Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 witte weduwen op zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ziet er goed uit, trichomen genoeg, gaat volgens mij toch een goed voorraadje worden, suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

het wordt veel te hard geel in de kast. ik geloof dat ik het een beetje verknald heb.

vandaag een half litertje voedingswater gegeven en verder niks want ik heb geen idee wat ik doen moet.

we zitten begin week 7 bloei en de en het ziet er niet al te best uit..
      midden op de foto de peppermint ksuh. top ontwikkeld nog wel maar blad is erg geel.

IMG_4927.JPG

De LA widow lijkt stil te staan en wordt geler en geler.
      IMG_4922.JPG

de voorste LA widwo gaat nog wel ok.(?)
      IMG_4923.JPG
      de gorillla lijkt ook nog wel ok. al zijn de sporen van overvoeding nog duidelijk zichtbaar:
      IMG_4925.JPG
      en de voorte peppermint kush lijkt relatief ook nog wel ok:
      IMG_4924.JPG

de white widow in het hoekjedoet ook niet veel.
      IMG_4926.JPG

voor een deel zal de vergeling wel bij de fase horen waar ze inzitten, ze lopen natuurlijk naar het einde. maar ik zie ze op deze manier geen maand meer overleven en dat moet wel.

eerst maar een rondje wandelen want dit is nogal frustrerend allemaal.
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        jij zet toch nooit meer AFjes na deze mooie diepgroene ronde die je draait nu?

maar ik denk niet dat ze over twee weken al ver genoeg zijn dat ik er op kan slapen. anders zou ik me minder zorgen maken.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wat zegt de boer kwa bloeitijd?
        Ik denk dat ze nog een paar weekjes, kleine maand moeten. Dus ze zien er FANTASTISCH uit!
        Ik zie alleen maar vette toppen eerlijk gezegd, en geen enkele reden waarom dit niet goed zou komen.

Laat ze nog zeker 2 weken gaan en zet ze dan op spoelen. Je zult zien dat ze nog enorm gaan zwellen! Kwa voeding zou ik gewoon doorgaan, misschieen ietsiepietsie minder

Die Peppermint is ech wel mooi

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        de zaadboer zegt van alle soorten die ik staan heb 8 a 9 weken. het leek ook goed maar sinds de overvoeding staat de LA widow bijv. compleet stil. ik heb nu na een weekje bijna alleen maar water toch maar weer wat voeding meegegeven.

maar wat je zegt klinkt als een goed plan. ik ga de komende twee weken nog wat voedingswater meegeven, iets minder dan eerder weliswaar en daarna gaan we spoelen. thnx man

Waarom ben je 2 weken geleden zover met de BioGrow gezakt ?
      De rest is wel volgens schema.
      1ml/L Grow in week 5 bloei is te weinig, en dat effect zie je nu.

Zou nu zeker niet gaan spoelen als ze nog 2-3 weken moeten.
      Ze staan al te verhongeren, stop je nu met voeding dan lopen ze over een week zelf naar de voedingsbank en gaan ze geld verdienen op de hoek van de straat.

Maak je voedingmix volgens schema, en de planten die wat gezonder zijn geef je minder voedingswater.
      De Blumat vangt dan de watervraag verder op met alleen water.

En gooi er weer eens een fotootje zonder licht tussendoor, want door dat licht lijkt alles mega-geel, terwijl dat soms reuze meevalt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ik heb eerst 1 ml bio grow aangehouden omdat dat in het schema staat. (daar staat voor iedere week in de bloei 1 ml/L icm allmix)
        (ik kan dat in een reactie niet plaatsen maar zet die zometeen hieronder )
        ik heb geprobeerd het schema aan te houden, alleen calmag gaf ik meer dan aangegeven. vanwege led en omdat er per ongeluk nog wel eens een slokje onthard water bij de planten terecht kan komen. ( ik zet de ontharderi principe altijd uit voor ik een emmer water pak)

omdat ik bij het aanhouden van het schema zag dat met name de kushes ondervoed leken heb ik de grow en bloom wel eens wat verhoogd.
        toen ik daarna van die gele bladpunten zag bij een aantal dames ben ik van de schrik een klein weekje op aangezuurd water overgegaan.

en nu wist ik niet meer wat ik moest doen.

ik zal het schema vanaf nu weer aanhouden . blumats heb ik niet, alleen van die tensiometers die aangeven of ik weer eens uitgeschoten ben.
        en ik zal voor de lampen aangaan een paar foto's maken vandaag. misschien zie ik het dan ook wat rooskleuriger in
        bedankt voor je hulp!

