Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zozo de blueberry dames zijn in de hemel verezen en mooi geknipt vandaag ik heb er zo een 300gr nat gewicht afgehaald van 3dames das een mooi resultaat vind ik zelf.hier enkele pics
yo peeps hier zijn we weer tijd voor een kleine update.de plantjes staan morgen 9weken in de bloei dus normaal nog 2weekjes to go.maar sinds enkele dagen zie ik een raar fenomeen dat er precies nieuwe toppen onstaan uit mijn dikke toppen.dus echt een kleine top met lange witte pistels.is dit normaal?of heeft dit een speciale reden?grtzz
yo peeps hierbij meld ik dat de oogst voorbij is.de 15amnesia dames hebben het loodje gelegd en de resterende 3 automazars ook.spijtig genoeg heeft mijn camera het de laatste weken begeven en heb ik geen fotos meer knn posten.maar ik beloof jullie zodra ik mijn nieuw verslagje begin zal ik terug een nieuwe hebben.het uiteindelijke resultaat van mij kweekje is.500gr droog amnesia van 15plantjes.60gr autoblueberry droog van 3 plantjes en 60gr automazar van 3plantjes.de blueberry is uitvoerig getest en zeer goed bevonden.echt een lekker fruitig wietje met een leuke high.de mazar heeft een echte wietsmaak maar had maar een high van korte duur.en ja de amnesia wat valt er over te vertellen lekker echt amnesia smaakje en zo knetterstoned als een garnaal.tot het volgende verslagje.grtzzzzzzzzzzzz
Comment