Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!
#baukebooster:
Wat betreft het geld, heb ik dit al meerdere keren uitgelegd. Ik wil hier eigenlijk niet meer op reageren als je het niet erg vind. Wat mij betreft ben ik blij met hoe het er nu staat. Ik denk dat er nog wel wat modificaties moeten plaatsvinden, zoals bijvoorbeeld de actieve inlaat zoals THC-dude voorstelde. En ik denk een groei-drooghok erbij.
#tumble trimmert
Zelf wilde ik ze woensdag in de bloei zetten, komt ongeveer overeen met wat jij zegt. Maar ik heb het probleem dat ik nu van 5:30 - 23:30 de lichten aan heb. Ik wil dit gaan overzetten naar 20:30 - 8:30 licht. Hoe kan ik dit het beste aanpakken:
1. Geleiderlijk, ik dacht aan:
Dag 1: na 9 uur donker pas de lampen aan voor 18 uur (8:30 - 2:30 uur)
Dag 2: na 12 uur donker pas de lampen aan voor 16 uur (14:30 - 6:30 uur)
Dag 3: na 12 uur donker de lampen aan voor 14 uur (18:30 - 8:30 uur)
Dag 4: op normaal schema (21:30 - 8:30 uur de lampen aan)
2. Gelijk een nacht de lampen voor 22 uur uit en dan gelijk op 12/12
Wat vinden jullie?
Ps. Ik waardeer het actief meedenken enorm. Ik heb er veel aan, vooral omdat alles nieuw is voor mij. Dus ik hoop dat jullie mij blijven volgen.
Grtz.
#baukebooster:
Wat betreft het geld, heb ik dit al meerdere keren uitgelegd. Ik wil hier eigenlijk niet meer op reageren als je het niet erg vind. Wat mij betreft ben ik blij met hoe het er nu staat. Ik denk dat er nog wel wat modificaties moeten plaatsvinden, zoals bijvoorbeeld de actieve inlaat zoals THC-dude voorstelde. En ik denk een groei-drooghok erbij.
#tumble trimmert
Zelf wilde ik ze woensdag in de bloei zetten, komt ongeveer overeen met wat jij zegt. Maar ik heb het probleem dat ik nu van 5:30 - 23:30 de lichten aan heb. Ik wil dit gaan overzetten naar 20:30 - 8:30 licht. Hoe kan ik dit het beste aanpakken:
1. Geleiderlijk, ik dacht aan:
Dag 1: na 9 uur donker pas de lampen aan voor 18 uur (8:30 - 2:30 uur)
Dag 2: na 12 uur donker pas de lampen aan voor 16 uur (14:30 - 6:30 uur)
Dag 3: na 12 uur donker de lampen aan voor 14 uur (18:30 - 8:30 uur)
Dag 4: op normaal schema (21:30 - 8:30 uur de lampen aan)
2. Gelijk een nacht de lampen voor 22 uur uit en dan gelijk op 12/12
Wat vinden jullie?
Ps. Ik waardeer het actief meedenken enorm. Ik heb er veel aan, vooral omdat alles nieuw is voor mij. Dus ik hoop dat jullie mij blijven volgen.
Grtz.
Comment