11a.jpg

dit is het schema dat ik probeer aan te houden. alleen activera heb ik niet. en ik weet niet of ik dat moet compenseren door andere voeding te verhogen.
      nu ik het plaats realiseer ik me dat ik geen fishmix geef in de bloei en dat ik daarvoor in de plaats 1 ml grow had moeten geven.(?)
      en nu ik dat schrijf zegt mijn gevoel dat je me dit bij mijn eerste ronde ook verteld hebt.

ik heb mijn eerste verslag de laatste weken al 4 keer doorgelezen om niks te vergeten maar het lukt me niet. daar word ik zo depressief van

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        Penny123 ja airpots of stoffen potten mmakt elkaar niet veel denk ik. overschot loopt er wel uit denk ik.
        dank je!
        QnQ. dat schema heb ik ook wel. misschien beter om aan te houden idd. ook al omdat ze best lang in dezelfde pot staan. dan is de voeding daar wel een keer uit. ik ga de lightmix aanhouden en de grow nog even opvoeren de komende weken. thnx!

• Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Maar denk dat t wel goedkomt hoor, word gewoon iets vroeger herfst, de herfst moet je zo lang mogelijk in stand houden. Maar dikke toppen heb je iig!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja ik moet wat positiever zijn.
        maar die dikke toppen valt echt wel mee hoor. leek goed maar foto’s vertekenen soms ook wat. het moet nog wel verdubbelen om in de buurt van mn vorige ronde te komen volgens mij. we gaan het zien

Zo. op advies het voedingsschema weer opgepakt en flink voedingswater gegeven.
      een paar fotos met het licht uit en de flits aan:

De LA Widows:

vooraan zien ze er beter uit dan achteraan, achterste kreeg ik net goed op de foto..
      IMG_4929.JPG

de gorilla glue: mooi groen maar met gele punten.

IMG_4930.JPG

hier zijn midden achterin wel de gelere widows te zien. en linksachterin de peppermint kus. midvoor op de foto ook de peppermint kush.

IMG_4934.JPG

en een foto met het licht aan:

ik geloof dat qnq gelijkhad dat het door de lamp veel erger lijkt dan het is?

IMG_4935.JPG

paniek om niks zou ik het niet willen noemen maar ik moet ook niet overdrijven. het gaat best goed. sorry mensen
      Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Yep, zelfs negatieve.

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Met licht aan ziet het er erger uit, dit gaat vast nog goed komen.

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        Gewoon licht uit laten dan maar.

zijn we weer.

vandaag het lightmix schema week 8 aangehouden. morgen alleen aangezuurd water.

foto's met de lampen aan dus het lijkt geler dan het is

dit zijn de white widows.meer dan twee toppen zit er niet aan maar hopelijk gaan we dan toch eindelijk ervaren waarom deze soort zo legendarisch is.
      IMG_1763.jpg
      Een kruising van de White widow en een soort dat ik even vergeten ben is de LA Widow: ze moeten ook nog flink lang zo te zien maar over het formaat geen klagen voorlopig
      IMG_1765.jpg

de andere LA Widow: bruine pistels en ze staan al een tijdje stil lijkt het. is verreweg de meest vergeelde in de kast.
      IMG_1764.jpg
      De gorilla glue valt de kast bijna uit als de deur open gaat. veelbelovend

IMG_1762.jpg
      en de pepermint kushes:. de achterste en gelijk de reden dat de lamp wat hoger boven de rest hangt..: IMG_1767.jpg

en de voorste. erg veel toppen en erg veel poedersuiker. IMG_1761.jpg

nog even ingezoomd op een topje. ik ben vergeten welke.. rechts begin ik zowaar wat amber te ontdekken. maja misschien wil ik dat gewoon zien en is het er nog niet
      IMG_1760.jpg

dat was hem weer. kast op een kier vanwege de LV. die was met de kast open mooi gedaald naar 50. na het watergeven schoot ze omhoog dus dan maar een beetje geur in huis.

