Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

groeit als kool!!!!
    go santa go!!!
    grtz

Comment

Dat wordt lastig kiezen tijden het op roken hihi, suc6

Grtz

Comment

CIMG3344.jpg

CIMG3341.jpgHigh again,

Week drie is van start, de meute is door de 4,5 liter geworteld en slurpt meer water op dan me lief is de zaak staat veel ste nat . tjah een ieder maakt wel eens een beginnersfoutje, ghehe had niet verwacht dah die nu al door de hydrokorrel waren , misrekend en ai ai als dah maar gaat passen allemaal. ze blijven wel met al dah blauw nog mooi kort in node opbouw, echte flatliners zoals moreweed al opmerkte. Over het uit je vel groei blad maak ik me niet al te veel zorgen, staat te nat, geeft niet, droogt wel weer op methode werkt doorgaans altijd, ghi. Voor de rest is momenteel de duckfood x lowsnow nog het beste aanhet gedijen onder deze omstandigheden. , update volgt

grtz

CIMG3347.jpg

ps:
        heben enkel wat water van onder gehad en gesproeid an boven met de protector en excellerator van die goldline toelie.
        Last edited by monty; 26 February 2011, 06:30.

Comment

ziet er mooi uit monty man ik hoop dat die van mij ook zo worden ze

Comment

wat voor verlichting ga je gebruiken?

p.s. de naamsverandering is in behandeling

groet

Comment

Momenteel hangt er 250 Wat HPI-MH en 150 wat t-neon. De t-neon wordt vanavond vervangen door een tweede 250 HPS. In de bloei vervang ik de HPI-MH door een hps dan hangt er dus 2 x 250 wat HPS.

Comment

sigpic

Comment

ik zat voor mijn kastje ook te denken aan 2 x 250

1 x 250 is voldoende voor de groei, en dan als de bloei begint de 2e 250 erbij aanzetten.

of 1 x 400 die dan de hele cyclus stroom zal vreten en warmte zal ontwikkelen.

2x 250 is denk ik beter.

Comment

Gaat mooi daar bij jou, blijf je volgen.... go Denmark!!!!!!

Comment

CIMG3365.jpgHigh again,

Vanavond de 150 Wat t-neon verwisseld voor een 250 Wat HPS die nu dus samen met de 250 Wat HPI/MH. De Horde Krijgt nu dus veel minder blauw en veel meer rood in het spectrum. Ik verwacht dat de horde nu wat meer zal gaan strekken tussen de nodes maar ook wat beter gaat vertakken door het meer rood aanbod, we zullen zien of deze theorie klopt.

CIMG3354.jpgCIMG3350.jpgCIMG3355.jpgCIMG3359.jpgCIMG3353.jpgCIMG3361.jpgCIMG3364.jpgCIMG3358.jpgCIMG3360.jpgCIMG3362.jpgCIMG3352.jpgCIMG3356.jpgCIMG3357.jpgCIMG3351.jpgDe potten waren inmiddels weer mooi droog gekomen en de horde heeft zonet nog een sproeibeurtje gehad met de protector van de gold voedingslijn en wat excellerator (wortelsimulator van de gold voedinglijn) In totaal hebben de 14 plantjes een litertje gekregen, dat is dus ongeveer 70 ml per plantje.

De afzuiging moet nu wel een flinke krab hoger om de temp binnen de grenzen te houden maar met dit koele weer houd ik het nog bij met de huidige afzuiging. Ik denk dat ik deze week de eerst plantjes ga toppen, ik wacht nog even paar dagen af tot node 5 ook echt goed ontwikkeld is en dan gaat de schaar er bij enkele in.

Comment

Ze gaan mooi gozer! wat groeien ze toch hard, hoop dat de mijne ook zo hard zullen gaan

Vind persoon die duckfoot x snow de mooiste bladeren hebben

Succes verder

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

nice en volg je, dit is pas een verslagje

Comment

hoe is de temperatuur nu in je hokkie met 2 lampen aan?

groet

Comment

Nog het zelfde rond de 28 graden met lampen aan en rond de 20-22 met lampen uit. De minimale afzuiging staat ietje hoger en de afzuiger slaat wat vaker aan op maximaal vermogen. Hierdoor blijft de temp vooralsnog goed onder controle. Momenteel zuig ik nog lucht aan uit een verwarmde ruimte en niet vanuit buiten. Als het richting het voorjaar wat warmer word buiten en ik in temproblemen dreig te komen kan ik nog van buiten gaan aanzuigen en mijn lichttijden naar de nacht verschuiven. Verder blaas ik nog passief in dat zou ook nog actief met buitenlucht kunnen. Ik denk dat ik dus wel voorlopig weg kom met de temperatuur.

Grtz

Comment

ziet er goed uit mont,laat maar gaan dat gaat wel goed,het plantje weet zelf wel hoe het moet,dat word prachtige NEDERWIET,lol

Comment

Bezig...
                                X