Welkom bij mijn eerste binnen kweek!
Leuk dat je mee kijkt
Ik heb al meerdere buitenkweekjes gedaan nu ga ik het eindelijk binnen proberen.
Mijn setup:
Dr60 tent (60x60x170)
250 Watt HPS Lamp
Gold line Buis ventilator ‘’Whisper”
4 potten met stekgrond + perliet
1x Cheese
1x Gorilla Breath
1x Amnesia (Autoflower)
1x Girl Scout Cookies (Autoflower)
LOG:
23/10 ben ik begonnen met de zaden in een glas water te laten ontkiemen
25/10 zijn de zaden de grond in gegaan
1/11 omdat de voorganger van de Amnesia het slecht deed heb ik voor de zekerheid een Amnesia zaadje laten ontkiemen
6/11 ook de Amnesia heeft haar koppie boven de grond uitgestoken en ik heb haar omgeruild met haar voorganger
(Tijdens de voorgroei periode heb ik gebruik gemaakt van 2x 28watt led groei lampen.)
20/11 ben ik overgegaan op de 250 watt HPS lamp
---
Ik ben van plan de SCROG Methode te gaan toepassen, ik wacht nog een paar dagen tot de Girl Scout Cookies ook bladeren heeft met 7 punten en dan ga ik ze toppen.
Probleem:
Nogmaals het is mijn eerste binnen kweek dus ik ontvang graag tips en meningen van jullie hoe ik het beter kan doen!
Bij voorbaat dank voor je tijd en reactie!
Leuk dat je mee kijkt
Ik heb al meerdere buitenkweekjes gedaan nu ga ik het eindelijk binnen proberen.
Mijn setup:
Dr60 tent (60x60x170)
250 Watt HPS Lamp
Gold line Buis ventilator ‘’Whisper”
4 potten met stekgrond + perliet
1x Cheese
1x Gorilla Breath
1x Amnesia (Autoflower)
1x Girl Scout Cookies (Autoflower)
LOG:
23/10 ben ik begonnen met de zaden in een glas water te laten ontkiemen
25/10 zijn de zaden de grond in gegaan
1/11 omdat de voorganger van de Amnesia het slecht deed heb ik voor de zekerheid een Amnesia zaadje laten ontkiemen
6/11 ook de Amnesia heeft haar koppie boven de grond uitgestoken en ik heb haar omgeruild met haar voorganger
(Tijdens de voorgroei periode heb ik gebruik gemaakt van 2x 28watt led groei lampen.)
20/11 ben ik overgegaan op de 250 watt HPS lamp
---
Ik ben van plan de SCROG Methode te gaan toepassen, ik wacht nog een paar dagen tot de Girl Scout Cookies ook bladeren heeft met 7 punten en dan ga ik ze toppen.
Probleem:
- Wat mij is opgevallen is dat de Gorilla Breath onderaan bladeren heeft die verkleuren, waar kan dit aan liggen?
- Ook zijn de jongste/baby blaadjes van de Cheese geel aan het verkleuren, dit kan geen kwaad volgens mij toch? Of is dit het begin stadium van problemen?
Nogmaals het is mijn eerste binnen kweek dus ik ontvang graag tips en meningen van jullie hoe ik het beter kan doen!
Bij voorbaat dank voor je tijd en reactie!
Comment