Re: Homebox Kweek 3x SLH 2x AmnHze
Hej $ir,
Sorry voor het late antwoord maar had het wat druk met werk enzo
Alvast bedankt voor je uitgebreidde uitleg
Dacht dat de witte puntjes een teken was van overvoeding,
wat ik wel moet zeggen is dat er op de onderste bladeren ook een paar bruine verdorde plekjes waren.
Maar de planten stabiliseren zicht ondertussen en alles komt wel in orde
De 1ste 2 weken heb ik nog groeivoeding meegegeven en vanaf 3de week bloeivoeding,
De 4de week ga ik beginnen met terug de normale voeding bij te geven. Een Ec meter heb ik helaas nog niet, is voor volgende kweekje
Maar ga het op gevoel proberen.
Topbooster en super pk zijn onderdeel van de Aptus lijn die je waarschijnlijk wel kent
Aptus topBooster is een volledig biologisch en uiterst geconcentreerd product dat er zorg voor draagt dat uw gewas op de juiste manier een natuurlijke boost krijgt.
Aptus Top Booster is uniek door de hoge concentratie aan amino- en humuszuren.
Deze zijn van de hoogste kwaliteit en worden aangevuld met een uitgekiende combinatie van speciaal ingepakte micro-elementen (o.a. ijzer, boor, molybdeen), planthormonen (auxines), polysacharides en vitaminecomplexen.
Planten hebben in de bloeifase een toenemende behoefte aan fosfor en kalium. Super-PK bevat deze essentiele mineralen voor een optimale bloei in hoge concentraties. Super-PK bevat 20% fosfor en 25% kalium plus bloeistimulerende aminozuren en vitamines die direct opneembaar zijn voor de plant.
PK 20/25 plus aminozuren en vitamines,
Stimuleert de bloeibereidheid en bloemvorming,
Zorgt voor een stevig en compact eindproduct,
Bevat hoge concentraties direct opneembare mineralen
Foto's volgen morgen
Hej $ir,
Sorry voor het late antwoord maar had het wat druk met werk enzo
Alvast bedankt voor je uitgebreidde uitleg
Dacht dat de witte puntjes een teken was van overvoeding,
wat ik wel moet zeggen is dat er op de onderste bladeren ook een paar bruine verdorde plekjes waren.
Maar de planten stabiliseren zicht ondertussen en alles komt wel in orde
De 1ste 2 weken heb ik nog groeivoeding meegegeven en vanaf 3de week bloeivoeding,
De 4de week ga ik beginnen met terug de normale voeding bij te geven. Een Ec meter heb ik helaas nog niet, is voor volgende kweekje
Maar ga het op gevoel proberen.
Topbooster en super pk zijn onderdeel van de Aptus lijn die je waarschijnlijk wel kent
Aptus topBooster is een volledig biologisch en uiterst geconcentreerd product dat er zorg voor draagt dat uw gewas op de juiste manier een natuurlijke boost krijgt.
Aptus Top Booster is uniek door de hoge concentratie aan amino- en humuszuren.
Deze zijn van de hoogste kwaliteit en worden aangevuld met een uitgekiende combinatie van speciaal ingepakte micro-elementen (o.a. ijzer, boor, molybdeen), planthormonen (auxines), polysacharides en vitaminecomplexen.
Planten hebben in de bloeifase een toenemende behoefte aan fosfor en kalium. Super-PK bevat deze essentiele mineralen voor een optimale bloei in hoge concentraties. Super-PK bevat 20% fosfor en 25% kalium plus bloeistimulerende aminozuren en vitamines die direct opneembaar zijn voor de plant.
PK 20/25 plus aminozuren en vitamines,
Stimuleert de bloeibereidheid en bloemvorming,
Zorgt voor een stevig en compact eindproduct,
Bevat hoge concentraties direct opneembare mineralen
Foto's volgen morgen
Comment