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        en is hash dan lekkerder dan een topje vapen?
        kan me wel herinneren dat ik het gehad heb maar weet er niks meer van. 30 jaar geleden

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Anders. Lekker is en kwestie van smaak. Zelfde smaakjes als de wiet komen terug. Maar anders. Beetje aardappelpuree met frietjes vergelijken.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok dan word ik toch nieuwsgierig. als je maar knetterstoned wordt. anders is het gedoe voor niks

kastje een dag op een kier gehad en de LV is rond de 50.
      om dat te vieren toch nog een rondje voedingswater gedaan. slaan we morgen weer over. verder geen bijzonderheden.

misschien omdat ik het zelf weer wat zonniger inzie maar ze lijken wat aan te dikken. ze moeten nog even want amber = slapen als ik het goed onthouden heb.
      IMG_4937.JPG

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Gtools gbar 150.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Kijk uit met lichtlek he, in een echt donkere ruimte kun je de tent op een kier laten

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        Waterfall420 ja idd de gtools gbars. 3 leds van 50w zelfde setup als kelderkastje alleen heeft die er nog een klein lampje bij geloof ik.

Takketoelli ja dank je. het is op zolder aardedonker en er komt nooit iemand dus ik waag de gok. denk dat de LV stiekem toch te hoog was want op de foto zie ik dat de sensor per ongeluk te dicht naar de lamp getrokken is..

vandaag 1 minuut voor lampen aan even een paar foto's gemaakt: de herfst is niet tegen te houden. hopelijk wel iets te vertragen want ze moeten nog ff

IMG_4948a.jpg
      IMG_4950a.jpg

de laatste dagen iets te enthousiast geweest met water geven. hierdoor deed mijn fiter nagenoeg niks en was de boel goed te ruiken. Vandaag slaan we dus over, geen water geen voeding. we gaan op trichomenjacht:

IMG_1782.jpg
      IMG_1785.jpg

online misschien niet heel goed te zien, ik kan verder inzoomen, maar de eerste kandidaten (pistels worden bruin) hebben al flink milky trichomen en hier en daar begint er wat amber in zicht te komen.
      we wachten rustig af.

het is nu bijna einde bloeiweek 7. alle soorten moesten volgens de verkoper 8 a 9 weken. zoals ik het nu inschat gaat de White widow en de LA Widow dat bij lange na niet halen. die moeten dan nog flink langer.
      de peppermint kush en de gorilla lopen wel redelijk op schema. ik zou er graag 1 uithalen om ruimte te maken voor de rest..

fijn weekeinde allemaal

Attached Files

Comment

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        :O Wat een hemels veldje aan dikke toppen! Dit is prachtig

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja als deze goed de finish halen dan heb ik een mooie mix van soortjes. nog een paar weken

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi ronde wordt dit, lekr groen

zo. beetje dom bezig deze week. twee dagen achter elkaar een flinke plons voedingswater gegeven. dag erna moest ik dus overslaan wegens te vochtig. en dat terwijl ik wist dat ik gisteren weg zou zijn..
      gevolg is dus twee dagen geen drup voor de dames en de tensio op 512..

nu dus een flinke slok gegeven en dan deze week eens kijken of de snelste dames al bijna aan spoelen toe zijn.

foto's met mijn mobiel want ook mijn toestel weer eens vergeten..

in de het midden de peppermint kush. ik denk dat zij bijna aan spoelen toe is. morgen eens even inzoomen.

IMG_4957.JPG \
      ook lijkt linksvoor de gorilla glue al bijna aan spoelen toe

IMG_4951.JPG

rechts op de foto, voor en achter de LA Widows. de achterste lijkt wat verder, de voorste is er nog lang niet

IMG_4953.JPG
      midden achterin de 2e peppermintkush. kan daar helaas niet goed bij om de trichomen te bekijken. geldt ook voor de White widow linksachter, die krijg ik niet eens op de foto..

IMG_4954.JPG

we zitten in week 8 bloei. door de foto's met licht aan lijkt het geler dan het is, ben best weer tevreden al heb ik wel flink verbrande punten bij de Gorilla.

waarschijnlijk morgen geen water of voeding, maar weer eens op trichomenjacht.

Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        Ja, dat had ik vroeger ook en daarom had ik een kruising met afgaan skunk.

