Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

Mooi man, nette overzicht met de soort erbij.
    Jack herrer doet het zo te zien prima tussen al die concurentie!

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ja he,

Die herrer komt idd van jou. Wel grappig om te zien hoe al die leden hun eigen zaadje aanmoedigen hihihihih. Hup die van mij, lol.

Duckfood X Snow -> Vale
      LA Confidantial X Cocoa kush -> escobar
      Cheesberry haze -> escobar
      Tai -> Flip of Mito had van beide een tai maar weet bijgod niet meer welke van wie was hihihihi zullen het een flito tai noemen
      Jack herrer -> Westport
      Durben Poison -> escobar
      Lavender x BB -> escobar
      Amnesia x G13 -> Marchel seeds
      Biddy Sister -> Orias
      Purple Haze -> Delarie (stuur me je adress svp nogmaals moet nog steeds je zaden opsturen )
      Santha maria -> Stafford / Markster
      Hy-pro amnesia 2 x -> eens gewonnen in de lotto
      Lemon Berry -> Mito
      NLX -> $ir Smoke Alot
      Last edited by monty; 17 February 2011, 10:50.

Comment

Wat zijn de licht-tijden? Doe je de 12/12 methode of de normale 18/6...........?? Wilikweleensweten

Comment

High Again.

details_DV-14K.jpgDe Bende heeft tot nu toe op 24/0 gestaan. Vandaag even naar Alien geweest en een schakelkatsje aangeschaft en een temp gestuurde fancontroler. Van onze buitenaardse vriend kreeg ik een test-setje aangeboden van de growstar gold voedingslijn. Dat gaan we deze keer dus eens gebruiken en eens kijken wat het geeft. Thans again my main men
          De spruitjes genieten van 0:00 uur tot 06:00 vanmorgen van hun eerste donker uurtjes. Zal ze wel goed doen even afkoelen.

details_DV-11T.jpgMet de nieuwe temp gestuurde fancontrolers blijft de temperatuur nu mooi tussen de 26 en 28 graden als de lamp brand. Morgen nog eens wat mee spelen. Met de lampen uit gaat de warmte kabel in de waterbak aan . Ik ben eens benieuwd wat de minimale temperatuur zal zijn met de lamp uit en die kabel aan, zullen zien. Momenteel zuig ik met een 360 m3 buisventilator af. en pak ik de lucht nog gewoon uit de ruimte waar de tent staat met het raam op klappen. Voorlopig gaat dit nog prima kwa temperatuur. Als ik er later in de kweek de tweede 250 watter bij hang en het weer warmer word zal het waarschijnlijk wel knap aan worden maar daar verzinnen we dan wel weer wat anders op.
          Last edited by monty; 18 February 2011, 01:10.

Comment

mooie aankoop

Comment

Hehe, lookin' good. Vind die NL wel de mooiste hoor en staat op een mooi plekje
              Keep on cruisin' monty!!! Zal weer een knallertje gaan worden als je het mij vraagt.

Grtz $iR
              sigpic

Comment

CIMG3174.jpgCIMG3169.jpgCIMG3173.jpgCIMG3177.jpgCIMG3175.jpgCIMG3168.jpgCIMG3176.jpgCIMG3170.jpgCIMG3171.jpgCIMG3178.jpgCIMG3167.jpgCIMG3172.jpgCIMG3180.jpgCIMG3179.jpg

High Again.

De eerste week zit erop en de bubs heeft goed zijn best gedaan. Ik heb het idee dat ze nu flink ondergronds bezig zijn na de eerste inspanningen om het eerste setje ware bladen aan te maken en de fotosynthese te garanderen zullen ze nu investeren in het aanmaken van meer wortel. Ik zal ze ook een heel lichte verunning van de growstar gold excelerator meegeven. Dit is opgebouwd uit auxine aminozurenen sprorenelementen verkregen uit een algen extract.

Comment

High again again,

1275410579-durban_poison.jpgZal proberen om zo af en toe een soortje uit de kweek er uit te lichten en er wat meer over proberen te vertellen.

