Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

montys melange

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: montys melange

God aanschouwde onze schrale oogst en weende bitter.??????????????????
    Goed gedaan jochie!

Comment

Dat is een mooie ronde geworden, had ook niet anders verwacht.
      Succes met knippen, zeven en smoren

Comment

Mooi gedaan sjef !!!!

Greetz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

CIMG4716.jpgHigh again,

Vanavond een takje van een amnesia x g13 geknipt, het is een van 3 hoofdtakken na een fim. de andere twee staan dus nog. Niet echt veel geknipt dus maar de meeste toppen die nu nog staan mogen ook nog even naar mijn smaak. Ik denk dat ik vanavond een deel jack herrer knip en wat santamaria.CIMG4718.jpg
          Last edited by monty; 19 June 2011, 12:20.

Comment

Heerlijk

grtz
            sigpic

Comment

dat ziet er goed uit monty en dat het jemag smaken :d

Comment

Comment

nou nou ik ben jaloers op je, Je plantjes zien er altijd wel mooi uit

Comment

dat ga lekker daar maar die top was nog nie helemaal rijp of wel???
                    ziet er wel goe uit nou rustig drogen en lekker roken
                    op naar de andere soortjes

kinp ze
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Dit was een van de drie hoofttoppen na een fim van een amnesia x g13 bij nader inzien heb ik die idd te vroeg geknipt maar toen had ik hem al afgeknipt, schele hps licht ook, andere twee toppen blijven dus nog ff staan. Idd goed gezien gonzo. Maar een lekker high amnesiatje gaat er hier dadelijk wel in hoor, kan ik mooi vergelijken met de andere twee toppen, zal eentje dan week later oogsten en de derde nog een week later en verschil bekijken proeven en ervaren, hihih.
                      Last edited by monty; 19 June 2011, 12:21.

Comment

ziet er lekker uit man laad hem smaaken man grt

Comment

Nou Monty als ik zo is kijken toen je net op het forum kwam en je planten toen en nu kan in zeggen Gvd man man wat groei jij en je planten.
                          En toch zou ik zo graag nog is zien dat je een hang plant zou maken en gewoon weer je planten namen geven zoals wiettilde die vergeten we
                          toch nooit meer
                          Ook miste ik deze ronde experimenten bij jou , maar man man wat en deftige kweek heb je gemaakt jij zit voorlopig niet meer zonder wietje Monty
                          En ook zeer mooie soorten heb je gedaan .

Groetjes Bella
                          God was never on your side..

Comment

Thanks Bella, en alle andere voor de complimenten.

Van experimentjes is idd niet zoveel gekomen buiten het geleidelijk van meer blauw int spectrum naart meer rode gaan door men lampcombinaties en die 2000 Kelvin hps. Het ent-experiment is geheel in de verdringing gekomen door de overvolle tent en heb ik uitgesteld maar zeker niet vergeten.
                            Komende ronde wil ik eens die gaslantaarn methode gecombineerd met een afnemend lichtschema in de bloei gaan proberen. en dan weer met minder plantjes dan de 9 nu. Word dan ook weer iets persoonlijker allemaal. Toch maar weers de micro kast uit het stof trekken en weer gangbaar maken.
                            Last edited by monty; 19 June 2011, 20:20.

Comment

CIMG4740.jpgCIMG4727.jpgHigh again,

Tot nu toe is dit het resultaat plus boel klein spul. Er staat echter nog genoeg in de tent, dus ik heb nog werk genoeg voor de boeg.
                              Nu er wat meer plaats komt in de tent en ik veel beter de zaak kan bekijken denk ik zowiezo dat ik aan de vroege kant ben voor sommige. Zeker de toppen die wat verscholen waren krijgen nu dus wat meer lucht, licht en ruimte. Ik knip dus op me slakkengangetje vrolijk verder. wazige foto is van me sticky fingers op de lens, zo meteen maar eens goed poetsen.CIMG4742.jpg

CIMG4734.jpgVanavond heb ik een paar takjes van de Jack Herrer geknipt. Links kan je mooi zien wat het effect van een geknakte top is. Deze top stond dus nagenoeg horizontaal. de naar onder gerichte topjes hebben een 180 grade bocht gemaakt na de knak en de gehele top kreeg zo veel meer licht dan dat wanneer die rechtop zou hebben gestaan. Verder blijft de top zo ook veel opener van structuur waardoor het licht er van alle kanten bij kan.

CIMG4725.jpgCIMG4722.jpg

Grtz
                              Last edited by monty; 20 June 2011, 03:10.

Comment

netjes monty!
                                mooie closeup ook!

grtz,

Comment

Bezig...
                                X