Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w hps 4 x WW + testkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

    gaat goed daar je planten zijn wel wat lang .zaadplanten kan je temmen door de lamp er flink op te zetten 600 watt kan makkelijk op 40 cm afstand in het begin.als de toppen flink gaan groeien met je ze weer hoger houde want anders krijg je fluf toppen.succes met je zaad

    Comment


      #17
      Last edited by Smokin' Ace; 26 February 2011, 17:15.

      Comment


        #18
        Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

        Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
        gaat goed daar je planten zijn wel wat lang .zaadplanten kan je temmen door de lamp er flink op te zetten 600 watt kan makkelijk op 40 cm afstand in het begin.als de toppen flink gaan groeien met je ze weer hoger houde want anders krijg je fluf toppen.succes met je zaad
        Heb nog maar weinig speling, sommige toppen zitten al over de 40 cm, met een 400w, men lamp kan missch nog 5 cm hoger, that's it. Ze zijn ook te lang geworden naar men goesting, heb ze te lang laten voorgroeien blijkbaar, weer een les voor later.
        Volgende keer gebruik ik stekken, heb nu al vier soortjes staan, dus wordt een mixje vanalles. En denk dat stekken veel minder fel groeien en veel sneller in bloei schieten dan zaadplanten, dat heb ik toch uit men testkweekje gemerkt.
        groeten

        Comment


          #19
          Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

          hoe krijg jij zo'n mooie dikke hoofdtoppen :o?
          hebben ze zijtakkingen want lijk precies van niet? of zie ik het verkeerd

          Comment


            #20
            Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

            Als je veel planten dicht op elkaar zet krijg je dat ook, want er is geen ruimte voor zijtakken. Het loont zich zeker om gebruik te maken van dieptestraling lamp en lichtdoorlatende bouw van de plant.

            Stekken zijn meestal beter te voorspellen.
            Ze zien er goed uit, hoop dat ze niet te lang worden. Ik zelf top de top voordat ie verbrand, anders moet je het naderhand doen, verbrande cellen wegschrapen. Gewoon 4 tot 5 mm weghalen of bij ronde top ongeveer 5 tot 10 vierkante millimeter.

            Comment


              #21
              Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

              Er zijn wel zijvertakkingen, enkel diegene die tot boven kwamen mochten blijven, de rest heb heb ik allemaal weggeknipt, op die zaadtopjes na.
              Ze zijn ook mooi getopt, al zeg ik hetzelf, elks 4 mooie stengels, dus in principe 16 toppen, die hopelijk nog veeeel dikker worden

              Comment


                #22
                Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                Ze zien er goed uit, hoop dat ze niet te lang worden. Ik zelf top de top voordat ie verbrand, anders moet je het naderhand doen, verbrande cellen wegschrapen. Gewoon 4 tot 5 mm weghalen of bij ronde top ongeveer 5 tot 10 vierkante millimeter.
                Ik hoop dat niet meer groeien, alleen nog meer uitzetten, ik zie ze toch niet veel hoger meer worden, ander buig ik ze wel naar beneden, zo zijn er trouwens al een paar toppen sterk gebogen, en ik hoop niet dat ze verbranden, kga er iig beter op letten.
                Ze zitten +/- allemaal op de gewenste 40 cm

                Comment


                  #23
                  Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                  1 woord VET! zien er yummie uit man, hoe lang heb je ze laten groeien ??

                  Gaan zeker nog wel aandikken !

                  Succes verder
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #24
                    Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                    Op 29 november zijn ze ontkiemd en in turfpotjes gestoken. Op 6 december zijn ze verpot naar 4 liter potten.
                    20 dagen later, op 26 december heb ik ze getopt en vervolgens op 1 januari zijn ze verpot naar 11 liter potten en naar men hps-hok verhuisd, toen was de grapefruit rijp en was er eindelijk plaats.
                    Toen zijn ze beginnen schieten, ze zijn pas rond 17 januari in bloei gegaan. Dus van 6 december tot +/- 17 januari hebben ze gegroeid, een 6tal weken. Ik wou ze sneller verhuizen, maar men grapefruit was nog niet rijp, dus was er nog geen plaats.
                    Het wachten heeft geloond aan grapefruit-zijde, alleen zit ik nu met megaWW planten in een krappe ruimte. Misschien ga ik hiermee wel over de 300gr scoren, al gok ik eerder ergens tussen de 200 en 300 gr, zulle zien!
                    groeten
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                      mooie knoepers jonge!

