Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hier wat onbewerkte foto's van mijn Sinaasappeltjes, in deze fase krijg ik ze er nog wel redelijk op.

20250105_131653.jpg 20250105_131643.jpg 20250105_131634.jpg Een armatuur is naar beneden geflikkerd, gelukkig doet ie het nog.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      LSD is de shit

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Deze S.O.G. is een van de sterkste soorten die ik ken maar ook daar word ik niet meer stoned van. Maar misschien probeer ik die LSD wel eens, dank voor de tip, ben sowieso fan van de Laatste School Dag!

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Poeh heb vroeger wel is een jubileum trip gekregen Dat was anderhalve dag vol avontuur 🙃

De Horktensia Haze stekken kunnen bijna geoogst worden na 10 weken bloei, maar ik ben niet heel enthousiast over het resultaat.

Ik ga overnieuw voor een doorlopende kweek maar pak het iets anders aan als vorige keer. Ditmaal zal ik de stekken langer laten voorgroeien in mijn stekkenhok tot ze een cm of 25 zijn en tegen een stootje kunnen. Dan gaan op de eb en vloed tafel onder de ledlamp van 350 watt die het hele jaar brandt op 12/12.

Verder zal ik gebruik maken van 6liter potten die ik vul met steenwol en kokos en ik moet nog even zien of ik ze daar al in plant in de stekkenkast of zodra ze op de eb en vloedtafel gaan. Ook maak ik gebruik van moeders, dat zijn twee stekken in een krat op kokos die ik onder led tl laat staan en water wanneer nodig. Daar snijd ik van tot het tijd wordt voor nieuwe mamma's zoals vandaag het geval was. Op die wijze blijf ik ongedierte voor. Het is namelijk niet mogelijk van beestjes te winnen, maar ze voorblijven kan wel.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

Ben er bijna klaar voor.

20250106_181329.jpg 20250106_181347.jpg 20250106_181401.jpg 20250106_181333.jpg 20250106_181410.jpg
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Een schizofreen is nooit alleen 😉

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nee, die het (zich laten) tillen verrekken maken zelf stekken.

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Dat doen jullie gewoon goed vind ik
    Bezig...
    X