Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedemiddag.

    De Ammies hebben gisteren ieder 3 liter voedingswater langs boven gehad (Ec 1.0 en pH 5.8). Ben ondertussen begonnen de groei en bloeivoeding 50/50 te mixen. De groei komt van de Action en de bloeivoeding is Floranova. Aangezien de planten behoorlijk groen zijn ben ik ietsje lager gegaan met de voeding.

    photo_2023-12-21_14-57-31.jpg photo_2023-12-21_14-58-46.jpg photo_2023-12-21_14-58-58.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank je!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ieder 3L??!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja ieder 3 liter om de drie tot vier dagen en straks in de volle bloei om de dag.

    Hierbij de kiekjes van zonet. De eerste twee foto's zijn van allerlei soorten stekken op steenwol, ontbladerd en bijna op 12/12 en vanaf de derde foto is Ammie.

    IMG_20231226_124008.jpg IMG_20231226_124027.jpg IMG_20231226_124128.jpg IMG_20231226_124121.jpg IMG_20231226_124058.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee heb ze altijd los, hoezo?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Nou, met zo'n dames zou je zomaar langs je schoenen kunnen gaan lopen

      Dus

      😀

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ow zo, lol ja maar ik ben me te bewust van mijn minimale rol om wijs te doen! Indien ik ze zelf had laten groeien liep ik hier rond met een zere kont! (Van de veren er in).

    Vandaag 27 December is de klok in de tent ook op 12/12 gegaan. De drie armaturen met ieder drie cobs branden in totaal op 360 watt en hangen laag. Ik meet met Photone de ppfd wat een handige gratis app is! Gemiddeld krijgen de planten nu 500 ppfd.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      Waar zijn de pixels?! We willen pixels zien!

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Die komen spoedig!

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        :whathesaid:

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Not for me it's a handy reminder to myself!

      Hierbij de kiekjes, dag 1 van 12/12. De planten krijgen 550 ppfd en dat voeren we stapsgewijs op.

      IMG_20231228_125847.jpg IMG_20231228_125812.jpg IMG_20231228_125458.jpg IMG_20231228_125453.jpg
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        Ammie maakt het goed maar die bij de kachel heeft een keer te droog gestaan. De topontwikkeling lijkt niet te stagneren.

        IMG_20231228_130204.jpg IMG_20231228_130138.jpg IMG_20231228_130125.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Op de 2de foto merk ik wat strek, of zijn dat mijn gedachten. Anyway ziet er heerlijk uit😉

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Yep, heb een paar dagen te laat geschakeld. Dank je!

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Oerwoud 😁👌

        Goedemiddag daar zijn we alweer. Het lijkt een hele leuke ronde te worden, mijn laatste verslag dus zou niet anders willen!

        IMG_20231229_134211.jpg

        IMG_20231229_134205.jpg IMG_20231229_134120.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Strekken.?!.. mhuh
          Handjesgeklap ja👏😃👍

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ze strekken als de ziekte!

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Rare ziekte

        Moet ruimte maken. Of meer roken!

        17038598832312189153703116580169.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dank voor de uitleg DerpiE ik heb eens een keer van die heerlijke zwarte hasj gehad middels de waterijs methode. Daarna meerdere keren gepoogd dat wederom te krijgen maar het is me niet gelukt. Het meeste kwam door de 220mc zak en dat was groen als babystront. Destijds had ik volgens mij twee zakken, die van 60mc en 220mc dus tja. Alles tussen de 0 en 60mc was imho de kaviaar waar je niet bij kon.

          Droog zeven is weer wat anders dan hoe ik has maak. Ik maak hasj met de droog ijs methode, dat is ijs dat niet in water veranderd nadat het smelt maar gewoon oplost. Hiervoor gebruik ik dezelfde zakken als destijds voor waterijs. Ziehier hoe dat er uitzag en beoordeel zelf maar of dat goed ging of niet.

          Na er een nachtje over geslapen te hebben wil ik toch weer af en toe wat kiekjes tonen van mijn kweekjes. Aangezien het vorige topic wat een zootje was geworden met foto's die niet meer zichtbaar waren, begin ik met een frisse start en zal de foto's hier uploaden. De highlights van mijn vorige kweek. Twaalf Amnezen onder 800

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dat gaat jouw lukken,lekr die pot leeg lurker.....

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          KnetterMug er is al een kwart van op intussen dus denk wel dat het lukt ja haha!

          DerpiE zeker naar gekeken, die rosin ziet er uit als snoepgoed onder de hasj dus zo'n pers moet er komen!

