Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jammer dat je de rest moet knakken om maar een beetje de hoogte te beperken, maar merk je ook verschil met je andere lamp die je heb gehaald met die 2000kelvin??
En zie je al de stampers terug trekken die je bestoven hebt?
ja jammer vind het altijd zonden om te knaken maar het moet de pret nie druken
zien er toch lekker bebost uit daar wil er zo me tentje bij op zetten
en me jointje er bij roke
rustig
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
De lady's groeien en groeien maar, Het spul staat bijna tot tegen de coletube. De topjes wat erg kort op de lamp staan hebben het hard, bladgroen gaat kapot door de grote hoeveelheid licht maar ze houden het nog net. Ik moet nu volle patat afzuigen om de temp enigszins in bedwang te houden. Ik heb me toch beghoorlijk misrekend met die lange voorgroei en het strekken van de sativa's. Volgende run in dit tentje maars van 12/12 af vertrekken in plaats van 40 dagen voorgroei, hihihi Maarja we zullen zien waar we uitkomenCIMG4375.jpg
hahaha had het enerzijds wel verwacht kijk die van mij die zijn geen 1,60 geworden ghehehe maar die van jou wel
Ziet er erg nice uit kerel mooie volle tent en bloei vollop!
Comment