Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

Moooi ! thopen geen mannen meer

Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

Comment

go go go monty tog al zeeker 3 vouwen ze joeppie

Comment

CIMG3691.jpgHigh again,

CIMG3684.jpgHet grote node strekken is begonnen nu ze op 12/12 staan dagelijks zijn ze wat langer, hihi. Tot nu toe staan er 8 100 % zeker vrouwen in de tent 4 laten nog zeer minuscule en onduidelijke voorbloei zien dus daar ben ik me niet zeker van. Vergeling heeft onderin wat doorgezet maar boven in zie ik aan de plant dat ik tegen max voeding aan zit. Ik denk dat de plant de onderste bladen ook deels offerd omdat deze in de propvolle tent maar erg weinig licht krijgen onderin. Ik maak me er niet echt ongerust over. Ik denk dat ik komende week een deel van onderop wegdief om wat meer lucht en wat minder energieverspilling onder on te krijgen. Omdat nog steeds niet geheel duidelijk is of er nog mannen tussen staan staat de bende nog staads in 4,5 liter. Omdat het redelijk grote planten, die dus ok flink verdampen zijn in deze kleine potten water ik nu twee maal daags. Als ik dit niet doe dan verliezen ze turgor na een uurtje of 8 onder de lamp ze hebben dan het water reeds verbruikt en gaan wat slap hangen. Dus ze krijgen uurtje na licht aan wat te drinken en als ik weer thuis ben van me werk dit is doorgaans paar uurtjes voor licht uit. volgende week toch maar de zaak n 11 liter gooien zeker daar ze al op 12/12 staan. In de bloei maakt een plant aanzienlijk minder wortel aan dus ik moet er niet te lang mee wachten. Er gaan er dus nog 3 afvallen volgende week de 9 mooiste vrouwen mogen dan door, we shall see.
        CIMG3686.jpg
        Grtz

Comment

begind een leuk bos te worden monty

Comment

gaad lekker daar man

Comment

Dat gaat lekker bij jouw monty!!!

En je onderst blad krijgt amper licht door de mooie sea off green, dus het is logisch dat die langzaam afsterven. En is ook een goeie keuze om wat te dieven onderin vanwege energie verspilling aan takjes waar je toch niets aan heb straks.

Ziet er vet goed uit man!!!! Mooie planten!!!

Succes verder en zal regelmatig langs wippen nu ze in de bloei staan.

Grtz

Comment

ziet er mooi uit, ik zie dat je hetzelfste probleem hebt met de onderste bladeren zoals ik, goed dat ik weet dat ik voeding moet geven

Comment

wist nie dat je in de jungel woonde wil ook wel een keer mee
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

12 griete verzorg ze zo verder
                    Last edited by monty; 18 March 2011, 10:18.

Comment

CIMG3697.jpgHigh again,

Na een drukke week en weinig updates hier weer wat nieuws uit montys melange tentje.

Vanochtend de 9 overgebleven dames in 11 liter potten gezet. Het was hard nodig en had eigenlijk al eerder moeten gebeuren maar ja soms gaat het wat anders dan de planning was. De wortelkluiten uit de 4,5 literpotten waren flink in elkaar gegroeit dus ik heb meteen enig wortelsnoei toegepast. De zijkanten van de kluit heb ik ingerits met een mes zodat de wortel weer wort aangezet om nieuwe wortels aan te maken. Ze zullen hier wel enige stress van ondervinden maar mijn ervaring met andere planten ompotten is dat dit uiteindelijk voordelen heeft. De foto's zijn niet zo geweldig maar moest me haasten lamp floepte uit was dus net voor hun nacht klaar met verpotten. Binnenkort zal ik de 9 overgebleven dames nog eens in vol ornaat op de gevoelige plaat zetten.
                      CIMG3695.jpg
                      Grtz. Monty

Comment

lekker4e jungle hoo rmonty weer

Comment

ziet er lekker uit man

Comment

zien er netjes uit ....

Smoke

Comment

ziet er lekker uit mooi vol tentje zal wel heel lekker ruiken daar in
                              en je heb veel mee kijkers 4656 nettjes hoor dat gaat wel snel bij jou

rustig
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

zie ik dat je de onderste bladen hebt hebt afgeknipt ?
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X