Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

    Als de WW eenmaal een week in de bloei is, kun je de klok al op 15-30 minuten meer/langer licht gooien. Vanaf begin week 5 van de bloei van de WW kun de klok weer iets omhoog doen, max 12 en 3/4 uur. Vanaf einde week 5 of begin week 6 van de bloei van de WW, kun je de klok weer omhoog gooien, zeg maar 15-30 minuten per week er bij doen, de laatste week bloei van de WW kun je de klok op meer dan 14 uur zetten, waarschijnlijk zijn je autoflowers dan ook ver af.
    Dus je kunt iets omhoog, scheelt weer wat. Hou wel rekening mee, dat de WW daardoor iets later kan afbloeien dan gemiddeld, en ook iets korter kan blijven, wat komt door minder nachturen. De fijne kant van meer uren licht vanaf week 5 bloei, dikker toppen. Als je eerder al het licht langer laat branden, zal de bloei mogelijk iets langer duren.

    Onthou, de meeste planten, gaan in de bloei bij ongeveer 14 uur of minder licht, dit varieert per soort. Voor in vegatieve fase te blijven, zeggen ze dat de planten minstens 16 uren licht nodig hebben, ook weer verschil tussen soorten.

    Ziet er al goed uit, even wat uitproberen met minder water geven, kan geen kwaad.

    Comment


      #17
      Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

      Oorspronkelijk geplaatst door happysmoker View Post
      Ik ben begonnen als hobby met een kweek in mijn kweektent met een 250 watt lamp
      3 zaden besteld auto flowers van Low Life Blueberry,Hindu Kush en Ak 47 allemaal Feminized autoflowers dit word mijn eerste keer met auto flowers

      Ik heb ze inmiddels direct in een cocco pallet gestopt en in de propagator op de kachel na 2 dagen waren ze allemaal boven.

      ze staan nu onder de lamp op 18/6 en over 3 weken zet ik ze op 12/12
      ze zeggen dat die autoflowers na 2 a 3 weken al in de bloei gaan nou ik ben benieuwd???

      Ik zal proberen foto's te blijven plaatsen
      grtz,

      autoflowers zijn onafhangkelijk van het aantal uren licht per dag dus je hoeft ze ook niet op 12/12 te zetten na een bepaalde dag (hangt van je soort af) gaan ze automatisch in de bloei

      de mijne staan 20/4

      succes, ik volg vooral benieuwd naar de hindu kush AF , is die gekruisd met LR , of ruderalis?

      grow ze,
      peace,,skunker
      Niet geblowd, Niet geleefd

      Comment


        #18
        Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

        Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
        Ziet er al goed uit, even wat uitproberen met minder water geven, kan geen kwaad.
        Bedankt voor de reactie alle tips zijn welkom , Ik ga ze inderdaad eens proberen wat minder water te geven want de aarde blijft toch wel vochtig behalve bij de blueberry die drinkt goed.
        de eerste 3 weken vd bloei geef ik enzymen mee

        ik plaats binnenkort weer een update..

        Comment


          #19
          Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

          [QUOTE=skunker;180820]ik volg vooral benieuwd naar de hindu kush AF , is die gekruisd met LR , of ruderalis?

          /QUOTE]

          Hey thnx voor de reactie..
          Ik ben ook heel erg benieuwd hoe die Hindu kush gaat worden zeker omdat ik graag master kush rook en dit is afkomst Hindu kush x Master kush x LowRyder

          ltrz

          Comment


            #20
            Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

            Mooie plantjes heb je al.
            Ik ben zelf ook van plan om Lowlife autoflowers te gaan planten, dat worden dan me 1e plantjes.
            Ik lees dat jullie er aardig veel vanaf weten.
            Offtopic: kan ik de auto flowers in een klein aquariumpje kweken of is dat onmogelijk?

            alvast bedankt!

            Comment


              #21
              Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

              Die auto flowers wordt ook mijn eerste keer dus zou je niet durfen zeggen of dat ook in een klein aquariumpje kan doen.
              Ik denk dat het te klein wordt.

              Comment


                #22
                Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                VRAAG:

                Waar kan ik het beste mijn thermo-hygro meter plaatsen?