                      Comment


                        #26
                        Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                        mooie mengeling zal lekker zijn

                        Comment


                          #27
                          Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door rasta3009 View Post
                          mooie mengeling zal lekker zijn
                          Bedankt rasta om u allereerste post hier te zetten, heb wat opgezocht over ak47, beetje autoflowerachtige laaggroeier, kan ik zeker mee weg,
                          nu nog even wachten of men zaad aanslaat, het ziet er iig goed uit.

                          Toppen gaan ook goed, worden dikker en zwaarder, vallen zelf om en heb al veel toppen moeten ondersteunen met draad ed.,
                          weldra een update!

                          Kga van mijn weekend genieten!groeten



                          P1010995.jpg

                          Comment


                            #28
                            Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                            bloeidag 52:

                            Ongelooflijk veel varenrouwmuggen, moeilijk onder controle te krijgen, maar doen ook weinig schade, niets aan je plant, misschien wat aan de worteltjes, maar zeer beperkt, te zien aan de vooruitgang.
                            Temperatuur is redelijk stabiel, zeker 's nacht, zo rond de 21 graden, overdag warmt het flink op en moet ik de deur mee op een kier zetten om het in de schaduw met moeite onder de 28 graden te krijgen, is niet goed, maar ze trekken
                            het nog, weinig tot geen verbranding. Als ik deze zomer in deze kast wil verder gaan, zal er nog wat geknutseld moeten worden, actieve inlaat missch een idee. De bevochtiger, heb ik niet meer bijgevult en in de kast is het zo'n 55%. Trichomes heb ik gecheckt en de kopjes beginnen amber te kleuren, dus ik kan oogsten vanaf nu. Maar...

                            Ik zit met het probleem dat ik bijna onmogelijk kan spoelen. Ik kan er niks onderzetten en ze eruit halen is onbegonne werk. Ik ga ze sowieso in het donker zetten de laatste 72 uur, op dat moment kan ik wel spoelen, want dan haal ik ze uit de kast en zet ik ze in de badkamer, eerst in bad om te spoelen en daarna in het donker ook in de badkamer. Kan het kwaad , niet spoelen? zeg er wel bij dat ik al een dikke twee weken enkel water geef, ga ik er een chemisch smaakje aan overhouden? Spoelen in het donker? heeft het dan nog nut? Paar prangende vragen op het einde! Ik wacht op jullie goede raad!
                            Het einde is in zicht!
                            Voor ik het vergeet, de laatste foto, is vergroot en zie je twee toppen, eentje dichtbij; de andere achteraan, moet je zien wat een verschil in ontwikkeling, de achterste zit propvol topjes, de voorste lijkt alleen maar takjes met af en toe wat topjes te maken en groeit precies door. Deze moet sowieso langer blijven staan. De andere drie planten lijken sterk op elkaar en vormen lekker donzige topjes, maar die ene, lelijke plant kun je los door zijn toppen heen kijken en hij neemt ook nog eens het meeste plaats in. Ben benieuw wat voor weed ervan afkomt.
                            Foto's van bloeidag 52( zit stiekem een paar dagjes verder)
                            groeten
                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                              als je ze met nattevoeten in het donker zet kan je toprot krijgen.zou ze niet spoelen,doen ze alleen op hydro.laatste week of 2 weken alleen water is goed genoeg.komt wel zat vanaf zo te zien

                              Comment


                                #30
                                Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

                                nice tops mane..

                                bless

                                nas
                                Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

                                Comment

                                Bezig...
                                X