Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde, nieuwe kansen, verschillende AFjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Airpots drogen sneller op als gewone potten.

En in zou AFjes niet toppen. Krijgen een mooie hoofdtop met een krans van zijtopjes.

succes verder.

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zelfs dat liever niet, gewoon 20, 21 uur licht, plantje zijn best laten doen en verwennen, maar niet teveel.

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      okee bedankt voor de info!

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Maar het is jouw feestje, dus laat je helemaal gaan.

Succes Penny ziet er weer goed uit
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      dankjewel!

paar dagen druk geweest, kom morgen weer met goeie update, planten zien er goed uit, heb inmiddels afzuiger aangezet voor wat verse lucht uit het ketelhok. Benieuwd hoe warm t word.
    tot morgen!

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Hoop dat er geen gif stoffen uit dat ketel hok komen het word niet aan graden om in de buurt van ketel kweken of zelfde ruimte

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Bij moderne ketels geen probleem, die zuigen zelf verse lucht in en uit naar buiten. Ook amper nog kans op COvergiftiging.

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      idd mijn ketel heeft een concentrische rookgas aan en afvoer. Kan niks mee gebeuren. Tevens hangen er genoeg co en rookmelders in de buurt. Ik gebruik puur de restwarmte in dat ketelhok die normaal blijft hangen/ niet gebruikt word. maar dank jullie voor het meedenken

goeiemorgeee mensen,

Dagje later dan verwacht een update, plantjes zijn inderdaad ietswat gestrekt. Heb er 2 nl's vast moeten binden. had geen ruimte meer om op te vullen met grond.

uhmm verder heb ik afgelopen dagen geen water gegeven, want had de potten ingewaterd. Vandaag 200ml per pot gegeven met 1ml power roots van plagron.
    2e lamp heb ik aangezet zodat ze niet meer strekken. Jammer dat de 60cm die ze aangeven op spider farmer niet tegen het strekken is. Ik heb ze nu op 50cm staan. 2x 100W 18 uur per dag. snachts daalt de temperatuur naar 19 graden en overdag zit hij tussen de 23 en 25 graden met 50% rv.

Het plantje met 3 lobblaadjes heeft nu ook 3 gekartelde blaadjes, is de solomatic cbd plant.

fotootjes:

20201202_102554.jpg

20201202_102600.jpg
    Dat wassie weer. Ik probeer elke dag te posten maar soms is het gewoon te druk. goeie dag mensen!

Comment

• Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Klopt, die potten zijn kak. Je kan het proberen met hele kleine beetje tegelijk of van onderen.

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Erg cool zo'n mutatie, moet je je lamp niet wat lager hangen ze lijken me te strekken!

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Spacende Hollander ja ik probeer het gewoon anders volgende ronde weer andere. Kunichika volgens site 60cm ze hangen nu 45 cm. Maar heb sinds 2 dagen pas 2e lamp aan denk dat dat t is geweest.

goeiemorgeee,

Niks te vertellen, dames groeien lekker door. Beetje water gegeven met power roots 1ml liter.

20201203_084725.jpg
    20201203_084733.jpg
    20201203_084737.jpg
    20201203_084740.jpg
    20201203_084743.jpg
    20201203_084746.jpg

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Het blijft een mooi gezicht zeker die met 3 bladeren

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Leuk zeg, wat mis ik die vrouwtjes!

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      is ene keer wat anders ja hahahaha

Ik volg!
    Zelf heb ik op mijn autoflowers LST toegepast dat is bij sommige plantjes zeer goed gelukt bij andere iets minder maar bon..Het was de eerste x
    Toch tevreden over!
    Toen ik de eerste bloeiverschijnselen zag heb ik ze terug hun gangetje laten gaan.

Veel succes ermee & hopelijk loopt deze ronde goed, ik duim!!

Comment

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      oke dankje, ja misschien bij de northeren lights wel doen want die worden waarschijnlijk wel groter dan de andere 2....

Ook subke afjes ook altijd interessant, succes verder!
    Ganja always does the trick.

Comment

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      thanks man!

Vandaag klein verslagje zonder foto's.

