Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb de bio green , deze is van aluminium. Stevig
en doet wat die moet doen Wesley pipes . Heb er radiator folie onder liggen. Ik ben tevreden en de wortels ook
Hork
Heb je geen aquarium verwarmings bulp van 20€ in je vat? Valt me we weer tegen 😂
We zitten op 1,5 week 12/12. Ik heb de lamp er steeds zo dicht mogelijk op en kan het stretchen voorlopig nog tegenhouden met 200 watt. Maar vandaag of morgen zal ik er aan moeten geloven en het wattage beginnen op te voeren.
Zonet na het vloeden het vat terug tot de rand gevuld. Nu een lang weekend Center Parcs had gekund... Als ik oppas had voor de hond en geen schoenendoos vol lsd had liggen. 20241107_143551.jpg Voor de afwisseling vanaf de andere kant genomen. 20241107_143527.jpg
De wortels komen al piepen bij de dame die wat zielig was.
Goedemorgen, ik heb de dames bovenin gesnoeid. Leuk is anders maar doe ik het niet moet de lamp te hoog en wordt het onderin alleen fluff. Ook heb ik de lamp wat feller gezet.
Ah top. Mijn inlaat had binnenin nog een opstaande rand die ik vakkundig gesloopt heb met de dremel. Maar die laatste paar mm kon ik toch niet vanaf. En met de stelpoten kan ik hem wel een beetje naar rechtsachter laten aflopen.
Automatisch dimmen als het te warm wordt zou ik niet willen, maar wel handig zou ik het vinden om een externe handmatige dimmer te hebben. Nu moet ik me steeds met het bovenlijf in de tent wurmen en bovenop de lamp tweemaal met een schroevendraaier en voltmeter in de weer om beide drivers op exact gelijke sterkte te krijgen. Anders brandt de ene helft van de ledstrips feller dan de andere. Met mijn lamp is extern dimmen met één dimmer echter alleen mogelijk door beide drivers te vervangen is mij verteld en na een test bleek dat te kloppen. De drivers zijn duurder dan de strips, dus dat is geen optie. Maar hoe goed de lamp ook presteert, ik zou er nooit weer een aanschaffen zonder dimmer.
Kun je de driver niet losmaken van de lamp? Ik heb de drivers + dimmers op een houten plaat bovenop de tent gemonteerd. In eerste instantie vanwege de warmte maar ook omdat ze dan makkelijker te bedienen zijn.
Comment