Durban Poison is vernoemd naar de subtropische zuid Afrikaanse havenstad Durban en is afkomstig uit de Rift Vallei. Een een echte Sativa die gestabiliseerd is met een vroeg bloeiende Nederlandse skunk.Verder is het een niet gehibrydizeerde echte old school Sativa uit de jaren '70
                  en is een zeer stabiele soort. Ze eigent zich hierdoor ook goed om er zelf een kruising mee te maken.

Het resultaat is een relatief hoge plant met strakke toppen en grote brede bladeren bijna zo als een afgaan maar maakt wel de typische lange sativa internodes aan. de zijvertakkingen kunnen sterk in lengte verschillen ze groei snel maar warrig heeft wel iets weg van een tai kwa groeiwijze. Vaak kleurt de durban paars achtig op het einde van de kweek maar dit zie je meestal bij buitenkweken veel sterker dan bij een binnenkweek. De pistels kunnen witachtig, rood roze of paars zijn. De Durban gaat doorgaans erg snel in de bloei na een week op 12/12 ziet men meestal al de eerste ware bloei. Het is voor een sativa ook een vroegbloeier. In NL gaat ze doorgaans in week 3 van september de bloei in en door haar voor een sativa relatief korte bloeitijd is deze soort dus ook geschikt voor de buiten teelt op onze breedte graat. Binnen wil ze nog wel eens rap te groot worden door de lange Sativa internodes. De truc is dan om de groei te stagneren door na node 7/8 de hooftstam te cruschen. De onderliggende zijvertakkingen krijgen dan een flinke boost. De aller onderste zijvertakkingen kun je wegnemen. Je houd dan een 6 tal zijvertakkingen over die uitgroeien in een bekervorm. Deze takken zullen op hun beurt, weer zijvertakkingen gaan maken die naar het midden van de plant toe groeien. Deze secundaire takken top je dan terug tot er een node of 3 4 over blijven. Dit doe je op de zelfde dag dat je ze op 12/12 zet. Je houd dan een blokvormige lage durban poison over die weelderig zal dragen en niet je kast uit groeit.

Deze soort heeft een licht skunk aroma met een vleugje van jeneverbes. Durban poison staat bekend om zijn trippy high. Ze zal je hooft door de wolken schieten en je lichaam achter laten. Zeer energieke head high, echt iets voor de pure sativa liefhebber.

Plant type: Meest geschikt voor de buitenkweek.

Plant hoogte: Groot, meest Sativa.

Stoned of high:Sativa high, met trippy gevoel.

THC gehalte: Gemiddeld 5-10%.

Bloeiweken: 8/9 weken.

Opbrengst: Oogstmaand: 9 (in geval van buitenkweek).

Groei moeilijkheid: Gemakkelijk, zeer geschikt voor beginners.
                  Last edited by monty; 18 February 2011, 16:19.

Comment

Comment

super mooie kleur die topje

Comment

ziet er gezond uit!
                        Ik denk wel dat jij je indica's uiteindelijk moet verhogen met die sativa's erbij.. zal geen probleem zijn
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik denk dat ik die indicaas gewoon wat aan de oren trek en onder de kont schop en die sativa's flink wat koffie geef en jenever dan komt dah wel goed, ghehehehe.

Comment

Als je de lamp er ver genoeg boven houd, gaan ze van zelf wel rekken monty...... En gaan met de rest mee als slinger planten.

Ben benieuwd hoe straks dat tentje van jouw erbij staat met al die verschillende soortjes.

Grtz

Comment

CIMG3187.jpgCIMG3192.jpgCIMG3182.jpgCIMG3184.jpgCIMG3188.jpgCIMG3183.jpgCIMG3193.jpgCIMG3189.jpgCIMG3191.jpgCIMG3186.jpgCIMG3185.jpgCIMG3190.jpgCIMG3194.jpgCIMG3195.jpg

High again,

CIMG3196.jpg

Comment

Ziet er allemaal erg leuk uit zo monty.

Wat boven is gekomen staat er goed bij moet ik zeggen.

En met dat doseren is idd erg moeilijk als je maar ZO weinig erin moet doen.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X