Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanavond een takje van een amnesia x g13 geknipt, het is een van 3 hoofdtakken na een fim. de andere twee staan dus nog. Niet echt veel geknipt dus maar de meeste toppen die nu nog staan mogen ook nog even naar mijn smaak. Ik denk dat ik vanavond een deel jack herrer knip en wat santamaria.CIMG4718.jpg
Dit was een van de drie hoofttoppen na een fim van een amnesia x g13 bij nader inzien heb ik die idd te vroeg geknipt maar toen had ik hem al afgeknipt, schele hps licht ook, andere twee toppen blijven dus nog ff staan. Idd goed gezien gonzo. Maar een lekker high amnesiatje gaat er hier dadelijk wel in hoor, kan ik mooi vergelijken met de andere twee toppen, zal eentje dan week later oogsten en de derde nog een week later en verschil bekijken proeven en ervaren, hihih.
Nou Monty als ik zo is kijken toen je net op het forum kwam en je planten toen en nu kan in zeggen Gvd man man wat groei jij en je planten.
En toch zou ik zo graag nog is zien dat je een hang plant zou maken en gewoon weer je planten namen geven zoals wiettilde die vergeten we
toch nooit meer
Ook miste ik deze ronde experimenten bij jou , maar man man wat en deftige kweek heb je gemaakt jij zit voorlopig niet meer zonder wietje Monty
En ook zeer mooie soorten heb je gedaan .
Thanks Bella, en alle andere voor de complimenten.
Van experimentjes is idd niet zoveel gekomen buiten het geleidelijk van meer blauw int spectrum naart meer rode gaan door men lampcombinaties en die 2000 Kelvin hps. Het ent-experiment is geheel in de verdringing gekomen door de overvolle tent en heb ik uitgesteld maar zeker niet vergeten.
Komende ronde wil ik eens die gaslantaarn methode gecombineerd met een afnemend lichtschema in de bloei gaan proberen. en dan weer met minder plantjes dan de 9 nu. Word dan ook weer iets persoonlijker allemaal. Toch maar weers de micro kast uit het stof trekken en weer gangbaar maken.
Tot nu toe is dit het resultaat plus boel klein spul. Er staat echter nog genoeg in de tent, dus ik heb nog werk genoeg voor de boeg.
Nu er wat meer plaats komt in de tent en ik veel beter de zaak kan bekijken denk ik zowiezo dat ik aan de vroege kant ben voor sommige. Zeker de toppen die wat verscholen waren krijgen nu dus wat meer lucht, licht en ruimte. Ik knip dus op me slakkengangetje vrolijk verder. wazige foto is van me sticky fingers op de lens, zo meteen maar eens goed poetsen.CIMG4742.jpg
CIMG4734.jpgVanavond heb ik een paar takjes van de Jack Herrer geknipt. Links kan je mooi zien wat het effect van een geknakte top is. Deze top stond dus nagenoeg horizontaal. de naar onder gerichte topjes hebben een 180 grade bocht gemaakt na de knak en de gehele top kreeg zo veel meer licht dan dat wanneer die rechtop zou hebben gestaan. Verder blijft de top zo ook veel opener van structuur waardoor het licht er van alle kanten bij kan.
Comment