Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat ik nog vergeten ben te vermelden, de lamp is nogal rap van 200 naar 320 watt gegaan, wat er mee te maken heeft dat ik het wattage niet van de voltmeter kan aflezen en de wattmeter vervangen moest worden nadat ik de lamp al feller had gezet. Toen had ie al 12 uur op 320 watt gebrand.

Hoe dan ook, normaliter zou ik het wattage niet met zo'n grote stap in een dag opvoeren. Het wattage weer terugdraaien na 12 uur licht kan ook niet meer want dan gaan de planten zich weer aanpassen.

We laten het nu zo, maar nogmaals, het is eigenlijk te veel al op dit moment.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      ai en gaat het stuk bij te snel opvoeren?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee op zich niet, maar ik doe dat liever wat gelijkmatiger.

Middag! Heb de lamp een schakel hoger gehangen.... Het moet hobby blijven en geen werk worden!

20241115_135920.jpg 20241115_135858.jpg Tot de volgende en nogmaals dit is geen verslag....Dit is het journaal! 🤣🤣
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• norseman
      norseman commented
      Editing a comment
      Dit is beter te pruimen dan het NOS journaal momenteel. Dus de dames ook bedankt!

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Schoon! Hoe groot is die tent eigenlijk?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dit is goed nieuws norseman er is al zoveel ellende!

Fenderbender 120 × 120 x 200cm.

De bodem van het vat komt in zicht. Morgen of overmorgen maar opnieuw vullen.

20241116_090640.jpg 20241116_090648.jpg
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee, geen denken aan, ik laat ze lekker gaan. Ben ook te lui!

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Heb je dan geen hogere LV tussen de bladen of zijn de onderste toppen dan niet luchtiger?

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      ik haal ook enkel de oksels uit onderaan waar geen topje moet groeien, en es willen dat gesprek terugvinden hier waarin iemand zei dat er 1 perfecte dag was om te snoeien in overgang naar bloei, waar ze minst ervan afzien, en ook weinig ondernemen om nieuw aan te maken en of meer bladin de toppen aan te maken nadien. niet onderbouwd maar grote kwekers deden dit op zicht en op gevoel vroeger zei men toen. herkent er
      iemand dit ?

oud blad vs nieuw blad, en lage oude bladeren tonen dingen die hogere nieuwe niet gaan tonen. ook verstoor je de stofwisseling want grote oude bladeren verwerken stoffen net wat anders dan nieuwe kleine bladeren. goeie indicators die je wegneemt zei men hier en wou me daar nog in verdiepen maar is er nooit van gekomen of vergeten kan ook.
Bezig...
X