Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

En toen begon monty terug een verslagje
    kwas er eigelijk al een beetje op aant wachten
    en word persies een lekkere mix hopelijk komen er niet teveel venten uit
    en veel succes met je kweek.
    ben benieuwd wat voor goeds je er nu afbrengt

grtz
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

High again,CIMG3084.jpg

Wonder boven wonder is er reeds wat nieuws te melden. Zoals jullie weten heb ik de zaden niet voor gekiemd maar deze zo uit de ijskast in de met zaai en stek grond gevulde bodemloze potjes gestoken. Ik verwachte dus de eerste 3 tot 5 dagen nog niet echt veel leven te kunnen waarnemen. Tot mijn grote verbazing en vreugde trof ik, toen ik net uit mijn werk kwam, een reeds gekiemde NLX aan die druk bezig is zich boven de aarde te worstelen. Waarschijnlijk heb ik dit zaadje ook aan de ondiepe kant gestoken. na het vastleggen op de gevoelige plaat heb ik het weer met een dun laagje zaai en stekgrond bedekt omdat ze wel erg ondiep gekiemd was. Maar toch leuk om reeds nu al de eerste levenstekens te kunnen tonen.

CIMG3086.jpg

Comment

joehoe daar zijn de eerste potte kijkers en dan magte nie eens kijken krijgt gelijk weer een deken over zijn kop
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

goed bezig dat je nog wat zaaigrond over je nlx hebt gegooid, voornamelijk in het eerste stadium kan het kwaad dat jou kiempje extra moeitje moet doen om zich groter te maken
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

High Folks,

Kort updatje, Vanavond na thuiskomst van het werk waren er reeds 10 van de 16 gekiemd en bezig de zaadhoezen af te werpen en zich op te richten. Gaat dus vooralsnog voortvarend. Zal er dalik eens wat foto's bij zetten. Maar eerst ff mijn welverdiende joint rollen, ghihihihi.

Grtz

Edit:
            CIMG3104.jpg
            Zo even wat baby fotootjes geschoten. Veel valt er niet aan te zien maar ik wilde jullie de reeds ontkiemde zaailingen toch even allemaal persoonlijk voorstellen. Alle kwamen ze op hun eigen manier ter aard.
            Een paar heb ik geholpen de zaadhoes af de werpen omdat deze dreigde in te drogen. Een ander had de hoes wel afgeworpen maar het vlies nog om de lobbladen! Ook dit kan een kiempje doden dus die heb ik ook heel vakkundig en voorzichtig verwijderd. De rest hadden allemaal uit eigen beweging de zaadhoes en het vlies afgeworpen. Of de rest nog komt,...., hoop van wel morgen misschien weer beschuit met muisjes, de rose vin ik de lekkerste, hihihih.

CIMG3097.jpgCIMG3098.jpgCIMG3090.jpgCIMG3092.jpgCIMG3091.jpgCIMG3094.jpgCIMG3096.jpgCIMG3093.jpgCIMG3099.jpgCIMG3089.jpgCIMG3095.jpg

Last edited by monty; 12 February 2011, 21:09. Reden: Foto's erbij geplaatst

Comment

cool tien stuks das best veel op 2 dagen goe zaad zou ik zo zegen

Comment

ik kom zo af en toe ook eens een kijkje nemen ,zeer benieuwd naar de sm.
                grtz

Comment

Ik had niet anders verwacht dan dat ze zo snel zouden komen kijken, lol

Yeuh!! laat maar lekker groeien.

Grtzz
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

joeppie ze komme boven ze hihihihihi ga zeeker volgen grt

Comment

Leuke kinderkamer heb je daar monty, en de rest zal ook wel opkomen straks.

Grtz

Comment

mooi mooi mooi,..

ik ben benieuwd naar een update ... gaat zo snel in het begin
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

monty heeft superzaad

Comment

High again.

even kort foto updatetje.

13 van de 16 doen reeds goed hun best enigste wat nog niks doet zijn de Tai de Santha maria en de purple haze. Rest staat nagenoeg allemaal mooi recht.
                            Amnesia Hy-pro.jpgLemmon haze.jpgNLX.jpgBiddy earley.jpgCheese berry haze.jpgamneesia x g13.jpgJack Herrer.jpgLavender x BB.jpgAmnesia x g13.jpgLA confidential x cocoa kush.jpgDurben poison.jpgDuckfoot x snow.jpgAmnesia hy-pro (2).jpg
                            Last edited by monty; 13 February 2011, 16:01.

Comment

die spleet ogen zulle wel komen als de zon goed zit lolz sawaddi-cap

Comment

ja je tentje word toch te klein hoor

Comment

Bezig...
                                X