Hi iedereen,
Bij deze de opstart van een verslagje van mijn eerste binnenkweek.
setup:
----------
- 60x60 kweektentje
- Koolstoffilter en afzuiging van G-Tools met temp controller
- Mars Hydro TS600 LED
Het zaad:
--------------
Ik was gehaast en heb daarom de keuze aan zaad bij de persoon gelegd die het meest verstand heeft van dat onderwerp, mijn vrouw.
Zij heeft gekozen voor White Widow Autoflower... maar van een huismerk.
Week 1:
------------
Ontkiemen en overzetten verliep goed.
AirPot 15 liter met Plagron Royalmix en in het midden bovenaan Plagron stekgrond.
>> De lamp staat op dwingend verzoek op 16/8. De transfo van de afzuiging maakt toch redelijk wat lawaai en de bazin staat op om 8u en gaat slapen om 24u.
Wie snel kan rekenen begrijpt het wel
>> De afzuiging staat aan (max 27 graden). Niet perse omwille van de wietgeur (die is er uiteraard niet) maar daarmee is de temp en RLV redelijk goed te houden.
Kweekschema week 1.png
white3 (Large).jpgwhite4 (Large).jpgwhite5 (Large).jpgwhite6 (Large).jpg
Bij deze de opstart van een verslagje van mijn eerste binnenkweek.
setup:
----------
- 60x60 kweektentje
- Koolstoffilter en afzuiging van G-Tools met temp controller
- Mars Hydro TS600 LED
Het zaad:
--------------
Ik was gehaast en heb daarom de keuze aan zaad bij de persoon gelegd die het meest verstand heeft van dat onderwerp, mijn vrouw.
Zij heeft gekozen voor White Widow Autoflower... maar van een huismerk.
Week 1:
------------
Ontkiemen en overzetten verliep goed.
AirPot 15 liter met Plagron Royalmix en in het midden bovenaan Plagron stekgrond.
>> De lamp staat op dwingend verzoek op 16/8. De transfo van de afzuiging maakt toch redelijk wat lawaai en de bazin staat op om 8u en gaat slapen om 24u.
Wie snel kan rekenen begrijpt het wel
>> De afzuiging staat aan (max 27 graden). Niet perse omwille van de wietgeur (die is er uiteraard niet) maar daarmee is de temp en RLV redelijk goed te houden.
Kweekschema week 1.png
white3 (Large).jpgwhite4 (Large).jpgwhite5 (Large).jpgwhite6 (Large).jpg
Comment