mijn instelling hier zag ik post een, foutje zie bericht maar als foutief.
          Last edited by monty; 2 March 2011, 04:11.

Comment

Die plantjes die recht staan daar moetje het voorbeeld van nemen, die planten die hangen krijgen te veel water, het zijn geen tulpen.

Wat is er mis met de wortels, wel goede aarde en potten, krijgen de wortels genoeg zuurstof? Lang te veel water is ook slecht.
            Zet een paar van de sharkbreaths neer en dan daar mee het hok vol knallen.

Comment

hoi,
              M'n 400W cooltube hangt op 40 cm maar ze mag dus nog lager? Welke plantjes zijn dan volgens jou aan het strekken? grts

@ heaven: Ik heb de middelste plant, de hangende, onlangs geen water gegeven voor een dag of 5 en ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit geen positief resultaat tot gevolg had. De plant zag er wel iets beter uit toen ik ze daarna water gaf.
              Wat me wel opviel bij het bekijken van foto's is dat die specifieke plant al z'n hele levensduur "hangt", maar toch normaal groeit zonder verdere problems.

THX & GRTS
              enjoint...

Comment

de nevilles?

Grtz $iR
                sigpic

Comment

oh... ik dacht dat het voor de neville's haze niet abnormaal is dat deze plant nogal grote internodes heeft, maar hier ben ik dus mis in?

Grts
                  enjoint...

Comment

heej ss
                    je hebt iig lef om het te doen heb je bemeste potgrond?
                    denk dat je te vroeg omgepot hebben de wortels zijn als je bemeste aarde gebruikt daar te geboelig voor en zulle niej lang volhouden dit heb il gemaild gekregen van een medewerker van biobizz
                    maar ik ben ook maar een rookie en bezig met research research...
                    er word ook gepraat over de hoogte maar dAt is toch steeds de watt min een 0 in centimeters of zit ik ernaast ?
                    maar je hebt zeker een nieuwe volger
                    peace baf

Comment

hoi,
                      M'n 400W cooltube hangt op 40 cm maar ze mag dus nog lager? Welke plantjes zijn dan volgens jou aan het strekken? grts
                      Ik zat op een verkeerde pagina te lezen in je verslag ergens helemaal aan het begin vandaar dat ik het over strekken had, had even niet gezien dat ik verkeert te lezen zat en niet je laatste bericht las meer een veel eerder, pas na de replay zag ik het, vandaar ook de edit.
                      Last edited by monty; 13 March 2011, 13:35.

Comment

Hoi Baffie,
                        dat zou verklaren waarom er idd wat wortelprobs zijn (geweest). Ik heb idd bemeste grond gebruikt ja, volgende keer hiermee rekening houden dus
                        grts
                        enjoint...

Comment

Als ik heel eerlijk ben, vind ik het allemaal nogal langzaam groeien. Of ligt dat aan mij?

Comment

geweest?
                            maar je had er wel toch al wat verloren toch?
                            had je miss je snow nog gehad,,
                            of heb je nog CPR toe kunnen passen
                            kijk uit na je volgende pics

ps zie trouwens da je biologische afbreekbare potjes heb ofniet?
                            kun je die dan gewoon mee potten en gaat de wortel erdoorheen of hoe moet ik dat zien wel iedeaal kost ook niet veel zag ik.

peace baf
                            Last edited by baffie; 3 March 2011, 18:24.

Comment

High,

@ Jack Frost: wel, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik dit ook al gedacht heb... enkel de sharksbreath groeit goed door, maar de haze groeit niet zo snel als ik gedacht had...
                              ik heb hier wel groeivoeding, maar heb deze niet aan de planten gegeven, mss dat dit de oorzaak is?

@ Baffie: ja, geweest, en daarmee bedoelde ik idd ook degene die afgevallen zijn
                              De wortels groeien inderdaad door de potjes heen, ze zijn met potjes in de grond gestoken en is maar enkele Euro's.

Grts
                              Last edited by SuperSilver335; 3 March 2011, 22:51.
                              enjoint...

Comment

perfect ga ze me ook halen!!

peace,,

ps,,trouwens SS335, hoe zit het eigenlijk met de afwatering van die potjes aangezien er geen gaatjes inzitten? of loopt dit gewoon door de bodem heen, wat overvloedig is?

peace
                                Last edited by baffie; 6 March 2011, 12:41.

Comment

Bezig...
                                X