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Citral Skunk ja, aanradertje?
        lijkt me wel lekker balancerend

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        Double daimond/diamond?
        me hengels laat me effe in de steek.

Ehm, niet meer te vinden, maar genoeg citroenwiet op de markt.

toch nog ff ingezoomd. moeilijk te zien..

de gorilla:
      IMG_1792.jpg

de peppermint kush:
      IMG_1795.jpg

en de LA Widow:
      IMG_1798.jpg

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        inderdaad da go goeie wiet worden zo wit!!!!!!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja ben ontzettend benieuwd. maar het lastige is eigenlijk hoe lang moeten ze nog

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi voll. Met trichroome

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Hede gij al rot gezien nee toch ?? ni direct van wakker liggen !!

Als ge een weekje extra wacht heb je van ieder Stadium van het rijpen proces in huis , dan kan je kiezen !!!!

En da spoelen , zijn dat nu 1 week of 2 weken en in mijn geval zelfs 3 weken gespoeld , maakt het wietje wat zachter , gene keel kriebel !!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        nee ok maar ik heb regelmatig een erg hoge vochtigheid dus de dames langer laten staan dan nodig vind ik niet relaxt.
        ik volg je advies en zal nog een weekje voeding blijven geven en ga daarna de Gorilla en de kush spoelen. de rest beoordeel ik daarna.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Strak plan

vandaag een liter water verdeeld over de dames. niet afgezuurd. daar dacht ik aan toen ik het al gegeven had
      maargoed, geen ramp, ik las dat een beetje varieren met de ph juist weer zorgt voor goede opname-omstandigheden van andere voedingsstoffen.

het is nog maar week 8 bloei dus ik moet wat meer geduld hebben. rest van de week nog flink wat voeding de grond in jagen volgens het lightmix schema en daarna de Gorilla (en de voorste kush waarschijnlijk ook ) op waterdieet. dan kan ik altijd knippen wanneer het moet.

de soortjes waren uitgezocht op gelijke bloeitijd maar de verschillen lijken flink. niks aan de hand. de wedryer hangt klaar voor topjes die zover zijn. de rest heeft daarna meer ruimte. het staat zo vol dat ik de White widow alleen kan bekijken met een fototoestel van boven af. dat wordt nog een verrassing als de gorilla plaats gaat maken.
      IMG_4960.JPG

gisteravond was ik zo moe dat vapen me overbodig leek. leerzame ervaring.. alles bij elkaar 3 uur geslapen en vandaag een ongelooflijke kutdag. dat doen we dus niet weer..
      als de toppen zo doorgaan hoeft dat ook niet trouwens
      IMG_4961.JPG
      hoe lang ik ook kijk. jammer amper amber
      IMG_1802.jpg
      Last edited by Alzheimer; 3 May 2021, 19:24.

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja je hebt gelijk. het begin is al moeilijk genoeg. had er achteraf ook niet aan moeten denken dat ik dan allerlei soorten had staan. en ik mopper wel over de citral maar ik ben er ontzettend blij mee. vanavond weer lekker knockout mijn nest in

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        dankje rizza hopelijk smaken ze zoals ze er uit zien idd

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Dikke toppen vet

zijn we weer .
      LV weer irritant hoog. 50-75
      temp tussen 18 en 19 dit zou ook wel wat hoger mogen maar is hier lastig te realiseren op zolder.

1,5 liter voedingswater verdeeld over de planten. hierbij het schema van biobizz icm lightmix voor week 8 bloei aangehouden.

kort op trichomenjacht, maar dat schiet nog niet op IMG_1806.jpg

alle toppen geprobeer te checken op raar gedraaide blaadjes en daarna gekeken of die loszitten. voorlopig GEEN PANIEK!

de LA Widow:
      IMG_1815.jpg
      ziet er totaal anders uit dan deze LA Widow: (ik begrijp daar helemaal niks van. lijkt wel een compleet ander soort)
      IMG_1818.jpg
      de White Widow staat wat sneu in de hoek te verpieteren.
      IMG_1817.jpg

