Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het roedel is weer lekker opgedroogd na de "geeft weer eens veel te veel water tegen beter weten in actie". De meeste staan weer lekker naar het licht te rijken.
Zoals reeds vermeld hebben ze hun eerste voeding gehad. Ieder plantje vraagt echt heel verschillend voeding. De ene staat gewoon lekker groen te wezen, de ander trekt reeds N uit de onderste bladeren en een derde vertoont lichte verbrandingsverschijnselen , zelfs met de minimale dosis voeding. Het gaat dus nog een heel gedoe worden om ze allemaal in hun behoeftes te voorzien maar dat wist ik van te voren al. De meeste maken reeds 7 of 9 vingerbladeren aan en zijn aan node 5 bezig. Eind deze week eens de schaar hanteren en een paar fimmen toepassen en een paar toppen, moet nog even kijken welke ik wel top/fim en welke niet.
Last edited by monty; 2 March 2011, 02:09.
Reden: taalfouten
Daar heb je gelijk in die voelt zich van het begin of aan optimaal en maakt extreme lange vingers aan die mooi strak staan. Ik hoop dat het een vrouw is en aan haar bladwoede te zien word ze dat ook ze doet geen moeite om omhoog te komen en eventueel stuifmeel te gaan windbestuiven.
Alle loop alweer voor op de zaak, monty gewoon rustig growen, eazy gooing dus the trick
De bende grobbebollen gaan heel verschillend. Hier een iets ondervoede, daar een overvoede de ander weer last van de warmte de volgende heeft er schijnbaar geen problemen mee. Wat een verschillen allemaal ghehe vind nog steeds kei leuk maar word een serieuze uitdaging zo. We zullen zien waar we uitkomen, kan niet meer dan op een fiasco uitlopen maar daar gaan we niet vanuit. Verder weinig bijzonders te melden.
Het staat er al weer mooi bij monty! Vindt vooral die haze(RECHTS VOOR) staat er heel trots bijeen groot fiasco verwacht ik eigenlijk niet van jou... maar met al joun kennis moet het best goed komen
Ja das de CheesBerry Haze, die staat er idd prachtig op net zo als de Amnezia x G13 staat ook heel mooi vind ik en de Duckfood x LowSnow vind ik zelf tot nu toe de mooiste. De Santa Maria heeft zich inmiddels ook mooi gemaakt en een van de twee Hypro-Amnesia staat ook naar mijn mening super mooi. De Durban Poison vind ik een heel aparte bouw hebben erg robuust plantje heeft veel weg van zijn buurvrouw de LA Confidential x CocoaKusch ook een zeer robuuste bouw.
Comment