zalig om te zien , da plakt der goed , ijzel vorming !!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verrassingsronde onder Chinese leds 12/12
Collapse
X
-
- Likes 6
Comment
-
Voor het eerst, sorry beetje gemakzucht hoeveel bloeiweken/dagen moesten ze?
-
Op de site stond eerder 7-8 weken.. Zitten nu op 7...
-
Kunnen denk nog wel even, per dag bekijken.
-
Goedemorgen... ik ben er weer. Kon even 2 dagen niet fatsoenlijk naar een beeldscherm kijken doordat ik een metaalsplinter in het oog had. Die is er inmiddels uit dus we kunnen weer. Zojuist heb ik de White Widow (4) er uit gehaald. Deze leek me meer dan rijp genoeg en ook begon er een vreemde gelige gloed over het blad te komen... Best tevreden eigenlijk, heb nu het meeste grote blad eraf en eigenlijk is het best nog een redelijk topje geworden... Als de rest er ook zo uit komt ben ik helemaal blij... Maar goed, de rest zal in de loop van de week volgen, ik haal ze gewoon om zodra ik denk dat het mooi is geweest.
1CB19E4F-7E70-4BD4-858F-B8625AC5467C.jpeg F9AFC8EA-EDF6-4E2B-913B-6B5719799A70.jpeg
- Likes 8
Comment
-
Ik hoop inderdaad dat hij minstens zo lekker is als de widow van de bunker hier. Daar was het naast Jack Herer altijd mijn favoriet
-
Ai, volgende keer maar een brilletje opzetten. Ik heb dat ook eens gehad met het smeedden van een mes, nu altijd brilletje op. Dat is echt een grote hoofdtop waww, volgende keer iets minder vol zetten of lst toepassen, die zijtakken zal wel aardig fluf zijn denk ik? Ik vind jou experimentjes altijd zeer boeiend.
-
De eerste paar toppen.. Het is niet veel maar wel mooi
D42ED67B-BEF2-457F-8952-8ED1A2C1CB21.jpeg 55BEBA3D-2DF2-4855-9E66-90A95CC80C5B.jpeg
- Likes 5
Comment
-
We gaan het zien.. hangen nu boven mijn Hydro-setup
-
Aha ok, gevonden! Aj ja ik zie nu ook de schade aan het panneel...
-
wou eerst mars hydro ts600 bestellen maar zit nu te twijfelen tussen qb of cob boardje nl deze winkel heeft 100 procent feedback score en goede recencies.
https://nl.aliexpress.com/item/10050...2363f8fcwUz4pm dimbare qb
hehe heb deze maar besteld, ik ook maar eens gokje wagenLast edited by eeltje; 11 March 2021, 18:37.
-
mooi resultaat. aan het begin vd kweek zag ik ook zon enkelvoudige qb hangen, zou dat genoeg zijn voor 2 plantjes ?
ow had de schade niet gezien aan t board
groetLast edited by eeltje; 11 March 2021, 16:09.
Comment
-
Heel mooi resultaat Voor het eerst. Je hebt eigenlijk de myte (dat AF's het aleen goed doen op 18/6, 20/4 of 24/0 licht) in de kiem gesmoord.
Nu heb ik echter 'n vraagje aan jou en andere meelezende leden. Als dit dus schijnt te werken, zou het lichtschema van een FEM/RECULAR (18/6 (of wat dan ook) tot bloeiverschijnselen en dan op 12/12 zetten) dan ook niet goed kunnen werken. Ik heb hier op JD geleerd dat je bij de geadverteerde duur van een autoflower rustig 2, 3 en soms 4 weken kan bijtellen. Dan zit je qua duur toch in de buurt van 'n kort bloeiende FEM. Of zie ik dit helemaal verkeerd?
- Likes 1
Comment
Comment