Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze en meer; 2e poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Silver Haze en meer; 2e poging

High,
    bij deze nog enkele fotootjes van m'n meisjes.
    Zoals jullie kunnen zien verkleuren de bladen nogal... Ik gebruik afgezuurd water van 6.0, volgens wat ik gelezen heb zou dit probleem verholpen kunnen worden door mijn zuurte te verlagen naar 6.3 6.5, Klopt dit?
    En wat zouden nog andere oorzaken kunnen zijn? De hoeveelheid voeding is zoals aangegeven staat en ik geef ook nog steeds Rhizotonic wortelstimulator.
    Of zou dit een gevolg zijn van m'n lamp die 24 uur aanstond vorig weekend?
    Hope you guys can help me

THX
    SDC13017.jpgSDC13008.jpgSDC13004.jpgSDC13009.jpgSDC13005.jpgSDC13013.jpgSDC13010.jpgSDC13006.jpgSDC13014.jpgSDC13012.jpgSDC13007.jpg
    enjoint...

Comment

Update... plantjes staan nu 6 weken in bloei

SDC13024.jpgSDC13042.jpgSDC13029.jpgSDC13047.jpgSDC13041.jpgSDC13021.jpgSDC13030.jpgSDC13033.jpgSDC13023.jpgSDC13027.jpgSDC13046.jpgSDC13025.jpgSDC13018.jpgSDC13026.jpgSDC13037.jpg
      enjoint...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SuperSilver335 View Post
        High,
        bij deze nog enkele fotootjes van m'n meisjes.
        Zoals jullie kunnen zien verkleuren de bladen nogal... Ik gebruik afgezuurd water van 6.0, volgens wat ik gelezen heb zou dit probleem verholpen kunnen worden door mijn zuurte te verlagen naar 6.3 6.5, Klopt dit?
        En wat zouden nog andere oorzaken kunnen zijn? De hoeveelheid voeding is zoals aangegeven staat en ik geef ook nog steeds Rhizotonic wortelstimulator.
        Of zou dit een gevolg zijn van m'n lamp die 24 uur aanstond vorig weekend?
        Hope you guys can help me

THX
        [ATTACH=CONFIG]66932[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66933[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66934[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66935[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66936[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66937[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66938[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66939[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66940[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66941[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]66942[/ATTACH]
        Die wortelstimulator geven ze de eerste dagen mee, meestal zellfs maar 1 of 2 keer. Dus daar mag je al mee stoppen.

Comment

ziet er beroerd uit! op wat voor aarde staan ze ??? zaailingen moeten op zaai-aarde of lightmix, geef alleen bacto en start-up en LV 80% temp 27C. na 4 weken zet je ze op 18ltr batmix en op 12/12. na 5 weken bloei wat bloeibooster(green-sensation). LV 50/60% temp 25/26C. genoeg frisse lucht en een aardig briesje en je krijgt dikke volle planten!!!!!!!!!!!! laatste 2weken Flushen met water.

zorg dat je aarde altijd ingewaterd is! als er droge plekken in je aarde zitten groeien er geen wortels, overtollig water moet altijd wegvloeien. het toppen van je planten inde 1e week 12/12 zal je opbrengst vergroten en je planten voller maken.

ph voor een organic grow houd je tussen 6.2 en 6.8 alleen in deze schaal neemt de plant n,p,k etc op!

als je je duim groener wil maken raad ik je aan een paar boeken te lezen en wat grow-films te bekijken.
          Last edited by chemdog; 15 April 2011, 02:38.
          NO PANIC... GO ORGANIC !

Comment

thx 4 info , zitten handige tips tussen voor m'n volgende kweek.
            zaadjes gepot in zaai- en stekaarde, daarna overgepot in pot bemeste potgrond, maar dit mag zeker geen probleem geven aangezien m'n collega-kweker
            al 3 mooie oogsten gehaald heeft met dezelfde grond. Ook het briesje en de frisse lucht zijn aanwezig...

Wat volgens mij een groot verschil kan/zal maken volgende keer is een uitbreiding van producten... wortelstimulator en bloeivoeding is blijkbaar niet genoeg om
            de planten optimaal te kunnen verzorgen.

Maar hiermee weet ik natuurlijk nog steeds niet wat ik nu best doe om m'n dame te redden...

GRTS

o ja, m'n copain heeft ook sharksbreath staan, maar hij heeft kleine volle planten, in tegenstelling tot mijn fel gegroeide plant... Maar de afstand van de lamp en temperatuur
            zijn gelijk. En dit met identiek dezelfde set-up; hoe komt dit???
            Last edited by SuperSilver335; 15 April 2011, 07:56.
            enjoint...

Comment

Bezig...
            X