Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

    Week 3 van de bloei is woensdag voorbij maar hier toch even een update
    De dames gaan goed bloemvorming over de gehele plant begint te komen.

    Ik geef nog een aantal dagen Enzymen mee en ga dan verder op alleen water voor week 4.

    Wel ben ik denk ik iets te enthousiast geweest met voeding gezien de gele puntjes maar dat komt wel goed.

    volgende update volgt..
    Attached Files

    Comment


      #32
      Ziet er mooi uit hoor hoelang heb je ze nu ongeveer staan ? Vanaf het zaadje bedoel ik dan

      Comment


        #33
        Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

        @bertg

        THNX

        Morgen (Woensdag) staan ze precies 6 weken plus de tijd voor ontkiemen ongeveer 2 a 3 dagen.
        Ik heb deze na ontkiemen 3 weken op 18/6 gezet en ze staan morgen 3 weken op 12/12

        Gr..

        Comment


          #34
          Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

          volges mij en dat weet ik bijna zeker mag je in de bloei geen enzymen geven? of is dit bij af anders die heb ik namelijk ook

          Comment


            #35
            Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

            enzymen kan je tot week 3 vd bloei gebruiken ook volgens schema en staat ook op de verpakking dus dat zal dan wel goed zijn hoop ik

            Gr

            Comment


              #36
              Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

              Inmiddels is week 4 vd Bloei voorbij en nu op dag 2 van week 5.
              Totaal staan ze nu 7 weken.
              De AK begint al veel bruine haartjes te krijgen terwijl de rest nog niets vertoont maar ik heb nog even nagekeken en een les voor volgende keer de Ak is van 8-10 wkn van zaadje tot oogst klaar dus dat verklaart het wel dus ik laat de Ak nog 2 weken staan.
              De Blueberry 10-11 wkn en de Hindu Kush 11-12 weken, volgende keer neem ik gelijke.

              Ik ben begonnen 3-4 gietbeurten Top Booster van House en Garden mee te geven deze week 5 verder geen toevoegingen.

              De laatste 3 weken wil ik Top Shooter van House en Garden meegeven deze heb ik ook echter kom ik nu niet uit met de AK omdat de shooter de laatse 3 weken moet en de AK vanaf volgende week nog 2 weken nodig heeft.
              Dus die geef ik dan maar 2 weken shooter

              De foto's zijn echt slecht ik ga proberen een andere camera te regelen
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower**advies**

                Mijn Ak autoflower heeft ineens heel snel veel bruine haren gekregen.
                Nu vraag ik mij af of ik al de schaar erin moet zetten of nog een week kan wacht of liefst 2?

                De bladeren verkleuren nu wel iets beginnend geel/groen of heb ik te veel voeding gegeven?

                Advies zeer welkom..Grtz
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                  ik denk dat jij lekkere moet gaan knippen want dit zijn echt pik bruin

                  Comment


                    #39
                    Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                    @kempi

                    De hoofdtop is alleen dik de rest is minder maar wel ook overal bruine haartjes
                    ik wilde eigenlijk eerst een keer goed spoelen maar weet niet of t nog zin heeft.
                    vind het wel snel dan na 8 weken van zaadje nu al oogsten maar ik laat haar staan tot zaterdag dan zet ik de schaar er in

                    Comment


                      #40
                      Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                      Eyy mate, ik denk persoonlijk dat de snelle afrijping ligt aan een teveel aan voeding. Mijn ervaringen met shooting powder van H&G is dat het prima spul is om absurde toppen te kweken met een overladen thc gehalte. Het nadeel is alleen wel dat je echt minimaal 2 weken moet spoelen voor ze om te leggen wil je niet met een chemisch rokertje eindigen. Dus laat haar maar gewoon staan en geef enkel afgezuurd water met eventueel wat enzymen. Als je haar nu omlegt zal je geen lekker weedje overhouden. Mocht je tussentijds willen testen of alle voeding uit de dames is getrokken dan moet je 1 fan leave van de dame afhalen en aan het stammetje van het blad zuigen, proeft het bitter, moet je haar langer op water laten staan. Is het smaakloos (water) kan ze om ; ) Laten staan dus!

                      Greetzz mate

                      Comment


                        #41
                        Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                        Hey happysmoker,

                        die bruine haartjes wil niet alles zeggen hoor... Heb je misschien geen microscoop of vergrootglas? Het is belangrijk dat je trichomen zeker niet meer doorzichtig zijn, beste streefpunt, naar mijn goesting, is 50% milky 50% amber. Dan heb je high/stone weedje...

                        greetz

                        de lange

                        Comment


                          #42
                          Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                          Hey Lange1908, al zijn de trichomes rijp (50/50) dan alsnog zou ik haar laten staan en eerst goed spoelen (2 weken), leg je haar enkel op basis van de trichomes om en bevat ze nog veel balaststoffen, heb je straks een "harsh" rokertje, kan je net zo goed naar de shop gaan, stikt het van de SHIT!
                          Greetzz mate

                          Comment


                            #43
                            Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                            Hey Lange1908 en Psycho, dat over die trichomen heb ik gister ook gelezen en geprobeerd en foto te maken en in te zoomen en leek mij wit dus heb de schaar erin gezet
                            misschien heb ik het niet goed maar ja les voor de volgende keer heb jullie reactie te laat gelezen.

                            Wel heb ik natuurlijk nog mijn 3 andere staan de blueberry,hindu kush en white widow die wel nog geen tot weinig bruine haren vertonen die wil ik nog 3 weken laten staan
                            van 2 zijn alle bladeren licht groen/geel maar dit omdat ik de lamp er eerst te dicht op had oepsss
                            Foto's zal ik vandaag nog even maken..

                            Grtzz

                            Comment


                              #44
                              Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                              foto's? grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: 1x Blueberry,1x Hindu Kush, 1x Ak 47 Low Life AUTO Flower

                                Hey all..

                                Ik heb een paar nieuwe foto's gemaakt van de dames die nog over zijn.
                                je ziet duidelijk de 2 gele/groene dat zijn de blueberry en hindukush denk te dicht op de lamp gestaan en te weinig water.
                                Dit heb ik aangepast en zie ze er nu steeds beter bij staan komt wel goed

                                tips altijd welkom Grtzz
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X