Re: montys melange
CIMG3699.jpgCIMG3714.jpgHigh again,
Net even mijn kop in de tent gestoken en...yes de eerste zichtbare bloei is waar te nemen bij De CIMG3721.jpgCIMG3702.jpgCIMG3724.jpg
Durban Poison en de Santa Maria. CIMG3723.jpg
De rest zal nu ook wel niet meer zo heel lang op zich laten wachten. dus we kunnen beginnen met het tellen van de bloeiweken.
CIMG3719.jpg
CIMG3706.jpgHet harem heeft nu 39 dagen vanaf kiemen gegroeid. Achteraf gezien had ik ze misschien beter wat korter in het vegetatieve stadium gelaten gezien de beperkte hoogte van de tent van 160. wort dus weer passen en meten ghehe. Of beter gezegd; buigen en knakken, we zullen zien.
CIMG3704.jpg
De onderste bladeren waren geheel leeg getrokken en reeds verdort die kwamen er bij het overpotten al vanzelf af. Mede door licht gebrek maar zeker ook een ondervoeding. Blad heeft zijn werk gedaan en om te voorkomen dat het verdorde blad in de aarde komt en gaat schimmelen heb ik dat weggenomen. Ik zal ook nog wat friemel vertakkingen weg dieven maar wilde de bubs eerst wat rust geven na de overpot.CIMG3720.jpg
CIMG3699.jpgCIMG3714.jpgHigh again,
Net even mijn kop in de tent gestoken en...yes de eerste zichtbare bloei is waar te nemen bij De CIMG3721.jpgCIMG3702.jpgCIMG3724.jpg
Durban Poison en de Santa Maria. CIMG3723.jpg
De rest zal nu ook wel niet meer zo heel lang op zich laten wachten. dus we kunnen beginnen met het tellen van de bloeiweken.
CIMG3719.jpg
CIMG3706.jpgHet harem heeft nu 39 dagen vanaf kiemen gegroeid. Achteraf gezien had ik ze misschien beter wat korter in het vegetatieve stadium gelaten gezien de beperkte hoogte van de tent van 160. wort dus weer passen en meten ghehe. Of beter gezegd; buigen en knakken, we zullen zien.
CIMG3704.jpg
zie ik dat je de onderste bladen hebt hebt afgeknipt ?
Comment