Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hier zijn enkele pics.ik heb ook een foto van een blad wat raar uitziet weet iemand wat dit is?tevens zie je ook mijn 3auto blueberry's en automazar deze zijn al goed geseteld ondertussen.grtz
tijd voor een updateplantjes staan nu 10dagen in de bloei en zien er goed uit .begint al een beetje drukke boel te worden in het tentje.gisteren heeft een 250w lamp de 600w mogen joinen om de dames van nog wat meer licht te voorzien.tevens heb ik nog een paar extra fans opgehangen voor wat betere luchtcirculatie.planten krijgen nu ongeveer om de 3dagen water met ph 6.2+terra flores+canazym+boost en een geheim lekkernijtje .temperatuur schommelt tss de 26 en 28 graden en lv rond de 55 a60 procent.
hier zijn we weer met de dames tis ondertussen 13de dag in de bloei en zijn begonnen met topjes aant te maken.ze zien er allemaal gezond uit .khad nie verwacht dat ik van die slappe stekken nog zo een mooie dames zou krijgen.
hoi hier ben ik weer nu sinds enkele dagen hebben mijn plantjes vooral aan de bovenste blaadjes last van the claw. heb mijn ec waarde van mijn grond gemeten en deze was rond de 1.1 en mijn ph was rond de 6.3.weet iemand aan wat dit nog kan liggen?vind ook dat mijn bladeren echt donkergroen zijn beetje te groen zelfs.de middelste nerf is ook heel licht van kleur.grtzz
tijd voor een update. mijn dames zijn er weer terug bovenop na enkele aanpassingen in mijn tentje . de topjes beginnen zich al goed te vormen en de heerlijke amnesia geur is volop aanwezig.hier enkele pics hope you enjoy it.grtzzz
ik heb dit ook even gehad tayco, dit was toen ik nog ph met behulp van vloeistof controleerde... ook heb ik m'n ventilatie in orde gebracht. sindsdien is het weggebleven....
Maar ze zien er in ieder geval gezond en ijverig uit...
Hoe hoog zit je LV nu met die verdamper??? niet te hoog??
hoi hier ben ik weer wil jullie even laten weten dat de dames het goed doen.de topjes groeien gelijk een speer en ze zien er voorlopig allemaal gezond uit.gelijk ik nu zo zie vind ik het toch wel gek dat deze soort tot 12weken bloei nodig heeft.ik denk dat als ik op week 10zit dat deze al ver klaar zijn.weet iemand als je planten uit stek opkweekt dat de bloeitijd dan verkort?of blijft dit gewoon hetzelfde?grtzzzDSCI0026.jpg
Comment