Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb ook zo dingen die in het hoofd zo moeten haha of es kijken voor oscillerend ventilatortje zit ook al lang in men hoofd,en moment ik iets besteld heb en betaald denk ik achteraf,shit die ventilator,volgende keer dan maar zeker.
Ah Jamzieman had ondertussen door en gewijzigd en leuk ik vrijwel ook niet en ook hgstwss kelderkastje niet
Maar hopelijk binnen hier en een beetje kan ik me eigen verslag vol- en laten lullen
Behoorlijk content van die nieuwe Secret Jardin lampjes. Ik twijfel nu om de IR en UV bar bij te kopen voor in de bonanza. Telkens maar een uurtje of zo blijkbaar. Zou ook tegen schimmel helpen. 20210128_103010.jpg 20210128_103029.jpg Elk 40 ml en de reserve 20.
Ja de lampjes zijn besteld, benieuwd. Veel tegengestelde info over het IR gebeuren. Nog wat meer lezen en afwegingen maken. 20210129_181650.jpg
Soit, deze gaan dat licht krijgen in de volgende kast over een ruime week. IR, UV en bloeibar. Extra bij de Gbars. De TLEDs verhuizen naar dit tentje. Grootse plannen met Fems binnenkort.
De reserve verhuist naar een ander adres vanavond.
Deze dames vinden de groeibars alvast helemaal top. Denk ik toch ...
In de Quantum Boards die ik gebruik zit ook 660nm (rood) en IR leds.
En zelf geloof ik dat verhaal wel dat het beter is.
Lijkt me dat het wel onderzocht is.
Ook zit het in normaal zonlicht.
Tled bloei mee in de tent. 20210130_211725.jpg 21 uur per dag. 20210130_211545.jpg
Het meeste uit de Haze proberen te halen. Een paar dagen respijt voor deze dame.
Morgen wordt ze hasj .... lekker hoop ik. Samen met het knipavfal van de 8 plantjes die wel klaar waren. 20210202_193803.jpg
Chinese handelaar heeft van die gekleurde zakken opgestuurd. Eens zien of dat werkt.
The resident ladies. 20210202_193757.jpg
Gaan ook goed. Verhuizen dit weekend naar de bonanza met de volle lading van de Gtools 150 watt led.
De Tled verhuisden al naar hier gedeeltelijk, de bloeibar staat aan voor de Haze. De growbar wil ik er nog bij voor omdat het kan.
Wil de Bonanza ook nog wat pimpen. Mijn extra Cosmorrow bars zijn gearrigearriveerd op Duitse en Zwitserse sites meer uitleg gevonden. Beetje zweverige holistische dinges wel.
De UV zou voor in de ochtend de "zonsopgang" zijn en mag dan na een uurtje of twee weer uit. Zou 15 minuten voor het 'grote' licht aan moeten. Zou meeldauw geen kans geven en goed zijn voor van alles.
De IR zou als avondzonnetje moeten dienen en voor warmte zorgen. Zou niet langer als een half uurtje mogen aanstaan.
Die growbar wou ik er ook tussenhangen, kast is om af te bloeien.
Nu nog iets vinden om dat samen te orchestreren. Liefst in 1 apparaat en niet met 4 tijdschakelaars. Iemand een idee?
Hasj is naar morgen verdaagd. Vandaag eerst even proper maken en de topjes fijngehakt in de vriezer, morgen dan waterboarden. Dan lossen ze hopelijk al hun geheimen. 20210203_121013.jpg
De 4 kleintjes zijn hun valiesje al aan het inpakken voor de grote verhuis 60 centimeter naar links.
Hebben elk 40 ml gekregen.
De asielzoekster ligt fijngehakt in de vriezer. 20210204_092631.jpg
Hebben elk 250 ml langs onder gekregen met wortelspul van Plagron.
Heb me verdiept in het UV en IR gebeuren. Deze dames gaan de eerste testplantjes worden. UV is me intussen duidelijk, continu gedurende de laatste drie weken van de bloei is mijn conclusie. De IR daar lees ik veel tegenstrijdige info over.
Morgen verhuisdag! 20210205_184704.jpg
Meteen meer licht ook. Spannend, 1e verhuisbeweging ten huize Kelderkastje. Maar ze gaan dat wel goed doen denk ik. Ik heb vertrouwen.
Comment