Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

monty wat heb i weer mooie foto,s gemaakt

Comment

ik doe mijn best

Comment

Wat een ballen zeg heefrt die gast van je

Comment

zo die ziet er zeker goe uit en welke ga je bevruchten of weet je dat nog nie
          ben er wel benieuwt naar

rustig
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ik ga denk ik enkele toppen van de durban poison ermee bevruchten omdat dit ook een vroege en korte bloeier is voor een hybride met veen sativa invloed.

Comment

Dat ziet er weer lekker uit monty!!! Mooie planten en een mooie kerel om mee te kruizen idd.

Ben erg benieuwd naar die kruizing die je gaat maken. Was duckfoot x lowryder ofzo toch, het mannetje?

Werkt goed of niet met een kap boven je cooltube inplaats van de kleine flapjes??

Veel succes man

Grtz

Comment

Yeps , mooi ballen exemplaar heb je daar staan monty , zal wel wat mooi stuifmeel brengen die

Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

Comment

CIMG3857.jpgCIMG3860.jpgCIMG3865.jpgCIMG3863.jpgCIMG3864.jpgHigh again,

Comment

Amai, dat gaat snel daar in uw tent, mooi budje op foto 4.
                    Succes monty!

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

nice man, echt

Comment

ma da vliegt omhoog ,
                        kan je fotootjes maken als je de stuifmeel gaat opvangen? veel info hierrond maar plaatjes zijn altijd mooier !

chrs
                        --------------------------------------------
                        Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                        ik voel me een geurillaboer

Comment

montys melange

die vierde foto lijkt wel dat er twee toppen uit een komen, hij is zo breed, gaat een monster worden

op de vorige pagina staan foto waarvan het lijkt dat de fan bladeren hun topje kwijt is...
                          zijn deze topjes van het blad geknipt voor licht tot onder in de plant te krijgen ?
                          grtz bubba
                          Last edited by SirSmokeAllot; 30 March 2011, 09:17. Reden: double post
                          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door melosma View Post
                            ma da vliegt omhoog ,
                            kan je fotootjes maken als je de stuifmeel gaat opvangen? veel info hierrond maar plaatjes zijn altijd mooier !

chrs
                            Euhm ja zou ik kunnen doen moet dan wel op statief en auto ontsluiter want ik heb er beide handen bij nodig, ghehe.

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                            die vierde foto lijkt wel dat er twee toppen uit een komen, hij is zo breed, gaat een monster worden
                            Ja dat is een gefimde zijtop waar twee toppen met elkaar vergroeit zijn ben eens benieuwd wat dat gaat worden.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J
                            op de vorige pagina staan foto waarvan het lijkt dat de fan bladeren hun topje kwijt is...
                            zijn deze topjes van het blad geknipt voor licht tot onder in de plant te krijgen ?
                            grtz bubba
                            Nee daar heb ik niks van afgeknipt maar dat komt door het fimmen. Je haalt bij een fim 80 % van de groeischeut weg maat in die groeischeut zitten de niewe reeds in miniatuur als deze bladeren uiteindelijk na de fim uitgroeien dan ziet dat zo uit.

Comment

schone,, goe bezig weeral,, kben benieuwd naar die durban
                              chill and good vibes grtzzz B2

Comment

CIMG3880.jpgHigh again,

De Bloei zit er nu bij alle dames goed in de Durban Poison licht wat voor op de rest en maakt vanuit haar twee onderste zijvertakkingen twee heel brede buds aan. Bij nader bekijken blijkt dat deze vertakkingen twee in elkaar vergroeide zijvertakkingen zijn. Die eindigen in een ovaal vormige dubbele bud. Ben eens zeer benieuwd hoe dat verder ontwikkeld
                                CIMG3900.jpgCIMG3902.jpgCIMG3867.jpgCIMG3873.jpgCIMG3869.jpg

Hier nog even twee foto's van de uitgegroeide gefimde bladeren. Dus niet afgeknipt toen ze uitgegroeit waren maar gevolg van de fim.
                                CIMG3885.jpgCIMG3887.jpg

De zaak uit een ander perspectief.
                                CIMG3893.jpgCIMG3888.jpg

CIMG3866.jpg
                                Last edited by monty; 30 March 2011, 08:16.

Comment

Bezig...
                                X