Heb eindelijk ingezien dat een terugkeer op de planken er niet meer inzit.
Ga me dan maar wat focusen op de planten.
Dag op dag twee weken geleden begonnen met "germinating" maar aangezien ik mijn naam alle eer aandoe in die eerste twee weken al enkele fouten gemaakt. Hierover later meer.
Allereerst de setup.
Decor :
- Alles zal zich afspelen in een 120*120*180 kweettent
- Voor de verlichting is voorlopig een Lumatek 200 W voorzien, normaal gezien vanaf volgende week een Lumatek 465 W (hierover later ook meer)
- Voor de verluchting is er een Prima Klima ventilator, een koolstoffilter en een kleine 10 W minifan.
Acteurs:
Het castingbureau dat ons van acteurs voorzag: Royal Queen Seeds.
De eerste ronde begint met 7 acteurs, en hoopt te eindigen met 4 of 5, daar zijn we nog niet uit, hoeveel spelende vrouwen er onder de baan moeten sterven.
De acteurs zijn van drie verschillende rassen.We hebben :
- twee Amnesia Haze (A1 and A2)
- twee Green Gelato (G1 and G2)
- drie Critical (C1,C2 and Kweetniet)
Catering:
De catering zal gebeuren door Plagron.
De dames zijn nu aan het voorgerecht bezig met de Plagron seedlng en cutting soil en zullen binnenkort beginnen aan het hoofdgerecht met de Plagron Bat Mix.(in 20 of 25 liter smart fabric potten)
Daarnaast zijn er ook nog hapjes met Alga Grow, Alga Bloom, Power Roots en Green Sensations.
Huidige bijrollen:
- Temperatuurschakelaar
- Brandblusser
Toekomstige bijrollen:
- Humidifier (had er een maar werkte niet goed dus teruggestuurd)
- Tijdschakelaar (had er een maar werkte niet goed dus teruggestuurd) ofwel weet kweetniet hoe het werkt
Ga me dan maar wat focusen op de planten.
Dag op dag twee weken geleden begonnen met "germinating" maar aangezien ik mijn naam alle eer aandoe in die eerste twee weken al enkele fouten gemaakt. Hierover later meer.
Allereerst de setup.
Decor :
- Alles zal zich afspelen in een 120*120*180 kweettent
- Voor de verlichting is voorlopig een Lumatek 200 W voorzien, normaal gezien vanaf volgende week een Lumatek 465 W (hierover later ook meer)
- Voor de verluchting is er een Prima Klima ventilator, een koolstoffilter en een kleine 10 W minifan.
Acteurs:
Het castingbureau dat ons van acteurs voorzag: Royal Queen Seeds.
De eerste ronde begint met 7 acteurs, en hoopt te eindigen met 4 of 5, daar zijn we nog niet uit, hoeveel spelende vrouwen er onder de baan moeten sterven.
De acteurs zijn van drie verschillende rassen.We hebben :
- twee Amnesia Haze (A1 and A2)
- twee Green Gelato (G1 and G2)
- drie Critical (C1,C2 and Kweetniet)
Catering:
De catering zal gebeuren door Plagron.
De dames zijn nu aan het voorgerecht bezig met de Plagron seedlng en cutting soil en zullen binnenkort beginnen aan het hoofdgerecht met de Plagron Bat Mix.(in 20 of 25 liter smart fabric potten)
Daarnaast zijn er ook nog hapjes met Alga Grow, Alga Bloom, Power Roots en Green Sensations.
Huidige bijrollen:
- Temperatuurschakelaar
- Brandblusser
Toekomstige bijrollen:
- Humidifier (had er een maar werkte niet goed dus teruggestuurd)
- Tijdschakelaar (had er een maar werkte niet goed dus teruggestuurd) ofwel weet kweetniet hoe het werkt
Comment