Goedemorgen... de dames zijn wel weer aardig hersteld inmiddels. Strek is er nog niet uit maar ik heb er al geen moeite meer mee om de toppen gewoon om te buigen. Groeien zo weer terug heb ik al gezien. Hopen natuurlijk dat ze nog wat voller worden. Blijven wel mooi van kleur op enkele bladeren na die toch wat last hebben gehad van de warmte of kou. Ik heb besloten me er niet meer druk om te maken en gewoon af te wachten wat er gebeurd.
Gisteren de amnees van oktober eens geprobeerd.... eerst in de volcano (WOW!) en toen in een pure joint. Heerlijk... Toch duidelijk merkbaar andere high van de volcano. beiden zou ik niet willen missen. Ben wel van mening... volcano met ballon is wow, volcano met slang...mwah... volcano met slang in bong...heerlijk, duurt wel wat langer voordat je hem voelt.
B82AE99E-6747-41BD-84B3-1C9D662AE5C6.jpeg 9547B1DA-BEC0-4BFF-803F-83E0A46E725D.jpeg
Gisteren de amnees van oktober eens geprobeerd.... eerst in de volcano (WOW!) en toen in een pure joint. Heerlijk... Toch duidelijk merkbaar andere high van de volcano. beiden zou ik niet willen missen. Ben wel van mening... volcano met ballon is wow, volcano met slang...mwah... volcano met slang in bong...heerlijk, duurt wel wat langer voordat je hem voelt.
B82AE99E-6747-41BD-84B3-1C9D662AE5C6.jpeg 9547B1DA-BEC0-4BFF-803F-83E0A46E725D.jpeg
Comment