                Als ik hem ophang boven in de tent krijg ik andere waardes qua temperatuur en luchtvochtigheid dan dat ik mijn meter tussen de planten in de pot leg.
                welke waarde kan ik het beste aanhouden?

                Graag jullie advies..

                Grtz

                Comment


                  #23
                  Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                  Waar je denkt dat de meter goede waarden aan geeft of een plaats waarvan je de afwijking correct weet.

                  Owieso in de schaduw en ver genoeg van de lamp(en) af, of iets erom heen maken. Vlak bij interne kastcirculatiefan werkt ook goed, de lucht circuleert door de kast en heeft de gemiddelde temperatuur.
                  Bepaal de locaties van de minimum en maximum temperaturen.
                  Owja gebruik 2 of meer meters, bepaal hun onderlinge afwijking op verschillende locaties.
                  Last edited by heaven; 23 February 2011, 21:53.

                  Comment


                    #24
                    Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                    @Heaven

                    Bedankt voor de tip ik ga er eens op letten wat de afwijking is.
                    Wat me wel opvalt is dat mijn afzuiger staat op min stand en toch wordt het bij de planten niet warmer dan 22 graden als ik de meter onder de plant leg
                    misschien moet ik toch eens aan een fancontrol met thermostaat kijken.
                    Wel zit er op mijn buisafzuiger 2 standen knoppen 1 voor temparatuur en 1 voor de snelheid.
                    Snelheid staat op minimuum en temperatuur op 28 graden, maar mijn afzuiger staat buiten de tent. Nu heb ik het boekje erbij gepakt maar deze afzuiger heeft geen ingebouwde thermostaat ofzo waarom dan die temperatuur knop enig idee hoe hij dan weet wanneer het 28 gracden is?

                    Thnx en ltrz

                    Comment


                      #25
                      Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                      Mmm oke ik ga het denk ik toch proberen niet geschoten is altijd mis...
                      Maar toch bedankt voor je reactie!

                      Comment


                        #26
                        Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frix View Post
                        Mmm oke ik ga het denk ik toch proberen niet geschoten is altijd mis...
                        Vind ik ook gewoon proberen doe ik ook met alles en veel lezen op het forum bij mede growers
                        ik weet natuurlijk ook niet hoe groot de afmetingen zijn van het aquarium dat zal jij vast beter weten

                        Succes nog he.. Ltrz

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                            Voor tips en trucks kan je het beste een eigen topic openen en aangeven wat je allemaal hebt en van plan bent.
                            De mede growers op dit forum zullen je ongetwijfeld van advies voorzien of gewoon goed lezen op het forum en de zoekfunctie gebruiken.

                            Succes met je kweekje ltrz

                            Comment


                              #29
                              Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                              Oke heb weer een Update

                              De plantjes staan nu precies 1 week verder vanaf start Bloei, dus 1e week Bloei voorbij.
                              Ze krijgen nu de 1e 3 weken vd Bloei Plagron Enzymen mee en veder niks voedingswater met PH 6,2-6,4

                              Echter heb ik nog wel het probleem dat ik niet weet waar de juiste plek is voor me thermo-hygrometer.
                              De afzuiging staat op minimale stand en de hoogste temperatuur die ik heb kunnen meten is 22 graden? en laagste 18 Graden.

                              graag jullie reacties/tips GRTZ
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                                Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder dus tijd voor een paar nieuwe foto's
                                Ik merk dat de plantjes ineens een stuk sneller groeien dus dat gaat goed, wel geef ik ze wat minder water om de 2 dgn ze stonden iets te nat.

                                Wel zit ik nog met mijn temperatuur maar ja het lijkt goed te gaan.

                                Mijn bedoeling was een plagron voedings setje te kopen maar een vriend van mij had nog voeding van House&Garden de wortel stimulator en PH - nu hebben wij dit aangevuld met plagron enzymen ( wilde eigenlijk mutli-enzymen H&G maar deze was er niet) House&Garden Bud XL, House&Garden Top Booster en House&Garden Top Shooter maar dit is voor later...

                                Ze krijgen nog steeds enkel water PH 6.2 met Plagron enzymen
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X