Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

gaat lekker monty ik hoop dat de thay ook komd ze grt

Comment

Aight, 4 pagina's met reacties binnen 6 dagen.. Petje af monty
      Ik hoop dat de purple haze nog boven gaat komen en dat dit ook een vrouwtje is
      Had vernomen dat dit wel een foto geniek soortje is.

In ieder geval heel veel succes, ik zal proberen veel te lezen en weinig te typen
      Anders hebbie aan t eind van de kweek straks 100 pagina's

Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

High again,

Vanavond is de tai alsnog uit zijn ei gekropen, geel pril en teer ligt ze te bekomen van de inspanningen. hopen dat ze ze weldra wat opricht. de rest van de club heeft de rug inmiddels mooi recht en ze strekken beetje richting de 2 x 75 wat T-neon tubes. Vooralsnog is de trekken wel ok ik wil de potten bijvullen tot de rand met een light growmix dus de lobblaadjes mogen gerust tot net boven de pot gaan strekken. Vervolgens zijn ze ook door de allereerst prille fase heen en zal ik die t-neon vervangen door een 250 HPI/MH lampje. Misschien handhaaf ik de t-neon ook nog wel in combinatie met de HPI zullen eens kijken wat de dames ervan vinden dan, niet op de zaken vooruitlopen, hihi.

Oh ja er is een amnesia x g13 kiempje gesneuveld. niet zo heel erg omdat ik er daar toevallig twee van gezet had de ander doet het wel goed, hopen dat dat een vrouwelijke plant is.

Later als ik enig geslacht kan bepalen zal ik een keuze moeten maken welke dame nu mijn ent draagster word en welke enten ik hier op ga proberen te enten, zal nog veel tubben en afwegen worden maar verheug me al op het experiment. De entmoeder mag dan in mijn microkastje verder en de t neon zal ook daar weer van pas komen. Al met al ben ik best tevreden over dat lampje. handig om erbij te hebben en met een klein aantal planten in een scrog volgens mij een heel bruikbare lamp.
        Attached Files

Comment

nu ben ik blij ze de thay is boven komme piepen ze gaad goed zo te zien monty grt

Comment

De Santa Maria is ook ontkiemd en de tai lijkt er doort te komen

Comment

supermegatofleukisdateeeh !

Grtz Hash
              Geniet nooit met mate !

Comment

High again,

CIMG3146.jpgZojuist de potten van de vroege kiemers bijgevuld met een light grow mix en ze tot aan de lobbladen in de aarde gezet. Tevens heb ik de 250 wat HPI/MH lamp opgehangen. Eens kijken wat mijn temperatuur gaat doen nu en hoehard ik moet afzuigen. Toch eens kijken voor een fancontroler, momenteel werk ik enkel met een dimmer dus is beetje klommelen voordat ik alles mooi heb afgesteld, maarja moet ook een beetje hobby aan blijven he. De tai en de Santha Maria en de nog niet gekiemde purple haze en de vervanger voor de gesneuvelde amnesia x g13 een NYCD staan nog onder de t-neon.CIMG3151.jpg

Comment

ziet er goed uit man

Comment

De kap van de tl maar ff mishandeld monty??

Ziet er goed man, blijf je weer mooi volgen.

Grtz

Comment

Hey Monty,

Hoe groot is je tent eigenlijk?

Comment

High again, dag 5 van de kweek.

Tentje is 80x80x160
                        euhm ja dude die heb ik wat platter gemaakt

Voor de rest gaat het vooralsnog voortvarend. Hier wat pics.

CIMG3152.jpgCIMG3153.jpgCIMG3154.jpgCIMG3163.jpgCIMG3159.jpgCIMG3156.jpgCIMG3165.jpgCIMG3155.jpgCIMG3157.jpgCIMG3160.jpgCIMG3158.jpgCIMG3162.jpgCIMG3161.jpgCIMG3164.jpgCIMG3166.jpg
                        Last edited by monty; 16 February 2011, 22:45.

Comment

80x80x160? Ding lijkt zo best groot, gezien de foto's.

Fijne fotoreeks tot nu toe!

Comment

Ziet er goed uit! leuk om ook al die strain verschillen in de jonge bladeren te kunnen zien

nu hopen op veel dames!!

Comment

ga goe met de baby's vader van 15 zie ik nou

rustig
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

nice man, je ziet ze echt groeien vind ik vet om te zien! hopen dat mijn start ook zo lekker verloopt ghehehe

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                                X