Geen water geven vandaag. ze groeien gestaag door temperatuur stabiel, dus mijn theorie om restwarmte uit het ketelhok te halen is een succes in praktijk.

Tot morgen mensee

Comment

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Slim gezien

zijn we weer,

wat een drukte hier in de hut met de feestdagen, pakjesavond en dergelijke, tevens nachtdiensten... maarja de dames staan er goed bij, heb de lamp 5cm verlaagd want de white widow begon strek te krijgen.
    verder zijn gangetje.

20201206_141151.jpg

Comment

• Spacende Hollander
      Editing a comment
      Ze groeien wel rap! Top

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      gelukkig wel, volgens mijn telefoonapp krijgen ze 30.000 lux aan voeding dus dat gaat wel goed

middag mensen,

niej veel te liegen hier, dames doen hun ding. grond is nog moist dus lekker laten zoeken naar t vocht. Als er 1 ding wat ik geleerd heb op dit forum is niet teveel water geven. je wilt ze graag verwennen maar dat is niet de manier
    heb het kleinste plantje de white widow in het midden gezet, krijgt ie t meeste licht.

20201207_125903.jpg

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      In de groei niet te nat inderdaad.

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      zeker, deze ronde moet wel goedkomen hoop ik

goeiemorgeee,

ze groeien hard, vandaag 200ml water gegeven met 1ml per liter power roots. Vraagje wanneer moet je calmag bijgeven? thanks!

20201209_083754.jpg

Comment

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      oke bedankt! Spacende Hollander omdat ik graag een even grote planten wil. En van de zomer werden die northeren lights ook groter dan de white widow.

• Spacende Hollander
      Editing a comment
      Aha ok, goed punt! Kan misschien ook met LST natuurlijk. Maar snap je redenatie

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ja mssgn wel weet t nog niet... is ook wel fijn als je de voorste eruit ken halen en de achterste water ken geven

hey mensen,
    niet veel te vertellen. vandaag dagje water overslaan ook al hangen ze een beetje slap, laat die wortels maar ff zoeken

20201210_090646.jpg

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ze zzien er goed uit! Idd laat ze maar zoeken , ze kunnen het wel aan nu!

goeiemorgeee mensen,

Vandaag het filter maar gehangen, het begon een beetje te ruiken Verder heb ik ze verwend met 3 liter water totaal, stonden echt droog nu. samen met;
    power roots 1 ml per liter
    calmag van biobizz 0.1 ml per liter
    en autoflower supermix 0.5 ml per liter
    20201211_091649.jpg
    die had ik nog van van de zomer over.
    temperaturen:
    20201211_092525.jpg20201211_092520.jpg
    20201211_092954.jpg
    en dit is de dame met 3 lobblaadjes, de kleinste maar solomatic cbd word ook niet groot...
    20201211_093002.jpg

voor de rest gaat t lekker zijn gangetje

Fijn weekend mensen!
    Attached Files

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit die voeding lusten ze wel

Zal ze goed doen inderdaad, een keer goed laten opdrogen zorgt voor snelle wortelvorming, en daarna flink water met wat voeding voor alle nieuwe worteltjes, dan gaan ze nog ff knallen

Wat ook interessant is, die met de 3 lobblaadjes.
    Ik zie dat ze een node met 3 normaal blad gemaakt hebben, maar de spanning zit 'm er in, gaat ze daar ook mee verder ?
    Maw. blijft ze op elke node 3 bladeren maken, en komen er dus ook 3 toppen per node.
    Meestal gaan ze voor de 6e node over op 2 bladeren, back to normal, maar er zijn uitzonderingen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ja zo een idee had ik ook.
      die met de 3 lobblaadjes blijf ik extra uitlichten voor deze community, ben er zeer benieuwd over!

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Goed hongerig en dorstig maken had ik weet van maar tussen droog laten worden en uitdrogen is een dunne lijn? Had ook begrepen dat Sativa hier het best mee is als ik niet vergis Hier zijn ze wel hongerig ja komt goed

eujjjj,

dames zijn gegroeid als een malle, vandaag weer dagje niks.

20201212_114038.jpg

Comment

Bezig...
    X