Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

CIMG3699.jpgCIMG3714.jpgHigh again,

Net even mijn kop in de tent gestoken en...yes de eerste zichtbare bloei is waar te nemen bij De CIMG3721.jpgCIMG3702.jpgCIMG3724.jpg
    Durban Poison en de Santa Maria. CIMG3723.jpg

De rest zal nu ook wel niet meer zo heel lang op zich laten wachten. dus we kunnen beginnen met het tellen van de bloeiweken.
    CIMG3719.jpg

CIMG3706.jpgHet harem heeft nu 39 dagen vanaf kiemen gegroeid. Achteraf gezien had ik ze misschien beter wat korter in het vegetatieve stadium gelaten gezien de beperkte hoogte van de tent van 160. wort dus weer passen en meten ghehe. Of beter gezegd; buigen en knakken, we zullen zien.
    CIMG3704.jpg

zie ik dat je de onderste bladen hebt hebt afgeknipt ?
    De onderste bladeren waren geheel leeg getrokken en reeds verdort die kwamen er bij het overpotten al vanzelf af. Mede door licht gebrek maar zeker ook een ondervoeding. Blad heeft zijn werk gedaan en om te voorkomen dat het verdorde blad in de aarde komt en gaat schimmelen heb ik dat weggenomen. Ik zal ook nog wat friemel vertakkingen weg dieven maar wilde de bubs eerst wat rust geven na de overpot.CIMG3720.jpg
    Last edited by monty; 24 March 2011, 02:27.

Comment

ganz geil
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Dat ziet er weer lekker uit monty. Mooie planten in je tentje!!!

Ben benieuwd wat ze gaan worden straks.

Wordt wel een mooie sea off green zometeen!!!

Grtz

Comment

Eyy Monty, wat een beesten man! Je hebt wel de gewoonte om ze uit te laten groeien tot monsters heh! hahah. Staan er overigens weer prachtig bij hoor!
          Wat een gedoe heh voeding aanmaken voor allemaal verschillende dames, werd er zelf op een gegeven moment ook knettergek van! Aan de andere kant leer je je dames wel perfect te lezen op tekorten.
          Veel succes met vast-strappen van die bitches hahah ; )
          Greetzz mate

Comment

mooie santa
            looking green!!!!!
            grtz

Comment

Comment

CIMG3806.jpgHigh again,

CIMG3805.jpgVanochtend het dameskransje uit de tent gezet en de gang op gestuurd, hihi.
                De 2 x 250 Watters eruit gehaald omdat ik, nu de bloei eraan komt, nog wat meer lumen wil hebben en nog wat meer rood in het licht-spectrum. Vandaar dat ik nu verder ga op 1 x 600 wat HPS 2000 Kelvin in een cooltube. De lamp word gevoed door een lumateck dimbare evsa. Zo kan ik kwa temperatuur wat spelen met watages van de lamp en kijken wat haalbaar is.

CIMG3807.jpg
                Ik zuig niet door mijn filter af maar blaas er door uit. Dus mijn afzuiglucht gaat momenteel via de coletube met een stukje slang naar de afzuiger (360 M3/H) die buiten op het dak van de tent gemonteerd is de koolfilter staat rechtstreeks op de afzuiger. Aan het open eind van de coletube heb ik een badkamer ventilator gestopt op nog wat extra afzuiging te hebben.
                CIMG3810.jpg
                De lampen branden eerst overdag omdat me dat beter uitkwam met verzorgen van de dames en omdat het toen nog koel genoeg was en ik met minder wat draaide. Ik heb de ombouw tevens gebruikt om de kloktijden wat te verschuiven zodat mijn lampen voortaan om 23:00 uur aan gaan en om 11:00 uur uit floepen. De dames hebben dus een extra lange nacht achter de rug ^^ . Ze zagen er ook wat verslapen uit vanochtend, ghihi.CIMG3816.jpg

CIMG3793.jpgCIMG3786.jpgCIMG3797.jpg
                CIMG3791.jpgCIMG3803.jpgCIMG3788.jpg
                CIMG3795.jpgCIMG3790.jpgCIMG3799.jpg
                Last edited by monty; 25 March 2011, 12:50.

Comment

Verry nice looking !

Grtz Hash
                  Geniet nooit met mate !

Comment

Gaan lekker zo te zien.
                    Laat de kroesel kopjes maar komen.

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Zeer gevaarlijk de elektriciteit !!!

met zoveel ervaring Monty foei

Comment

Zien er nice uit kerel! benieuwd hoe groot deze toppen zullen worden
                        Beetje gelig onderin maar dat mag de pret niet drukken voorde rest mooi groen!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liaantje View Post
                          Zeer gevaarlijk de elektriciteit !!!

met zoveel ervaring Monty foei
                          Waarom zou het gevaarlijk zijn liaan, onderbouw die uitspraak eens dan.

Comment

Designer drugs!!!

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

CIMG3817.jpgHigh again,

CIMG3831.jpgCIMG3825.jpgIk was bijna vergeten jullie te vertellen hoe het met nummer tien gaat. De Duckfoot x LowSnow kerel staat op een slaapkamer gewoon voor het raam (metertje i de kamer op de grond) ver van de tent zijn ballen te te zonnen. Morgen zal ik wel stuifmeel kunnen oogsten van deze pracht vent. Misschien dat ik in de tent hier en daar een onderste topje bestuif om wat uit te proberen met wat eigen kruisingen. Gewoon voor de fun, gewoon om te zien wat eruit komt.

CIMG3820.jpgCIMG3827.jpgCIMG3828.jpgCIMG3829.jpgCIMG3823.jpgCIMG3826.jpgCIMG3822.jpgCIMG3824.jpg
                              Last edited by monty; 26 March 2011, 18:10.

Comment

Ik heb niks met mannen, maar deze mag er zijn....
                                Toch mooi van je dat je de genen van deze wilt doorgeven, want volgens mij zijn daar amper nog zaden van te vinden....
                                Ben benieuwd wat er van gaat komen!

Comment

Bezig...
                                X