Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w hps 4 x WW + testkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400w hps 4 x WW + testkweek

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
    als je ze met nattevoeten in het donker zet kan je toprot krijgen.zou ze niet spoelen,doen ze alleen op hydro.laatste week of 2 weken alleen water is goed genoeg.komt wel zat vanaf zo te zien

Comment

Attached Files

Comment

Mijn eerste post ! Heel mooie plantjes .. Ikzelf moet nog heel wat research doen eerdat ik aan mijn eerste stek begin. Voorlopig nog naar de shop gaan

Nog veel succes! Groeten uit Belgie
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

lekker hoor jammy

Comment

eindrapport WW-kweek:
            Heel wat zaken die ik beter had kunnen doen, maar ik klaag niet over het resultaat.
            Ik had de omschakeling anders moeten aanpakken of niet moeten doen. Ik heb na het oogsten en tijdens het drogen gemerkt aan toppen dat ze in groei zijn geschoten. Je ziet redelijk wat uitschieters tussen de toppen, stukjes tak waar weinig top opzit in vergelijking met de toppen wat lager die compacter zijn gebleven. 3 planten, waarvan eentje niets, hebben minder stress van de omschakeling ondervonden, maar de vierde is de omschakeling slecht doorgekomen, plant waar ik wat harder in moest snoeien om tot een smakelijk topje te komen en ga hier voor een gedeelte of helemaal hash van maken, samen met het knipafval.
            Ik heb geen ph en ec meter gebruikt omdat de aankoop ervan te zwaar doorweegd, ik wil ineens iets goeds kopen, ook omdat de interesse naar hydro begint te groeien, nog twee kweekjes op grond en dan schakel ik over, gedaan met grond maken en gedaan met de varenrouwmug.

Drogen, een gouden tip, luchtverplaatsing, moet niet veel zijn, maar iets, zoals je ziet hang ik ze te drogen in een kast, met de deur op een kier, maar ging behoorlijk traag, te traag naar men goesting, tot ik er een fannetje bijhing, de volgende dag alles droog, droog genoeg om te roken iig, na 3 dagen alles kurkdroog, ze hingen al wel 2 weken te drogen, als volledige plant.
            Nu de opbrengst: de vroege geoogste plant (nr2, hebben alle een nummertje gekregen) is opgerookt, zonder goed en wel te wegen, maar heb wel een redelijke schatting kunnen maken, ergens tussen de 50 en 70 gr.
            Plant nr.2, vroeger geoogst, geen stoned-effect, wel sterke high, tussen 50 en 70 gr.
            Plant nr.3, goede kwaliteit, 64gr.
            Plant nr.4, mooi gevulde toppen met veel thc, rond de 57 gr.
            Plant nr.5, karige fluffy topjes, groeide (ipv bloeide) superhard in verg. met de andere 3, 59gr
            Plant nr1 en 6 waren en zijn nog steeds mannen.
            Totaal dus een kleine 240 gr, waarvan een kleine 200gr lekkere weed, genoeg voorraad om toe te komen tot de volgende oogst, geen uitstapjes meer, en ineens veel geld besparen voor andere zaken, ideaal.
            De smaak is goed, typisch WW, als ik gespoeld had, zachter,maja..was niet echt goed voorzien allemaal. Geniet nog van de foto's.

Groeten
            Smokin' Ace
            Attached Files

Comment

Heel nice
              succesvolle kweek zou ik zeggen

Enjoy the Ganja man

Comment

Nice man ! je hebt wat te smoken nu tot je volgende run

Je hebt van deze ronde geleerd, op naar de volgende zu ik zeggen, lol.

Enjoy the stash..

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                X