Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

al zit maar een ding fout,zoals spint,of meeldauw.dan krijg je al geen maximaale oogst.laat staan dat je ze te droog heb gezet.ook als je ze een paar keer te nat zet heeft dit invloed op je oogst.me beste rondjes draai ik probleemlooszijn er wel problemen dan merk ik dit altyd aan het eindgewicht.

Comment

Die zien er goed uit die shackzilla's!!!!

En je zal nu ook wel beter gaan voeden omdat je nu een EC en PH meter hebt, dan weet je wat je erin kapt. En een plant hersteld zich weer goed als je haar maar ff de tijd geeft.

En merk je nu ook echt verschil met de smartpots??

Ik denk dat ze wel een beetje zijn uitgegroeid of niet?? omdat ze nu 34 dagen in bloei staan was ik nieuwschierig of je dat een beetje bij houd de hoogtes??

Veel succes verder!!!!

Grtz

Comment

ziet er netjes uit succes
        sigpic

Comment

Ik had idd opstart problemen had me zwaar vergist met het water geven. Maar na een week van boven af water geven met kapot gemaakte bio tabs zijn me planten weer mooi groen.
          Nu ik dus wel genoeg water geef knallen ze lekker door.

Ze groeien nog steeds hoe raar het ook klinkt ze zouden in de bloei nog 6 weken door groeien dus ik denk dat ze bijna stoppen met groeien.
          Eigenlijk wel blij om ze zijn nu een halve tent hoog en wil ze ook niet echt hoger hebben. 2 uitschieters komen er boven uit maar die verplaats ik naar achter omdat die net onder de lamp zit en ik niet wil dat ze verbranden.

Ik merk wel verschil ja met smartpots en de gewone plastik potten.
          Mijn planten zijn voller en hebben extreem veel zij vertakkingen. Ik wist wel dat dit zou gebeuren omdat het wortel stelsel ook veel beter is.
          En als het onder de grond goed/beter gaat gaat het vanzelf boven de grond ook beter!
          Ik vind ze mooi groen en ze groeien mooi de breedte in en veel zij vertakkingen. Ik geef echt minimaal voeding en ze blijven mooi en zo hoop ik ze ook te behouden tot aan het einde.
          Volgende keer als ik shackzilla's ga zetten groei ik maar 2 weken voor en niet langer want dan ken ik ze een beetje in bedwang houden. Ze groeien nu echt door elkaar heen
          Ik vind ze ook veel voller als normaal maar dat kan ook aan het soortje leggen. Dat ze meer de breedte in gaan kan ook zijn omdat ik ze getopt heb maar dat doe ik normaal ook.

We zien het wel het is en blijft een test die smartpots en ik wou ze gewoon is proberen.
          Ik merk wel dat ze goed hun werk doe de wortels komen uit de pot groeien (airprunen)
          Ik ga vandaag even de planten allemaal anders neer zetten en kijken of er geen beestjes aan wezig zijn.
          En heel misschien nog een paar takken knikken indien nodig.

Snel weer een update van deze kant

LAterrrrrrr

Comment

Waar is die update nou????

Grtz

Comment

nog steeds geen,mss watfout gelopen?
              sigpic

Comment

Hallowa,

Ik ben het gewoon helemaal vergeten om hier te updaten.
                Was op een ander forum actief en moest 3 topic bij houden waardoor ik deze eigenlijk een beetje ben vergeten.

Er zijn wat dingen gebeurt waardoor ik geen mega oogst had waar ik wel vanuit ging uiteraard.
                Ik zat net boven de 450gr droog. Dit had veel hoger moeten zijn maar ik zal even de fouten toelichten.

1. Oude lamp (13maanden oud) stom ik weet het maar ik dacht dat ik die al had vervangen maar de nieuwe zat nog in de doos
                2. Verdamp probleem want die smartpots verdampen behoorlijk veel dus soms stonden de planten een beetje droog.
                3. Shackzilla's moesten lang voorgroeien omdat me vorige ronde langer bleef staan dan gepland. Inplaats van 1 week groei kregen ze 7,5 week voorgroei.
                Met als gevolg dat die krengen tegen het plafond aan zaten en sommige bleven kleiner en die vingen dus minder licht omdat ik me lamp helemaal boven in moest hangen anders verbranden de grotere dames.

Nouja dat was het een beetje. De toppen waren keihard maar had ook 2 planten die niet dik en keihard waren maar meer fluffy en luchtig.
                Ik had de zaden gekregen en er bleken 4 pheno's te zijn. Maar oke ik klaag niet want de wiet die eraf gekomen is, is echt een toppertje!
                Vrienden zijn er dol op en ik zelf ook. Wel moet ik zeggen voor de minder ervaren roker is deze niet aan te raden want voor je het weet lig je in coma...

Zelf ik die al meer dan 10jaar lang haze rookt heb er last van. Heb de shackzilla ruim een maand laten curen en dat is de smaak ten goede gekomen.

Dus op zich was het een teleurstellende ronde door stomme foutjes. Maar als ik het niet vergeet zal ik een nieuwe topic gaan bij houden.
                Ga namelijk vrijdag een nieuw hok afmaken en meteen draaien. Daar komen 9 a 10 PP's in
                Maatje van me wilt onze hobby ook is proberen en ga hem er mee helpen om de kleine kneepjes van het vak te leren...

Mensen sorry voor het niet afmaken van dit topic maar ben het echt helemaal vergeten
                Volgende keer beter

Groetjessssss

Comment

mooi dat je er een lekker wietje heb numaar wij willen foto,s dus pleur de foto,s van de laatste week nog effe hier neer.bvd

Comment

het is als muziek in de oren, maar het oog wil ook wat

Kweek die vriend maar goed op zodat we eens zien welke leraar je bent
                    sigpic

Comment

Bezig...
                    X