Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek 4x shiva (regulier)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste binnenkweek 4x shiva (regulier)

Korting op 420shop
    Beste medekwekers

Ben vorige week 5 shiva zaadjes gaan kopen in de headshop(reguliere) maar er zijn er dus maar 4uitgekomen, wat op zich niet heel slecht is want het was maar 10euro voor 5 zaadjes. De kleintjes staan nu onder een 400w hps en zie ze met de dag groeien
    DSC00247.jpgDSC00246.jpg

groetiezz !

Re: Eerste binnenkweek 4x shiva (regulier)

ziet er leuk uit daarzou voor het afbloeien minimaal voor 30 liter potten gaan.ook al hou je dan maar een vrouwtje over dan kan je toch leuk oogsten.

Comment

Oww thanks voor de tip tumble trimmert ik ga je raad zeker toepassen, want inderdaad de kans bestaat dat er maar 1vrouwtje tussen zit
      dus wil ik toch iets of wat een redelijke opbrengst, zodat al de electriciteit toch niet voor niks is gweest

groetjesss

Comment

DSC00249.jpgNog ff een paar nieuwe fototjes droppen van hoe de plantjes nu zijn
        DSC00248.jpg

Ik denk trouwens dat de 2 linkse plantjes op de foto mannetjes zijn, om dat deze meestal sneller groeie dan vrouwtjes
        Last edited by daamnweetniks; 2 February 2011, 11:44.

Comment

koop een goede digitaale weegschaal,zo kan je je potten wegen.beginners geven heel vaak teveel water.ook kan je de wittekant van zwartwitfolie op je aarde leggen zo droogt de aarde veel minder snel uit.gewoon wachten totdat je mannelijke ballen ziet in de oksel van je plantjes.wel nog effe groeien,anders worden je vrouwtjes niet groot genoeg om je tent te vullen.

Comment

Bezig...
          X