De 2 achterste beginnen al wat haartjes te krijgen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x NL AF onder 2x 180w Spectrabox
Collapse
X
-
Als eerste natuurlijk nog de beste wensen!
Ze groeien maar door ! Viel me.de laatste paar dagen alleen op dat er nogal wat fruitvliegjes in de tent aanwezig waren.. denk dat ik er nu 6/7 dood heb kunnen maken maar 1 ontkomt me steeds.
Tenminste ik dacht dat het fruitvliegjes waren maar als ik aan het zoeken en lezen ga kom ik de welbekende varenrouw mug tegen...
Edit: Heb de laatste ook te pakken!Last edited by Sykes; 2 January 2021, 00:03.
Comment
-
Takketoelli , hoe pak jij ze aan ?
@ kelderkastje , je hebt gelijk zojuist weer 2 te pakken gehad. Vliegen ook 1 of 2 hele kleine die ik niet te pakken hebben kunnen krijgen.
-
ARTS granulaat halen (voor de volgende ronde), voor nu hang ik flink wat plakstrippen op, en maak ik een kaneeloplossing om de grond mee in te spuiten. Dit keer ook vermengd met neemolie denk ik.
Ze zijn niet echt schadelijk, mits onder controle.
Je kunt ook de grond flink laten verdrogen, randje opzoeken.
Straks is het vooral niet zo leuk, want ze blijven plakken aan de trichomen. Daar zijn de trichjes ook voor; beestjes vangen.
-
-
Vandaag zijn ze dan 3 week oud, alleen linksvoor heeft nog geen bloei haren maar de anderen3 al wel.
Het middeltje van de bouwmarkt lijk tot nu toe te werken want ik ben nog niet weer trips tegengekomen en gelukkig ook geen mugjes meer !
sinds gister begonnen met 200ml water met power roots te geven afgezuurd op 6.5.Last edited by Sykes; 3 January 2021, 20:53.
- Likes 1
Comment
-
Hoi Sykes Ik ben je kweekverslag met veel interesse aan 't volgen. Ziet er allemaal top uit zover. Goed in de gaten houden en het komt allemaal goed.
Ff over die varenrouw etters. Ik zelf gebruik in dit soort gevallen altijd CannaCure (1 of 2x de bladeren besproeien net voor de donkerte periode) en bij mij werkt dat perfect.
- Likes 1
Comment
-
Dat goed in de gaten houden komt wel goed, zit er elke dag meerdere malen goed naar te kijken, lekker rustgevend ook
Bedankt voor de tip over cannacure! zijn blijkbaar meer middeltjes tegen de VRM dan ik dacht/kon vinden, qua werking lijkt het op de ecostyle die ik voor de trips heb gebruikt alleen wat minder sterk ? Lijkt me wel beter want ecostyle zou je maar 2x mogen gebruiken in een kweek.
-
Dit weekend maar even met wat touw aan de gang om de grootste dame naar beneden te krijgen.
Al 2 dagen kraanwater met CalMag afgezuurd op 6.5 zonder power roots vanwege gele puntjes, onderste bladeren kleuren nu wel geel, schreeuwen ze om bloei voeding? Maandag staan ze 6 week in de batmix.
Comment
-
Mijn AF in Batmix begon ook iets voor de 6 weken voedingstermijn te verkleuren. Dat bleek ook de voeding, of eigenlijk het gebrek er aan.
Niet gelijk de aanbevolen dosis geven, houden AF niet van heb ik hier geleerd. Gewoon beginnen met 0.1ml (=paar druppels) op een liter water en dat langzaamaan opschroeven.
Mooie plantjes. Vooral eentje aan de rechterkant is echt een dikke knuppel aan het groeien of niet?
-
Bedankt voor de tip jongens ! Dat word vanavond bloeivoeding erbij !
En idd TheBigDudeski rechts voor lijkt ter grootte van mn onderarm vol te groeien!
-
Begonnen met een beetje bloeivoeding mee te geven.
Wel vergeten touw mee te nemen naar huis om de grote dame naar beneden te trekken helaas.
en ziet rechts voor er niet goed uit ?
- Likes 3
Comment
Comment