Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je Terra voeding gebruikt ja.
Ik lees nergens welke voedingslijn je gebruikt, maar uit je vraag maak ik op dat dat weleens niet de terra-lijn kan zijn.
Bij bio/organische voeding kun je de echte EC niet meten, daar werkt het schema met milliliters per liter.
Ok, ik had gesearched op 'voeding' en op 'plagron'
Maar als je Terra voeding gebruikt, dan zou ik het Terra schema erbij houden ja. Altijd handig om na te kijken.
Begonnen met terra bloom, green sensation en cal/mag, Ec van 1.7 en nog steeds een ph van 6.5.
Hopelijk bestrijd ik zo de onderste gele bladeren die de laatste paar dagen tevoorschijn komen waarvan er ook al een paar van de plant af gevallen zijn.
Gaat lekker onder de spectraboxen hoor! Ik kreeg ze niet zo dik die rechtertop is echt gaaf. Zou je daar eens wat foto's van kunnen maken? Van onder midden boven? Ik vraag mij af of onder meer fluffie is zeg maar, of anders gezegd hoe diep de lamp straalt
Mijn benaming is verkeerd, ik deed mijn afjes buiten altijd wat dieven (scheutjes verwijderen) net nadat ze uitgegroeid waren. Blad verwijderen doe ik zelden, liever nooit
Dat is wat 'n heleboel mensen verward Sykes het wel of niet snoeien van AF's. Ik heb het me ook heel lang afgevraagd. Zelfs bij doorgewinterde kwekers hier op JD en elders zijn daar de meningen over verdeeld. Ik ben nu gewoon als de proef op de som aan 't nemen met een test AFje
Weer water gegeven met voeding met Ec 2.0 en ph 6.4.
Ook zojuist de temp en lv meter in de tent geplaatst, 23graden maar sit zal morgen duidelijker zijn.
Wanneer het zo goed ging met de batmix met deze kweek dacht ik ik moet dezelfde.ronde.draaiem met voeding met grow mix, dat heb ik dus gedaan en de 3 royal queen dames zijn op 1-1 bovengekomenen geen dorre of gele bladeren te vinden dus dat lijkt nog beter te gaan dan batmix, laatste foto.
3 dames voelen zwaar aan, laatste 2 dagen 400ml ipv 500ml.gegeven maar gister nog steeds te zwaar en waterbeurt overgeslaan en dit vanavond ook weer gedaan. De ene dame alleen kraanwater gegeven, dit is degene die met touw naar beneden getrokken is.
Helaas vanochtend toprot tegen gekomen daardoor de top weg geknipt, toprot is me nog niet eerder overkomen maar alles moet de eerste keer zijn natuurlijk ...
Comment