Nu de top2000 net van start is gegaan is het ook een goed begin om met een verslag te beginnen.
de opstelling is als volgt.
tent : 60x60
lamp : mars hydro ts1000
Ventilatie :Garden high power inline 125. Maakt best wat herrie maar met wat oude planken een soort softbox achtig idee het redelijk kunnen dempen. Wil op termijn wel wat anders maar eerst maar eens kijken of het kweken wat word.
Ik heb 5 fem. PP zaden ontkiemd van White Label Seeds. vooral gekozen voor de PP omdat ik die altijd koop in de coffeeshop en die ook het beste werkt na lang zoeken naar de meeste geschikte soort voor mij zelf
Ik heb ze nu in kleinere potje staan met potgrond van de gamma. en ze gaan daarna over in potten van 10L met hydro korrels en canna terra grond.
De lamp heb ik nu ook op 25% staan leek mij logische zolang ze nog niet boven zijn.
Voeding moet ik nog aanschaffen. ik twijfel over de starterkit van biobizz of Biocanna. En voornamelijk vanwege het PH meten. Klopt het verhaal omtrent de PH waardes dat je die niet hoeft bij te houden met deze voedingof is dat meer een verkoop praatje?
en allemaal fijne dagen toegewenst!!
IMG_3971.jpg
Comment