Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb het vat gisteren nogmaals gevuld.
    20241221_090028.jpg 20241221_090055.jpg 20241221_090049.jpg
    De plant is feno 1 en de volgende ronde wordt Horktensia Haze feno 2 only.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      I like the feno 1 , benieuwd naar verschil met 2 dan. Mooie fotos, van mooie modellen !

Dank je Wesley pipes ja feno 1 is zeker de moeite en heb daarom beide bewaard. Dit is feno 2.

yummie.jpg
    Feno 2 groeit sneller en heeft langere toppen. Gevoelsmatig is dit de betere brenger en de snellere bloeier.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En qua geur en smaak merk je verschil ? Of plant per plant zelfs? Topopbouw idd mooi verschil. Al zou ik niet direct kunnen zeggen( met deze foto weliswaar) of de toppen groter zijn, foto 2 en 3 tonen mooie dikke toppen ook he. Moeilikk wss om echt uit te maken , maar gevoelsmatig en wss ook met gewicht en zo, ga je richting 2 dan. Met zoveel variabelen zoals bv periode van het jaar alleen al vind ik het moeilijk om zeker te zijn wat het nu juist is bij mij die het goed of slechter maakt... ziet r ook lekker uit hoor, mooi kleurenpalletje !

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      De geur lijkt aardig overeen te komen tussen beide feno's en ik houd van de geur maar de review over de smaak houd je nog even tegoed want dit is de eerste keer dat ik de dames zet. Het is het restant uit een kweek uit regulier zaad die ik heb afgebroken omdat slechts twee van de zes vrouwen waren. Feno 1 en feno 2 dus.

Heb de 90mc kief gezeefd, geperst en gewogen.
    20241221_164451.jpg
    Een super opbrengst en zalige rookwaar.

​​
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• norseman
      norseman commented
      Editing a comment
      Hork ha, daar ben ik een keer geweest omdat een vriend van me daar perse heen wou vanwege de menukaart. Maar ter plaatse hadden ze alleen maar bakjes met kruimels wiet, maar dan wel 50+ soorten.

We zijn toen weer naarbuiten gelopen. Er zijn genoeg shops voor Amsterdammers in plaats van toeristen. Daar kun je veel beter terecht voor betere wiet en betere prijzen.

De dry ice hasj heb ik dan weer niet geprobeerd.

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      De boerenjongens kunnen de gedoogde wind niet bijbenen en zijn ten onder gegaan aan hun eigen succes
      Last edited by Highrider; 7 uur geleden.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      norseman dry ice hasj heb ik nog nooit uit de shop gehaald en hier in het noorden evenmin op de menukaart gezien.

Highrider dan hadden ze misschien meer dry ice hasj moeten verkopen!
Bezig...
X