Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hehehehe, genoeg volgers zo te zien!
Maar goed, je hebt jezelf dan ook meer dan bewezen in het verleden en om die reden kom ik ook af en toe even om de hoek kijken..
Succes!
Cool monty...............die lekbak is dat ongeveer hetzelfde idee als wat ik 2 jaar geleden gedaan had met mijn NLX buitenkweek die soort waterbak die ik er onder had gemaakt?
Zal jullie niet langer in spanning houden. Vanavond waren de potten weer droog genoeg om de zaden e steken, na veel dubben is de keuze op de volgende soortjes gevallen, this allemaal regzaad dus er zal hier en daar een soortje tussen uit vallen als het een man blijkt te zijn, maarjah vond wel eens leuk om zoon totaal gemengde tent te zetten.
Duckfood X Snow
LA Confidantial X Cocoa kush
Cheesberry haze
Tai
Jack herrer
Durben Poison
Lavender x BB
Amnesia x G13
Biddy Sister
Purple Haze
Santha maria
Hy-pro amnesia 2 x
Lemon Berry
NLX
We starten onder T-neon 2 x 75 wat voor de eerste weken of zo. SPaart me wat stroom en veel meer licht hebben ze dan niet echt nodig. Vervolgens komt er een 250 HM lamp bij en een 250 HPS, in de bloei vervang ik die MH door twee x 250 HPS. Nu maar even twee daagjes wachten en dan zal er wel weer wat groens in huize monty zijn.
Grtz en bedankt voor de vele ineresse, doet me goed.
Comment