Goedenavond allen!
Nieuw hier en ik ga mijn eerste tent kweekje doen.
Tent is 1.20 X 1.20.
1000 W Led van King er boven.
5 X Amnesia Haze.
Aarde en voeding van Plagron.
Royal mix.
Power roots.
Pure zym.
Bloom.
Suger royal.
Green sensation.
PK 13 - 14.
Ik heb lang getwijfeld om de set aan te schaffen. Ik wou er graag een, maar wel op led.
Nu hoop ik dat ik met aanschaf van deze King een goede koop heb gedaan. Zeker omdat er een hoop rommel te koop is.
De laatste 3 maanden heel veel verslagen gelezen, video's gekeken, adviezen gezocht en gekeken wat en welke kweek techniek ik wilde toepassen.
Ik ben van plan om vanaf redelijk het opkomen al te beginnen met lst. Ik wil kijken of ik een mooie hoofdstam rond de rand van de pot te laten groeien en daarbij mooie zijtoppen te kunnen kweken. Dit gaat wel extra tijd kosten, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik zal binnenkort een aantal foto's toevoegen.
Tips zijn altijd welkom!!!!
Fijne avond allen...
Dussss..... nieuw hier... aangemeld in 2013.... Ok mn eerste topic en kweek dan.
Nieuw hier en ik ga mijn eerste tent kweekje doen.
Tent is 1.20 X 1.20.
1000 W Led van King er boven.
5 X Amnesia Haze.
Aarde en voeding van Plagron.
Royal mix.
Power roots.
Pure zym.
Bloom.
Suger royal.
Green sensation.
PK 13 - 14.
Ik heb lang getwijfeld om de set aan te schaffen. Ik wou er graag een, maar wel op led.
Nu hoop ik dat ik met aanschaf van deze King een goede koop heb gedaan. Zeker omdat er een hoop rommel te koop is.
De laatste 3 maanden heel veel verslagen gelezen, video's gekeken, adviezen gezocht en gekeken wat en welke kweek techniek ik wilde toepassen.
Ik ben van plan om vanaf redelijk het opkomen al te beginnen met lst. Ik wil kijken of ik een mooie hoofdstam rond de rand van de pot te laten groeien en daarbij mooie zijtoppen te kunnen kweken. Dit gaat wel extra tijd kosten, maar dat heb ik er graag voor over.
Ik zal binnenkort een aantal foto's toevoegen.
Tips zijn altijd welkom!!!!
Fijne avond allen...
Dussss..... nieuw hier... aangemeld in 2013.... Ok mn eerste topic en kweek dan.
Comment