Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
montys melange
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: montys melange
CIMG4799.jpgHigh again,
Een groot deel is inmiddels geknipt en droog genoeg om in de curepotten te kunnen. Tot nu toe zit er zoon 350 gram reeds te curen een dikke 50 gram ligd nog op het net en er staat nog zoon 1/3 van de tent wat ik nog moet knippen denk dat daar ook nog een 100 gram vandaan komen. Als alles droog is plus hetgeen wat ik nat heb weggegeven aan kniphulp en et geen ik zelf al opgepafd heb kom is dus al met al een dikke 500 gram. Op 80x80 x160 met 600 wat in de bloei. Het valt me geheel niet tegen ik had zelf tussen de 300 en 400 gram geschat maar is dus een dikke 5 ons.
CIMG4800.jpgDaarnaast heb ik een dikke 300 zaden van de diverse plantjes, helaas is het allemaal door elkaar gekomen het is dus een ware melange geworden, ook de wiet zit door elkaar in de curepotten, Als Monty dus gaat melange dan ist steeds een verrassing wat er uit de potten komt, hihiCIMG4805.JPG
CIMG4804.jpgLast edited by monty; 3 July 2011, 20:10.
Comment
-
zo das weer een mooi verzameling zaden die je daar het
en een zeer uitgebreide keuze aan rook waar
nettje en we kijken al weer uit naar de volgende ronde
rusitgMocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Comment
-
CIMG4825.jpg ff nog wat pics van de oogst van de tai, de hooftop zit al ergens in een pot maar de rest van de tai stond er nog, nu dus niet meer.
CIMG4820.jpg
Ik had de tai flink gecruchted om de lengtegroei eruit te krijgen. Je doet dan ijgenlijk het zelfde als bij een knak je maseerd en drukt de steel zacht maar knikt hem niet om, door de tijdelijke sapstroomstagnatie verminderde de topgroei van je hoofttop en krijgen de zijscheuten wat meer boost. Na weer verhelen zie je dan zoon knobbel in je stam.Attached FilesLast edited by monty; 4 July 2011, 12:25.
Comment
-
Het is Monty's Neverending Knip verhaaltje
Als ik zo alles aan hoor , dan zou ik ook wel een maandje in de toekomst willen, dan kan ik ook eindelijk knippen__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpic
Comment
-
CIMG4849.jpgHigh again,
Na een nachtje prutsen pulken plukken en knippen aan de onderste helft (het kleine grut) en de laatste dikke zijtop van de Santa Maria, is deze nu dus geheel geoogst. Van de Santa Maria had ik de onderste zijtakken bestoven, deze zijn heel miezerig doorgegaan na de bestuiving enkel de dichts bij de oksel zijn de zaden waren mooi rijp, de rest leek in het begin stadium van zaadvorming na bestuiving stil gestaan te hebben, lijkt erop of de plant bij slechte omstandigheden ook selectief enkel de van de meeste sapstroom voorziene zaden verkiest om te laten rijpen en de rest offerd. Nu staat de Santa Maria bekend als slechte zaaddrager dus ik ben best blij met de rond de 50 mooie rijpe zaden wat dus de Santa Maria x (duckfood x lowsnoow) is.
CIMG4846.jpgCIMG4847.jpgCIMG4833.jpgVerder ben ik door gegaan met de oogst van de CheesBerry hase. Deze had naast de vette hoofdtop een boel goed ontwikkelde zijtoppen. Vandaag dus hiervan er twee geknipt, Of meer geplukt dan geknipt, wat een genot om zo een vette top op een halfuurtje klaar te hebben in tegenstelling tot de hele nacht prutsen en frummelen met de santha. De cheesberry hase is de grootste opbrenger geweest van het stel. De jack herre komt er vlak achter op een tweede plek, scheelde niet veel denk ik.
De CheeseBerry is aan de onderkant van het blad een beetje paarsig geworden,
CIMG4828.jpgCIMG4841.jpg
Comment
Comment