De Gorilla ervoor ontneemt me het zicht op haar.:
      IMG_1813.jpg

en in het midden de twee peppermint kushes. mooi onder de poedersuiker en erg veel toppen. als die gaan smaken is het wel een aanrader hoor:
      IMG_1819.jpg
      IMG_1808.jpg

nog een paar weken duimen draaien en hopen op droge lucht. al is de kans daarop de komende weken klein.. maar wat harder stoken in huis. misschien helpt dat.

fijne avond allemaal
      Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja zo moeilijk dit. ik hoef niet perse het maximaal haalbare gewicht te bereiken want ik krijg het toch niet op. ik zal eens wegen wat ik nog van de citral over heb, bedenk ik nu.
        ik gebruik 1 vulling in de mighty per avond dus ik zou met 1 goede ronde per jaar qua hoeveelheid makkelijk uitkomen. als ik er maar goed op slaap. en daarvoor moeten ze juist wel weer vrij lang staan. ik maak deze week nog af met voeding en zat dan in ieder geval de Gorilla en de Peppermint op water. kan ik altijd toppen knippen wanneer die er aan toe zijn. nog tips tegen de oogstkoorts?

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bij oogstkoorts rook ik altijd een jointje

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        haha misschien moet ik dat gewoon doen inderdaad baat het niet dan schaadt het niet

net voor de kerst begonnen met 155 gram citral. vandaag gewogen en er is nog ruim 130 gram over.

ik heb dus 25 gram in meer dan 130 dagen gebruikt. een dag of vijf met een gram. durf het bijna niet te melden hier. straks word ik geroyeerd omdat ik te weinig wiet verbruik

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        heb jij die plenty zelf ook kelderkastje? ik ben reuze tevreden met de mighty trouwens hoor. heb een paar keer geprobeerd een extra vulling weg te dampen voor het slapen maar dan lag ik te rollen van het lachen. voor het slapen maakte het weinig verschil. vind wiet overhouden ook niet echt een probleem hoewel die citral mn neus nu wel uit komt. tijd voor een ander smaakje

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Die heb ik ja. Erg fijn thuis toestel. Maat heeft een Volcano en dat is ook een fijn toestel. Mighty is voor onderweg.

En overvloed is altijd leuk. En binnenkort kun je even voort met je andere smaakjes.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja zo'n vulcano lijkt me gezellig met een groepje. maar dan moet ik wel een opwekkend soortje hebben ipv het slaapmiddel dat ik nu aan het kweken ben. wordt suffe bedoening anders.
        daar kon je ook je knipafval inkiepen volgens mij. scheelt weer olie maken

Zijjn we weer.
      LV 43-65
      T 17-19

Het mag wat warmer.. wordt aan gewerkt.

vandaag 2 liter voedingswater verdeeld. waarschijnlijk was dat wat teveel dus slaan we morgen over.

voor de rest gaat ie lekker volgens mij. het wordt langzaam wat herfstig maar omdat we halverwege week 8 bloei zitten mag dat.

Achter deze Gorilla staat de White Widow. ik las vandaag dat die WW als enige 7 a 8 weken bloei heeft volgens de verkoper. de rest 8 a 9. grappig want de WW lijkt het minst ver van allen
      IMG_4962.JPG
      De LA widow dikt mooi aan. ben benieuwd.
      IMG_4963.JPG

De peppermint is mooi op weg. beetje amber gesignaleerd en veel besneeuwde toppen
      IMG_4965.JPG

Als dit rondje goet gaat dan hoef ik de rest van het jaar niet weer
      IMG_4964.JPG

Heeft iemand enig idee hoe lang je wiet in een weckpot kan bewaren eigenlijk? en dat het dan toch een beetje potent en bruikbaar blijft bedoel ik he..

dat was hem weer. volgende keer op trichomenjacht en een plannetje maken om te spoelen. ohja daarover gesproken:

Vraagje aan de BIO kwekers, spoelen jullie en merken jullie dat dit effect heeft of ihoef je het voor smaak/scherpte niet te doen bij bio en doe je het dus alleen om geen voeding te verspillen?

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Ik zou spoelen, ik denk dat het beter is voor de smaak van de dame.

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Spoelen is ook voor mij een must, smaak is veel zachter , je plant haalt de laatste voeding uit haar bladeren, vergeling, afsterven,...

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Heeft iemand het ooit getest? Dezelfde plant wel en niet gespoeld.
    Bezig...
    X