        Nog even wat kiekjes van de huidige oogst. Ik heb nu drie van de negen planten droog geknipt. Dat menigeen liever nat knipt snap ik niet. De geur van verse wiet vind ik afschuwelijk en de toppen plakken ook vele malen erger dan wanneer je het droog knipt. Als gezegd gebruik ik niet eens een schaar, ik wrijf de blaadjes domweg van de toppen. Van de blaadjes maak ik later hasj en de toppen gaan onmiddellijk in de weckpotten.

        Ik had er een Jack Herer tussen en die had wellicht nog wel twee weken langer gemogen. Maar ja, dat is geen optie met slechts een plant natuurlijk. Er is weer niet het meeste van afgekomen, slechts een halve weckpot vol. Geschatte gewicht: rond de 50 gram.

        IMG_8880.jpg IMG_8881.jpg Deze toppen vind ik er appetijtelijk uitzien, maar ze zijn nog wat dampig. Om ze nu al te gaan roken is zonde. Het wordt eens tijd voor een Jack Herer ronde. Van de SSK eveneens van Sensi maar gestekt en geselecteerd heb ik er twee geknipt. Wel leuke brengers maar zeker geen Ammie. Ik schat 60-70 gram per plant.

        IMG_8877.jpg IMG_8878.jpg IMG_8879.jpg Het gaat mij uiteindelijk om de kwaliteit en het ziet er prima uit wat mij betreft, maar ook dit is nog te damp om te proberen. Geduld is een schone zaak als je het kunt overbruggen met een andere soort maar al te vaak!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ruikt lekker, bijna zonde om te offeren!

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Mooie weed geproduceerd 👌

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dank je!

        De Ammies maken het goed. Gisteren hebben ze weer een flinke slok gehad.

        IMG_20240104_124459.jpg IMG_20240104_124450.jpg En ook de stekken op steenwol gaan de goeie kant op nadat de klok per abuis weer twee dagen 24u heb gebrand.

        IMG_20240104_124338.jpg IMG_20240104_124333.jpg Nieuwe lichting.

        IMG_20240104_124534.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • luchtfietser
          luchtfietser commented
          Editing a comment
          Zien er weer super blij uit die dames!

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Zeker weten en blije dames is een blije kweker!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Andersom Hork, andersom 😀

          Dit is de beste stekkweek die ik tot nu toe gezien heb, maar hou die schoentjes aan he 😉

          Nog last van trups?

        Goedemiddag kweekvrienden! Mocht ik naast m'n Airforce ones gaan lopen bleem die takkegast hier boven... Trips? Eh ik begrijp de vraag niet..


        Ammie..
        IMG_20240105_125141.jpg
        Van alles wat.

        IMG_20240105_125018.jpg IMG_20240105_125027.jpg
        S.o.g. is niet zo blijblij en weet nie waarom.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dat is AM oerwoud aan Blad, nog wat weg snoeien of laat je ze zowe

        ziet er niet gezond uit...is dat die zieke plant welke in omloop is?

        Comment


        • Martin1970
          Martin1970 commented
          Editing a comment
          Silas. Vertel even waar ik een verkeerde opmerking maak.
          En ik hou niet zo van een opgestoken vingertje....
          NewNoobie lacht in z'n knuisjes....
          Last edited by Martin1970; 7 January 2024, 20:33.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          De rest lacht ook in zijn knuisjes martin.

        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          a

        De nieuwe lichting Ammie is verpot. Deze dames zijn de aanstaande moeders.

        IMG_20240106_152223.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Alhoewel deze schoon zijn, doe ik dat zeker PH donner zodat ik ze hopelijk niet weer hoef te ontbladeren.

        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Ziet er gezellig uit in Huize Hork. 😊🌷

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Thanks!

        Ze beginnen al te wennen. Hopenlijk kan ik ze schoon houden, ben met nieuwe steenwol begonnen.

        IMG_20240107_120524.jpg Zodra ze wat sterker zijn begin ik toch maar preventief met vegen en afspoelen van het blad. In dit stadium gebruik ik geen kap meer i.v.m. rot, dus de kans op besmetting met beestjes van buitenaf wordt groter. Dus altijd handen wassen of wegwerphandschoenen aandoen.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Stom als iemand niet altijd met nieuw en schoon materiaal werkt!!

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Aangezien het is nieuwe steenwol is acht ik de kans klein dat ze daar inzitten en op de bladeren heb ik ook (nog) niets kunnen ontdekken maar ik houd ze in de smiezen want die fuckers zijn hardleers. Voordat de stekken straks in de hergebruikte steenwol verpot worden, zal ik dat eerst uitspoelen met gloeiend heet water. Daarmee schijn je de eitjes in het medium dood te krijgen. Of misschien dat ik ook wel nieuwe steenwol voor in de eindpotten koop.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Nou maar hopen dat ie de ramen ook dicht houd.
      Bezig...
      X