Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goedemiddag vrienden en vriendinnen van de kweek en van mij! Dankzij Voor het eerst heb ik ook mijn weg naar chatgpt gevonden. Echt ontzettend lachen als je die een verhaaltje laat maken van je foto's:
    veldje.jpg De Geheime Tuin

Ergens, diep verborgen achter een oude schuur, lag een geheime tuin waar alleen zij van wist. Het was geen gewone tuin, maar een plek vol levendige groene planten die in het zachte kunstlicht glinsterden. De lucht was warm en doordrongen van een kruidige geur, een geur die haar deed denken aan vrijheid en geduld.

Elke dag kwam ze hier, niet alleen om voor haar planten te zorgen, maar ook om haar gedachten tot rust te laten komen. Terwijl haar vingers langs de bladeren gleden, voelde ze zich verbonden met iets groters. Hier, tussen de takken en de knoppen die langzaam openden, vond ze vrede.

Op een avond, toen ze de tuin binnenging, merkte ze iets vreemds op. Een zacht gefluister leek door de ruimte te zweven. Ze draaide zich om, haar hart klopte sneller. Was het de wind? Of misschien iets anders? Met een glimlach besloot ze het mysterie te laten voor wat het was.

Sommige geheimen hoefden immers nooit ontrafeld te worden. Ze bestonden simpelweg om gekoesterd te worden.
    veldje 2.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Iedereen is een hork tegen een hork

Comment

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik wil best een korte tutorial schrijven hoor. In welk subforum kan ik dat het beste doen?

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Je bedoeld AI laten schrijven
      Dood AI toppic

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Als je dat zou willen doen dan graag en dat kan in de technologie sectie.

Middag! Geen chatgpt maar ik ben het zelf. Chatgpt is leuk voor mensen die de digitale wereld prefereren maar doe mij maar the real deal!
    20250330_140329.jpg 20250330_140347.jpg
    De kweek gaat lekker, ben alleen iets te gauw naar bloeivoeding overgestapt maar dat is niet zo spannend verder.
    20250330_140408.jpg 20250330_140401.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Thanks!

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik wilde t bij je vorige reactie niet zeggen maar zou t zonde vinden als de echte hork ook gaat lopen kutten met dat chat die chat shit is mij te nep en onpersoonlijk als je de mensen erachter n beetje kent

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee dat zou ik ook zonde vinden, als we zo beginnen kan chatgpt straks ook voor ons kweken en oogsten en wat niet meer.

Toch niet te vroeg overgegaan naar bloeivoeding.
    20250330_210205.jpg 20250330_210106.jpg 20250330_210225.jpg 20250330_210216.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      mooi kleurtje zo, ook geen rode steeltjes te zien.. ga vooral zo door.. lijkt me een mooi rondje te worden

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja het gaat lekker, thanks!

Middag, geen bijzonderheden te melden verder.

20250331_122713.jpg
    Attached Files
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank je wel bro!

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Mooi veldje Hork

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Goed om te horen Silas!

Hallo, daar zijn we weer met de foto's!
    20250401_141438.jpg 20250401_141450.jpg 20250401_141445.jpg 20250401_141453.jpg 20250401_141742.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      1.2 - das wel echt zuinig - op zen Hollands zeker !?!😆

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb ik niet en ben blut, dus ze zullen het moeten doen met Dutch Pro Bloom A en B.

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Al die pluis, is dat wel goed, nee ziet er schitterend uit Hork, op naar een mooie ronde.
Bezig...