Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga denk ik enkele toppen van de durban poison ermee bevruchten omdat dit ook een vroege en korte bloeier is voor een hybride met veen sativa invloed.
die vierde foto lijkt wel dat er twee toppen uit een komen, hij is zo breed, gaat een monster worden
op de vorige pagina staan foto waarvan het lijkt dat de fan bladeren hun topje kwijt is...
zijn deze topjes van het blad geknipt voor licht tot onder in de plant te krijgen ?
grtz bubba
Last edited by SirSmokeAllot; 30 March 2011, 09:17.
Reden: double post
die vierde foto lijkt wel dat er twee toppen uit een komen, hij is zo breed, gaat een monster worden
Ja dat is een gefimde zijtop waar twee toppen met elkaar vergroeit zijn ben eens benieuwd wat dat gaat worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J
op de vorige pagina staan foto waarvan het lijkt dat de fan bladeren hun topje kwijt is...
zijn deze topjes van het blad geknipt voor licht tot onder in de plant te krijgen ?
grtz bubba
Nee daar heb ik niks van afgeknipt maar dat komt door het fimmen. Je haalt bij een fim 80 % van de groeischeut weg maat in die groeischeut zitten de niewe reeds in miniatuur als deze bladeren uiteindelijk na de fim uitgroeien dan ziet dat zo uit.
De Bloei zit er nu bij alle dames goed in de Durban Poison licht wat voor op de rest en maakt vanuit haar twee onderste zijvertakkingen twee heel brede buds aan. Bij nader bekijken blijkt dat deze vertakkingen twee in elkaar vergroeide zijvertakkingen zijn. Die eindigen in een ovaal vormige dubbele bud. Ben eens zeer benieuwd hoe dat verder ontwikkeld CIMG3900.jpgCIMG3902.jpgCIMG3867.jpgCIMG3873.jpgCIMG3869.jpg
Hier nog even twee foto's van de uitgegroeide gefimde bladeren. Dus niet afgeknipt toen ze uitgegroeit waren maar gevolg van de fim. CIMG3885.jpgCIMG3887.jpg
Comment